МИСТЕЦТВО БЕЗ МЕЖ І КОРДОНІВ
МЕЛОДІЇ ОСТАННЬОГО ДЗВІНКА
Розглянь музичну мозаїку. Які музичні твори, вивчені протягом року, вона тобі нагадала?
Пригадай, яка музика справила на тебе найбільше враження. Послухай свої улюблені твори за вибором і розкажи про них.
Прочитай текст. Знайди у ньому діалог хлопчика і поета. Виразно прочитай його вголос з питальними та оповідними інтонаціями.
РОЗМОВА “МІЖ НЕБОМ І ЗЕМЛЕЮ”
Цю пісню хоча б раз чув кожний. А з’явилась вона завдяки одному дуже допитливому
“…Тему цієї пісні мені підказав сусідський хлопчина, коли ми з ним знаходилися між небом і землею, а точніше, у ліфті. Хлопчик саме готувався йти у перший клас.
– Ти молодець! – сказав я йому. –
Будеш учитися в школі.
– А чого вчать у школі? – запитав він мене.
– Читати!
– А ще?
– Писати!
– А ще?
– Лічити!
– А ще? А ще? А ще?
От настирливий хлопчина попався!
Він ладен був повторювати свої запитання безкінечно.
Аж тут ліфт зупинився – і двері відчинилися. Хлопчисько
Можливо, саме завдяки цьому допитливому хлопчику і з’явилась пісенька, яку поет разом із композитором Володимиром Шаїнським написали за казкою фінського письменника Захаріаса Топеліуса. За сюжетом казки білочка і зайчик сховалися під парту, щоб дізнатися, чого навчають у школі. От пісенька і відповідає на всі їхні запитання.
Чи знаєш ти, про яку “шкільну” пісню йдеться? Поміркуй: чи можна сказати, що її сюжет авторам ” підказало життя”?
Послухай пісню, історію створення якої було розказано. Підспівуй.