РОЗДІЛ 2 МУЗИКА ЄДНАЄ СВІТ
ТЕМА 31 ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ
1. Розмісти пісні у два стовпчики: “Зоре моя вечірняя”, “Ой на горі та женці жнуть”, “Реве та стогне Дніпр широкий”, “Вийшли в поле косарі”.
НАРОДНІ ПІСНІ | НАРОДНІ ПІСНІ ЛІТЕРАТУРНОГО ПОХОДЖЕННЯ |
2. Роздивися зображення музичних інструментів і розкажи,
Що тобі про них відомо.
3. Виконуючи завдання короля Ритма та королеви Мелодії протягом музичної
КАННЕЛЬ БУЛЬБА ЧАСТІВКА БАРКАРОЛА
ЛЮТНЯ ПОЛЬКА БАЛАЛАЙКА МАЗУРКА ЛЕЗГІНКА
ЖАЛЕЙКА СПІРІЧУЕЛС ОРГАН СІТАР
4. Скориставшись підказками, пригадай назви пісень. Заспівай їх.
5. Допоможи Тріольчику визначити форму музичних творів:
– В.-А. Моцарт. Варіації на тему французької пісні “Пастух”
– Е. Гріг, “Захід сонця”
– Д. Кабалевський, Варіації на японську народну
5. Робота в групах. Пригадайте, що таке рондо. Створіть музичний твір у формі рондо на тему: “Календарно-обрядові пісні”. Використовуйте не лише українські народні пісні, а й пісні інших народів. Зверніть увагу на підказку феї Музичної Форми.
Українська народна пісня “ОЙ РАНО, РАНО, КУРИ ЗАПІЛИ”
Українська народна пісня “ВИЙДИ, ВИЙДИ, ІВАНКУ”
Латиська народна пісня “ПІВНИК”
Українська народна пісня “ВИЙШЛИ В ПОЛЕ КОСАРІ”
Українська народна пісня “ПРИЙШЛИ ЩЕДРУВАТИ”
Українська народна пісня “ОЙ НА ГОРІ ТА ЖЕНЦІ ЖНУТЬ”
6. Презентуй проект “Музика народів світу”.