Тема 2. Алгоритми та програми
1. Команда – це наказ, який спонукає до дії. Виконавець – це об’єкт, здатний виконувати певний набір команд. Виконавцями команд (алгоритмів) можуть бути як живі істоти, так і технічні пристрої. Приклади виконавців команд (алгоритмів): мікрохвильова піч, телевізор, солдат, робот, автомобіль.
2. Під алгоритмом розуміють зрозуміле і точне розпорядження (вказівку) виконавцю виконати певну послідовність дій, спрямованих на досягнення зазначеної мети або вирішення поставленої задачі.
3. Програма Paint
4. Для того щоб створити подане зображення, потрібно:
– Обрати в меню Автоматичні
– Обрати в меню Автоматичні фігури трикутник намалювати його.
– Обрати в меню поворот та повернути наш трикутник на 180 градусів.
– Обрати в меню Автоматичні фігури еліпс, намалювати його під трикутником.
– Обрати в меню Заливку, вибрати зелений колір та натиснути на нього лівою кнопкою миші.
– Натиснути на великий еліпс, вибрати в меню Заливку, обрати жовтий колір та натиснути на нього лівою кнопкою миші.
– Натиснути на маленький еліпс, вибрати в меню Заливку, обрати червоний колір та натиснути на нього лівою кнопкою миші.
– Натиснути на трикутник, вибрати в меню Заливку, обрати червоний колір та натиснути на нього лівою кнопкою миші.
5. Троє хлопчиків намалювали три фігури: Мишко – зелений круг, Сашко – червоний квадрат, Єгop – синій трикутник.