Урок-гра “Хрестики-нулики” за темою “Лондон”

Мета: узагальнити матеріал за темою “Лондон”; активізувати лексико – граматичні навички та навички письма; практикувати монологічне та діалогічне мовлення.

Обладнання: ігрове поле “Хрестики-Нулики”, картки із завданнями.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання

T. Good morning, my dear boys and girls. I’m glad to meet you. How are you?

P. We are fine, thank you. And how are you?

T. I’ m fine too, thanks.

T. Today we have a synthesis lesson on the unit “Face of London”. In order to check your knowledge, I propose to play in the well-known game “Crosses and Noughts”. I hope you know the rules of the game! All right! First, you need to share the

2 teams. On the blackboard you can see the playing field with the solutions. Both teams play at the same time. The command, which will execute the job faster and more correct, put his mark on the field. In the end of the lesson we will summarize, count the marks of each team and announce the winner.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Перевірка домашнього завдання

Впр. 11, с. 183-184.

Уведення в іншомовну атмосферу

Т. Ok, let’s start our game!

Ігрове поле

 Урок гра Хрестики нулики за темою Лондон

Гра “Do you know London?”

Учень, який відкрив клітинку, говорить речення за темою “London”, учень другої команди повторює це речення та вигадує своє.

Гра продовжується доти, доки учень однієї з команд не зробить помилку.

Гра “Ukrainian-English”

Учасники одержують картки зі словосполученнями українською мовою. Їм потрібно перекласти ці словосполучення англійською мовою. Кожний учень перекладає лише одне словосполучення, потім передає картку іншому. Гра триває доти, доки одна з команд повністю не впорається із завданням. Перемагає команда, яка виконала завдання швидше та правильніше.

? Столиця Великобританії (the capital of Great Britain)

? Поїхати за кордон (to go abroad)

? Визначні місця Лондона (the sightseeing of London)

? Відомі пам’ятники

? Парки Лондона

? Букінгемський палац

? Башта Лондона

Гра “Sightseeing in London”

Т. Look at the blackboard. You can see the pictures of different places of interest of London. Can you name them?

Учні по черзі називають визначні місця Лондона, зображені на малюнках. Виграє команда, яка дасть більше правильних відповідей.

Гра “Remember”

На дошці прикріплено фото із зображеннями визначних місць Лондона. Діти уважно розглядають та запам’ятовують їх. Потім учитель дає команду “Sleep, children!”. Діти заплющують очі, а вчитель прибирає будь-яке фото. Потім він говорить: “Wake up, please!”. Діти розплющують очі та називають відсутнє фото. Виграє команда, яка назвала найбільшу кількість фотографій.

Гра “Riddles”

Учитель дає опис одного з цікавих місць Лондона, а команди намагаються вгадати, про що йде мова. Виграє команда, яка дасть більше правильних відповідей.

1. It is very old. It has a long and cruel history. You can see it from the river Thames. It is not just one building. Many years ago the Kings and the Queens of Britain lived in this place. (The Tower of London)

2. It stands near the Houses of Parliament. It is really a bell. It weighs 13,720 kilograms. It has a deep tone and you can hear it on the radio. It is a famous clock. (Big Ben)

3. It is not far from the Houses of Parliament. It is a symbol of England. It was founded by St. Peter and built by King Edward in 1605. Some famous people are buried there. (Westminster Abbey)

4. They stand beside the river Thames. You can also see them from Westminster Abbey. The country’s leaders speak at this place. The famous clock Big Ben stands ear them. (The Houses of Parliament)

Кросворд

Учні мають розгадати кросворд, і тоді дізнатися про слово, що позначає те, до чого прагнуть у Royal… Hall.

1. Edinburgh…

2. … Ben

3. … Palace

4. Great…

5. Tower of…

6. … it’s a city, a museum and an university.

7. Westminster…

 Урок гра Хрестики нулики за темою Лондон

Keys: 1 festival; 2 Big; 3 Buckingham; 4 Britain; 5 London; 6 Oxford; 7 abbey. The key word: victory.

Гра “New words”

Учні мають скласти якомога більше слів, що складаються з літер слова WESTMINSTER ABBEY.

Гра “Tell about your trip”

Учні мають скласти діалог про подорож до Лондона, розказати, як туди дісталися, що відвідали, чим займалися, що сподобалося.

Гра “Theatre”

Учасникам кожної команди дають завдання – розіграти діалог між англійцем та українським туристом. Турист запитує дорогу до одного з визначних місць Лондона (за вибором). Бали нараховують за лексику, правильно побудовані речення, кількість реплік, акторську майстерність.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Підбиття підсумків уроку

За підрахунком кількості хрестиків та нуликів в ігровому полі, виграє команда, знаків якої більше, ніж знаків суперника.

Т. Well, children! We have the winners! The… (Noughts or Crosses) have won our game! Well done!

And they receive the first prize!

Our lesson is over! Good bye, pupils! See you soon!

Домашнє завдання

Підготувати розповідь про Лондон та його визначні місця.




Урок-гра “Хрестики-нулики” за темою “Лондон”