ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ “ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТВАРИН”

Урок 46. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ “ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТВАРИН”

Найбільший скарб – це знання.

Народна мудрість

Мета уроку: визначити рівень навчальних досягнень учнів з теми “Процеси життєдіяльності тварин”. Розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять. Виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Обладнання і матеріали: картки для контролю знань.

Тип уроку: узагальнення і контролю знань.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап.

1. Організація класу.

2. Розминка “Епіграф”. Як згадана

в епіграфі народна мудрість стосується нашого уроку?

II. Актуалізація опорних знань.

Вправа “Слова за хвилину”: повторення термінів і понять, вивчених протягом теми. Робота в парах. Хвилину один учень називає поняття, хвилину – інший і т. д.

III. Мотивація навчальної діяльності.

Найбільша гора України – Говерла. Уявіть, що ви підіймаєтесь на цю прекрасну вершину. Коли ви піднялися, то бачите навколо чудові дивовижні краєвиди Карпат. Сьогодні ви підіймаєтесь на “Говерлу ваших знань”. Тож не гайте часу і покажіть, чи високо ви вже дістались.

IV. Тематична контрольна робота

з теми “Процеси життєдіяльності тварин”.

Виконайте тестові завдання 1-6, виберіть одну правильну відповідь (кожна правильна відповідь – 1 бал).

1. Виберіть тварину, що є хижаком.

А воша головна

Б хрущ травневий

В жук-гнойовик

Г жук-сонечко

2. Яке ускладнення в будові головного мозку в амфібій порівняно з рибами?

А з’являються борозни і звивини сірої речовини

Б передній мозок формує дві півкулі

В півкулі переднього мозку вкриті сірою речовиною

Г з’являється проміжний мозок

3. Виберіть тварину, в якої шлунок має два відділи – залозистий і м’язовий.

А гуска сіра

Б олень благородний

В ящірка зелена

Г павук каракурт

4. Розгляньте схематичне зображення нервової системи комахи. Визначте, в якої тварини нервова система такого самого типу.

 ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТВАРИН

А виноградного слимака

Б рака річкового

В окуня звичайного

Г планарії молочної

5. Укажіть тварину, в якої немає нирок.

А виноградний слимак

Б муха кімнатна

В акула катран

Г нільський алігатор

6. Яка з названих тварин рухається, скорочуючи поперемінно кільцеві та поздовжні м’язи шкірно-м’язового мішка?

А жук-олень

Б гідра прісноводна

В черв’як дощовий

Г окунь звичайний

7. Утворіть пари між схемою кровообігу та твариною, якій вона належить (2 бали).

 ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТВАРИН

А черв’як дощовий

Б короп звичайний

В жаба ставкова

Г ящірка прудка

Д собака свійський

8. Дайте коротку відповідь на запитання, закінчивши речення (кожна відповідь по 1 балу).

Які покриви тіла риб?

Наведіть приклади тварин, які відкладають яйця.

9. Опишіть і порівняйте дихальні системи риби та птаха (2 бали).

V. Підсумки.

Підбиття підсумків роботи.

VI. Домашнє завдання.

Продовжити готувати міні-проекти (на вибір): “Майстерність маскування”, “Як бачать тварини”, “Турбота про по – томство”, “Як тварини визначають напрямок руху”.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ “ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТВАРИН” - Плани-конспекти уроків по біології


ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ “ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТВАРИН”