ТЕМА: Я ТА МОЇ ДРУЗІ
UNIT 2. MEET MY FRIENDS
УРОК 23 (8)
Підтема: Друг пізнається в біді.
Мета: Продовжувати практикувати учнів в аудіюванні.
Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення.
Розвивати вміння фонетично бездоганно відтворити прослухане.
Учити переказувати фабульний текст з опорою на малюнки.
Тренувати учнів у виразному читанні.
Виховувати почуття дружби та взаємодопомоги.
Обладнання: Підручник, робочий зошит.
ХІД УРОКУ
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting
1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.
Т: Dear pupils, good morning! Today we are going to work at our Story page. We’ll listen and read a story about real friendship. But first let us sing a song about friendship.
Warming up
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
Впр. 4 (с. 35).
Учні хором виконують пісню “А Friend Is the Best Thing to Have”.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Check on Homework
1. Перевірка домашнього завдання.
Впр. 3 (с. 35).
Т: I’d like to see your “friendship bracelets”. Who’s got them? Will you show them to me? They are great (fantastic, lovely). What are you going to do with them? It’s a good idea to exchange your bracelets or give them to your friends. Did you like making your “friendship bracelets”?
Учні за бажанням демонструють самостійно
Reading and Listening Comprehension
2. Читання й аудіювання. Впр. 1 (с. 36).
1) Етап підготовки до роботи з текстом.
РЗ, впр. 1, 2 (с. 24).
Учні працюють у робочих зошитах: співвідносять англійські прислів’я з наданим перекладом, потім обирають прислів’я, синонімічне назві тексту.
2) Етап аудіювання.
Учні прослуховують текст в аудіо-запису або з голосу вчителя, слідкуючи по книзі.
3) Етап перевірки розуміння змісту прочитаного.
А) РЗ, впр. 3 (с. 24).
Учні ланцюжком читають і виправляють фактичні помилки у реченнях.
Б) Впр. 2 (с. 37).
Учні відповідають на запитання за текстом в режимі Р Class.
Retelling
3. Підготовка учнів до усного переказу тексту.
Впр. 3 (с. 37).
Учні дивляться на малюнки і закінчують речення, спираючись на текст. Учитель підказує, як трансформувати текст, скорочуючи його.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework
1. Домашнє завдання.
1) Впр. 3 (с. 37), переказати казку.
2) РЗ, впр. 4 (с. 25), скласти розповідь про те, як ви допомагаєте друзям.
Summarizing
2. Підведення підсумків уроку.
Т: Your homework is to retell the story “А Friend in Need Is a Friend Indeed”. And you are to tell us if you help your friends and how. Because real friends always help each other.