Крок 2: інтерв’ю зі спонсором – Написання промов: десять кроків

Паблик рилейшнз

Написання промов: десять кроків

Крок 2: інтерв’ю зі спонсором

Поговоріть з людьми, котрі спонсорують подію, на якій буде виступати той, хто говорить. Уточніть кожну деталь. В який час дня чи вечора буде виголошуватися промова? Чи будуть інші промови, якщо так, то на яку тему і хто їх буде виголошувати? Чи буде інша діяльність під час промови? Що буде робити аудиторія під час промови – стояти чи сидіти? вечеряти? пити напої? вивчати друковані матеріали? слухати переклад? Що буде робити аудиторія до промови і що вона

буде робити після? Який контекст події – чи є вона регулярною чи однократною? У першому випадку ви можете попросити спонсора надати вам зразки промов, які виголошувалися раніше.

Якщо це можливо, відвідайте чи подивіться на обстановку, в якій буде виголошуватися промова. Риторика, яка добре працюватиме у великій аудиторії чи амфітеатрі, буде руйнуючою для інтимної, розрахованої на двадцять чоловік кімнати для конференцій. Як спічрайтер, ви маєте писати по-різному для аудиторії, яка зобов’язана бути присутньою, на відміну від аудиторії, яка може вільно входити і виходити.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)


Крок 2: інтерв’ю зі спонсором – Написання промов: десять кроків - PR


Крок 2: інтерв’ю зі спонсором – Написання промов: десять кроків