ТЕМА: ЖИТТЯ СУСПІЛЬСТВА
UNIT 5. WHAT’S THE NEWS
УРОК 59 (9-10)
Підтема: Хелловін.
Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
Формувати навички діалогічного та монологічного мовлення.
Практикувати учнів у письмі.
Продовжувати ознайомлювати учнів зі святом Хелловін.
Виховувати інтерес і повагу до народних традицій.
Обладнання: Підручник, робочий зошит.
ХІД УРОКУ
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting and Aim
1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.
Т:
Warming up
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
Впр. 4 (с. 81).
Учні прослуховують пісню “Halloween” в аудіо-запису або у виконанні вчителя і протягом кількох хвилин заучують її. Потім учитель пропонує провести конкурс на найкраще виконання пісні.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Check on Homework
1. Перевірка домашнього завдання.
Впр. 3 (с. 81).
Учні працюють у режимі Class Р. Учитель оцінює як відповідь учня, якого викликав до дошки, так і запитання інших до нього.
Speaking
2. Тренування
1) РЗ, впр. 1 (с. 58).
Учні виконують вправу, вписують у пропуски потрібні слова. Учитель просить одного з них прочитати текст.
2) РЗ, впр. 1 (с. 58).
Непідготовлені висловлювання про свято з опорою на вправу. Учитель оцінює відповіді двох-трьох учнів.
Playtime
3. Час для гри.
1) РЗ, впр. 2 (с. 58).
Змагання учнів: хто швидше знайде слова. Додаткове завдання – придумати речення зі словами, поданими у вправі.
2) Написання “страшної історії”.
Т: Make a Halloween story. Here is the beginning for your story.
Учні записують під диктовку початок історії: “Late one afternoon Tom, Alex and Liz were going to a Halloween party. Suddenly…”
Учитель називає час (8-10 хв.), за який потрібно написати історію, потім просить одного-двох учнів прочитати свої твори.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework
1. Домашнє завдання.
1) РЗ, впр. 4 (с. 59), письмово.
2) РЗ, впр. 3 (с. 59), за бажанням.
Summarizing
2. Підведення підсумків уроку.
Т: We are finishing our lesson. At home you will write about the Halloween costume you’d like to wear on this holiday. I also want you to make a pumpkin finger puppet. Last time I told you the story “In a Dark, Dark Room”. Now I’d like to listen to your telling the same story. It is easy. Let us recall some words:
In a dark, dark wood there was a… house.
And in that… room (chest, shelf, box, ghost).
Кілька учнів розповідають продовження історії.