Паблик рилейшнз
Дж. Браун
Повтор
Пропагандист упевнений, що якщо він повторить повідомлення з достатньою частотою, воно свого часу буде прийнято аудиторією. Варіантом цієї техніки є вживання гасел і ключових слів на зразок “Рівні права для всіх”, “Світ має бути в безпеці для демократії”, “Один народ, один рейх, один фю – рер”, “Народ і партія єдині”. Такі фрази, часто безглузді, відіграють велику роль у політиці й рекламі.
Повтор – Дж. Браун - PR
Схожі записи:
КОМУНІКАЦІЇ ВИРАЗНОСТІ Паблик рилейшнз КОМУНІКАЦІЇ ВИРАЗНОСТІ У 70-80-ті роки, в тому числі і в рамках тартусько-московської школи семіотики, А. К. Жолковський і Ю. К. Щеглов, котрі згодом...
Символічні провідники – Пітирим Сорокін Паблик рилейшнз Пітирим Сорокін Символічні провідники (із книги: Сорокин П. Система социологии. – Т. 1: Социальная аналитика. – 4.1. – Петроград, 1920) Губернатор, король, жрець,...
Цільова аудиторія та її характеристики Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.5. Цільова аудиторія та її характеристики Особливістю вдалої роботи в галузі ПР є чітка диференціація своєї аудиторії. Адже...
Психологія мас – Густав Лебон Паблик рилейшнз Густав Лебон Психологія мас (із книги: Лебон Г. Психология народов и масс. – СПб., 1995) Образи слова і формули Вивчаючи уявлення натовпу, ми...
Досягши століття Паблик рилейшнз Досягши століття Я мав честь бути у складі Комітету із 100, який планував святкування з приводу його столітнього ювілею. Це була чудова подія....
Довіра пов’язана із часом і ситуацією – Джо Макгінніс Паблик рилейшнз Джо Макгінніс Довіра пов’язана із часом і ситуацією Раніше вважалося, що ми формуємо наші враження про довіру в стабільній і фіксованій формі. До...
ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ МЕТОДАМИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблик рилейшнз ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ МЕТОДАМИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Оптимізм (песимізм) стає вирішальним фактором тільки в разі переваги одного над іншим, коли він стає нормою...
Рекомендації Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.6. Рекомендації Відповідно до аксіоматики ПР теперішній стереотип практично неможливо зняти. Витрачати на це кошти немає сенсу. Дешевше...
Роль фактора оптимізму/песимізму в історії Паблик рилейшнз ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ МЕТОДАМИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 12.2. Роль фактора оптимізму/песимізму в історії Оптимізм, що реалізується в різноманітних досягненнях і характеризується як енергійна,...
ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблик рилейшнз ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ У сучасному світі особливу роль відіграє громадська думка, яка формується в тому числі і представленістю структури в ЗМІ. Громадська...
Крок 6: зробіть зміст особистісним, простою і легкою – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 6: зробіть зміст особистісним Дуже важливо порадувати виступаючого, для якого ви пишете, проте його думка не має бути...
ТИПИ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ МЕТИ ПР Паблик рилейшнз ТИПИ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ МЕТИ ПР Юрій Лотман запропонував два можливих варіанти одержання інформації. У першому з них ми додаємо інформацію, читаючи текст за...
Його місія для паблік рилейшнз сьогодні Паблик рилейшнз Його місія для паблік рилейшнз сьогодні Вплив Едварда Бернейса буде й далі діяти на розвиток практики паблік рилейшнз в усьому світі. Багато з...
“Брудні” методи Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ “Брудні” методи Слід відразу підкреслити, що негативна інформація про кандидата не є “брудним” методом. Це норма для будь-якої західної виборчої кампанії,...
Крок 1: інтерв’ю з виступаючим – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 1: інтерв’ю з виступаючим Перш ніж що-небудь робити, поговоріть з людиною, для котрої ви будете писати промову. Виступіть...
Крок 9: відвідуйте виголошення промови – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 9: відвідуйте виголошення промови Якщо це можливо, спічрайтер має бути присутнім на виголошенні промови. Якщо такої можливості немає,...
ПОЛІТИЧНІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблик рилейшнз ПОЛІТИЧНІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Якщо на Заході лідирують фінансові, урядові й кризові паблік рилейшнз, то на території СНД на перше місце виходять ПР політичні....
