Мета: узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів за темою “Подорож” у вигляді проектної роботи.
Обладнання: підручник, матеріали для проектної роботи.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання
Т. Good morning! I am glad to see you. How are you? Is anybody absent? Who? Why?
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Перевірка домашнього завдання
Впр. 6, с. 155.
Уведення в іншомовну атмосферу
Т. The words in these sentences have been pushed together. Find out what they are by separating then again.
1. Iusuallytraveltoworkbycar.
2. Thebusstopsatthesupermarketintown.
3. Travellivgisverypopularnowadays.
4. Manypeopleliketotravellbycar.
Т.
1. The fastest way of traveling is… (by plane).
2. Traveling by train is slower than… (by plane).
3. When traveling by car you can make your own time-… (table).
4. There are many ways of getting about the… (town).
Етапи проектної роботи
Виконання учнями проектної роботи за зразком впр. 2, с. 156.
1. Демонстрування різних видів транспорту, за допомогою яких можна подорожувати: найшвидшого, найзручнішого, найприємнішого тощо.
2. Інтерв’ювання однокласників (можна також принести заздалегідь підготовлені результати інтерв’ювання родичів, друзів).
3. Аналіз та узагальнення результатів інтерв’ювання.
4. Результат проектної
5. Презентація учнями результатів проектної діяльності. Прослуховування інтерв’ю, розповідей.
6. Оцінювання участі дітей у проектній роботі.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Підбиття підсумків уроку
Т. The lesson is over. Thank you for your work and attention!
Домашнє завдання
Впр. 1, с. 156.