Торговий дім

Торговий дім – вид торгової фірми, що купує товар у виробників або оптових продавців своєї країни і перепродує його за кордоном, та навпаки. Сучасний Т. д. – це асоціація торгових, виробничих та інших підприємств, а часто й банків. Т. д. виникли в Японії наприкінці XIX – початку XX ст. і здобули широкий розвиток у Фінляндії, Індії, Угорщині. В Японії на їх долю припадає 45% експорту та 77% імпорту країни Т. д. здійснюють експортно-імпортні операції за досить різноманітною номенклатурою товарів та послуг, сприяють міжнародній кооперації виробництва,

науково-технічному співробітництву, виконують широке коло споріднених операцій, зокрема кредитно-фінансових, транспортно-експедиторських, страхових, маркетингових, беруть участь в інших формах зовнішньоекономічних зв’язків. Діяльність Т. д. не обмежена будь-якою однією товарною групою, а містить комплекс угод, спрямованих на підвищення ефективності експортно-імпортних операцій, заохочування партнерів, розширення зовнішньоекономічних зв’язків та використання нових їх форм Т. д. добре знають ринок, потреби покупців, утримують торговельні склади, забезпечують технічне обслуговування й постачання
запчастинами імпортного обладнання. їх клієнти – підприємства промисловості й торгівлі. Т. д. можуть створюватись на територіальній основі, включаючи при цьому виробничі підприємства й організації банківські, маркетингові, постачальницько-збутові, рекламно-видавничі установи, аукціони, біржі тощо.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Торговий дім - Економічний словник


Торговий дім