Імпровізовані новини: соціологічне дослідження чуток – Т. Шибутані Паблик рилейшнз Т. Шибутані Імпровізовані новини: соціологічне дослідження чуток (із книги: Shibutani Т. Improvised news. A sociological study of rumor. – Indianapolis; New York, 1966)...
Продаж президента 1968 – Джо Макгінніс Паблик рилейшнз Джо Макгінніс Продаж президента 1968 (із книги: McGinnis J. The selling of the President. 1968. – Richmond Hill, 1970) Рекламні агентства відкрито “продають”...
Рада з паблік рилєйшнз Паблик рилейшнз Рада з паблік рилєйшнз Це була нова назва, прийнята Бернейсом, коли він відкрив свій офіс у Нью-Йорку в 1920 р. Однак вперше він...
Маркетинг влади – Брендан Брюс Паблик рилейшнз Брендан Брюс Маркетинг влади (із книги: Bruce В. Images of power. How the image makers shape our leaders. – London, 1992) Ми розглянемо...
ОСНОВНІ ПРОЦЕСИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблик рилейшнз ОСНОВНІ ПРОЦЕСИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблік рилейшнз реалізує свою мету через всілякі комунікативні процеси, що дає можливість іноді визначати цю сферу як менеджмент комунікацій....
Методи виведення людини зі стану песимізму Паблик рилейшнз ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ МЕТОДАМИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 12.3. Методи виведення людини зі стану песимізму Американські психологи визначають стан щастя як такий, що включає...
Вибори київського мера Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Вибори київського мера Вибори київського мера, що відбулися в столиці 30 травня 1999 р., стали яскравим виявом деяких несподіваних факторів. Чого...
Принципи комунікації, що лежать в основі урядових ПР Паблик рилейшнз УРЯДОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 4.3. Принципи комунікації, що лежать в основі урядових ПР ПР є істотною складовою будь-якого західного уряду. В рамках американських урядових...
ПАБЛІСИТІ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПАБЛІСИТІ “Вона включає надання інформації, яка є фактичною, цікавою й новинною, в мас-медіа, не контрольованих вами, такими, як радіо, телебачення,...
Крок 5: робіть промову розмовною, простою і легкою – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 5: робіть промову розмовною, простою і легкою Промови мають базуватися на розмовних структурах. Чим менш формальним і академічним...
Слабкі місця в інформуванні Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.4. Слабкі місця в інформуванні Основна складність полягає не в тому, що мало інформації, а в тому, що...
Поради для комунікатора – Ервін П. Беттінгхауз Паблик рилейшнз Ервін П. Беттінгхауз Поради для комунікатора (із книги: Bettinghaus Е. P. Persuasive communication. – N. Y. etc., 1968) Дослідження довіри до джерела інформації...
МІЖНАРОДНІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблик рилейшнз МІЖНАРОДНІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Ми почнемо наш розгляд з такого повідомлення “Комсомольської правди” про візит до Києва принца Уельського: “Принц Чарльз появився на трапі...
Крок 4: дослідження і план – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 4: дослідження і план Після того, як тему було затверджено, ви починаєте досліджувати і уявляти структуру та формат...
МАСОВА ПСИХОЛОГІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ МАСОВА ПСИХОЛОГІЯ “Маса легковірна й надзвичайно легко піддається впливу, вона не критична, неправдоподібного для неї немає. Вона мислить образами, що...
ЧУТКИ В СТРУКТУРІ СУСПІЛЬНОЇ ДУМКИ Паблик рилейшнз ЧУТКИ В СТРУКТУРІ СУСПІЛЬНОЇ ДУМКИ Така комунікативна одиниця, як чутка, що є досить поширеним елементом масового спілкування, значно рідше потрапляє у вжиток спілкування...
Можливості подолання песимізму засобами телебачення Паблик рилейшнз ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ МЕТОДАМИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 12.4. Можливості подолання песимізму засобами телебачення Подолання песимізму є важливим завданням виживання суспільства, тому природним є...
Роль фактора оптимізму/песимізму в сучасному світі Паблик рилейшнз ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ МЕТОДАМИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 12.1. Роль фактора оптимізму/песимізму в сучасному світі Дослідники вважають, що оптимізм “безумовно лежить в основі успіху...