Розділ 5. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІШИХ ЗАДАЧ, ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ
5.1. Розв’язування компетентісних задач
Запитання для повторення вивченого
1. Людина планує свою діяльність з метою ефективного розподілення свого часу, щоб за мінімальний час зробити максимальну кількість справ. А також щоб нічого не забути.
3. Під час створення графічних зображень та комп’ютерних презентацій ми використовували лінійні алгоритми.
Дайте відповіді на питання
1. Задача – проблемна ситуація з чітко
2. Алгоритм розв’язування задач:
1. Виконати змістовний аналіз формулювання задачі (виділення умови, даних, потрібних для розв’язування задачі, кінцевих результатів);
2. Знайти необхідні відомості;
3. Побудувати інформаційну модель;
4. Вибрати засоби опрацювання даних;
5. Опрацювати дані;
6. Подати результати розв’язування задачі.
3. Під час змістовного аналізу формулювання задачі слід з’ясувати:
1) Що нам потрібно отримати як розв’язок задачі?
2) Які дані, потрібні для розв’язання задачі, є умови задачі та на
4. На підставі аналізу змісту задачі.
5. Інформаційні моделі за формою подання розподіляють на:
Словесні – усні та письмові описи об’єктів. Наприклад – рекламний опис товару на сторінці інтернет-магазину.
Графічні – рисунки, креслення, піктограми, карти. Наприклад – зображення всіх складових набору для юних фізиків. Карта літнього походу в Карпати.
Структурні – таблиці, графіки, діаграми, схеми. Наприклад – таблиця калорійності злаків, таблиця Менделєєва, діаграми народжуваності в різних областях України.
Математичні – формули, рівняння, нерівності, функції. Наприклад – формули розрахунку площі прямокутника.
Спеціальні – хімічні формули, нотні записи, записи шахових партій.