Мета: перевірити й оцінити якість засвоєних учнями знань; вчити учнів працювати самостійно; формувати вміння грамотно та охайно оформлювати роботу.
Тип уроку: урок контролю знань.
Обладнання та наочність: тексти контрольної роботи.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання (вибірково)
ІІІ. Виконання завдань контрольної роботи
Приблизний варіант контрольної роботи
1 рівень
1. Виберіть вірну відповідь:
– Маса тіла позначається:
А V, Б t, В m, Г р.
– Одиниця вимірювання об’єму:
А
2. Як змінюється швидкість протікання дифузії при збільшенні температури рідини?
Відповідь: …………………………………………………………………………………………
3. В якому агрегатному стані речовина зберігає і форму, і об’єм?
Відповідь: …………………………………………………………………………………………
4. Обчисліть кількість електронів, протонів і нейтронів в атомі
Електронів | Протонів |
Нуклонів | Нейтронів |
5.
Атоми_________________ здійснюють коливання відносно положення рівноваги.
2 рівень
6. Опишіть особливості руху та взаємодії атомів та молекул речовини в різних агрегатних станах.
3 рівень
7. Знайдіть масу мідного стрижня діаметром 2 см та довжиною 1,2 м. Розв’язання……………………………………………………….
Відповідь:…………………………………………………………………………………………
4 рівень
8. Визначте, з якої речовини виготовлений куб масою 2572,5 г, якщо площа всієї поверхні куба дорівнює 882 см2.
Розв’язання…………………………………………………………………………………………
Відповідь…………………………………………………………………………………………
IV. Підбиття підсумків уроку
V. Домашнє завдання
– Завдання за підручником. Повторити вивчений матеріал
– Завдання за задачником:
…………………………………………………………………………………………………………………………