Predmety


Друг пізнається в біді

ТЕМА: Я ТА МОЇ ДРУЗІ

UNIT 2. MEET MY FRIENDS

УРОК 23 (8)

Підтема: Друг пізнається в біді.

Мета: Продовжувати практикувати учнів в аудіюванні.

Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення.

Розвивати вміння фонетично бездоганно відтворити прослухане.

Учити переказувати фабульний текст з опорою на малюнки.

Тренувати учнів у виразному читанні.

Виховувати почуття дружби та взаємодопомоги.

Обладнання: Підручник, робочий зошит.

ХІД УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim

1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

Т: Dear pupils, good morning! Today we are going to work at our Story page. We’ll listen and read a story about real friendship. But first let us sing a song about friendship.

Warming up

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Впр. 4 (с. 35).

Учні хором виконують пісню “А Friend Is the Best Thing to Have”.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on Homework

1. Перевірка домашнього завдання.

Впр. 3 (с. 35).

Т: I’d like to see your “friendship bracelets”. Who’s got them? Will you show them to me? They are great (fantastic, lovely). What are you going to do with them? It’s a good idea to exchange your bracelets or give them to your friends. Did you like making your “friendship bracelets”?

Учні за бажанням демонструють самостійно зроблені “браслети дружби”.

Reading and Listening Comprehension

2. Читання й аудіювання. Впр. 1 (с. 36).

1) Етап підготовки до роботи з текстом.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 24).

Учні працюють у робочих зошитах: співвідносять англійські прислів’я з наданим перекладом, потім обирають прислів’я, синонімічне назві тексту.

2) Етап аудіювання.

Учні прослуховують текст в аудіо-запису або з голосу вчителя, слідкуючи по книзі.

3) Етап перевірки розуміння змісту прочитаного.

А) РЗ, впр. 3 (с. 24).

Учні ланцюжком читають і виправляють фактичні помилки у реченнях.

Б) Впр. 2 (с. 37).

Учні відповідають на запитання за текстом в режимі Р  Друг пізнається в біді Class.

Retelling

3. Підготовка учнів до усного переказу тексту.

Впр. 3 (с. 37).

Учні дивляться на малюнки і закінчують речення, спираючись на текст. Учитель підказує, як трансформувати текст, скорочуючи його.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework

1. Домашнє завдання.

1) Впр. 3 (с. 37), переказати казку.

2) РЗ, впр. 4 (с. 25), скласти розповідь про те, як ви допомагаєте друзям.

Summarizing

2. Підведення підсумків уроку.

Т: Your homework is to retell the story “А Friend in Need Is a Friend Indeed”. And you are to tell us if you help your friends and how. Because real friends always help each other.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Друг пізнається в біді - Плани-конспекти уроків по англійській мові