Паблик рилейшнз
Дж. Браун
Указівка на ворога
Корисно, коли пропагандист може висунути повідомлення, яке не лише за щось, але також проти якогось реального чи уявного ворога, котрий здогадно заважає здійсненню волі аудиторії. Нацистські кампанії проти євреїв і плутодемократій шляхом ретельного відбору мети відповідно до традицій групи мали подвійний ефект: а) відводили агресивність від пропагандиста та його партії; б) посилювали внутрішньо – групові почуття, чим поліпшували партійний дух.
Указівка на ворога – Дж. Браун - PR
Схожі записи:
Рекомендації Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.6. Рекомендації Відповідно до аксіоматики ПР теперішній стереотип практично неможливо зняти. Витрачати на це кошти немає сенсу. Дешевше...
Привабливість – Густав Лебон Паблик рилейшнз Густав Лебон Привабливість Ідеї, поширені шляхом утвердження, повторення і зарази, зобов’язані своєю могутністю головним чином таємничій силі, якої вони набувають, – привабливості. Ідеї...
Відверта брехня – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Відверта брехня Починаючи з фабрик з виробництва мила із людських відходів першої світової війни до гітлерівських рекомендацій великої брехні, брехня завжди...
ІНФОРМАЦІЙНІ ВІЙНИ ВЧОРА, СЬОГОДНІ, ЗАВТРА Паблик рилейшнз ІНФОРМАЦІЙНІ ВІЙНИ ВЧОРА, СЬОГОДНІ, ЗАВТРА Коли суспільство стає інформаційним, то його радощі і болі теж стають інформаційними. Якщо авторитарне суспільство використовує авторитарні методи...
Результати досліджень – Брендан Брюс Паблик рилейшнз Брендан Брюс Результати досліджень Спочатку маркетингове дослідження для політичної мети складалося із фіксації намірів та ставлення виборців до проблем у таких галузях як...
Цільова аудиторія та її характеристики Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.5. Цільова аудиторія та її характеристики Особливістю вдалої роботи в галузі ПР є чітка диференціація своєї аудиторії. Адже...
Психологія мас – Густав Лебон Паблик рилейшнз Густав Лебон Психологія мас (із книги: Лебон Г. Психология народов и масс. – СПб., 1995) Образи слова і формули Вивчаючи уявлення натовпу, ми...
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ БІЗНЕСУ Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ БІЗНЕСУ Паблік рилейшнз як комунікації з громадськістю виростають не з політики, як це уявляється сьогодні, а із взаємовідносин бізнесу і...
РЕПУТАЦІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ РЕПУТАЦІЯ “Взаєморозуміння і добрі стосунки” можуть бути висловлені більш зручно одним словом репутація. Репутація являє собою цінний внесок будь-якої організації,...
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Безпека сьогодні стоїть першою у списку претензій громадян до влади на просторах СНД (наприклад, у Росії 40%...
КОМУНІКАЦІЇ ВИРАЗНОСТІ Паблик рилейшнз КОМУНІКАЦІЇ ВИРАЗНОСТІ У 70-80-ті роки, в тому числі і в рамках тартусько-московської школи семіотики, А. К. Жолковський і Ю. К. Щеглов, котрі згодом...
ТИПИ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ МЕТИ ПР Паблик рилейшнз ТИПИ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ МЕТИ ПР Юрій Лотман запропонував два можливих варіанти одержання інформації. У першому з них ми додаємо інформацію, читаючи текст за...
Його місія для паблік рилейшнз сьогодні Паблик рилейшнз Його місія для паблік рилейшнз сьогодні Вплив Едварда Бернейса буде й далі діяти на розвиток практики паблік рилейшнз в усьому світі. Багато з...
“Брудні” методи Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ “Брудні” методи Слід відразу підкреслити, що негативна інформація про кандидата не є “брудним” методом. Це норма для будь-якої західної виборчої кампанії,...
Крок 1: інтерв’ю з виступаючим – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 1: інтерв’ю з виступаючим Перш ніж що-небудь робити, поговоріть з людиною, для котрої ви будете писати промову. Виступіть...
Імпровізовані новини: соціологічне дослідження чуток – Т. Шибутані Паблик рилейшнз Т. Шибутані Імпровізовані новини: соціологічне дослідження чуток (із книги: Shibutani Т. Improvised news. A sociological study of rumor. – Indianapolis; New York, 1966)...
ПРЕС-РЕЛІЗ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПРЕС-РЕЛІЗ “Новинний реліз, чи прес-реліз, є основним елементом майже кожного плану з роботи з громадськістю. По-перше, він має виглядати як...
Крок 2: інтерв’ю зі спонсором – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 2: інтерв’ю зі спонсором Поговоріть з людьми, котрі спонсорують подію, на якій буде виступати той, хто говорить. Уточніть...
Вибори київського мера Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Вибори київського мера Вибори київського мера, що відбулися в столиці 30 травня 1999 р., стали яскравим виявом деяких несподіваних факторів. Чого...
ПОЗИЦІОНУВАННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПОЗИЦІОНУВАННЯ “Позиціонування в ПР (від англійського position – становище, перебування, стан, позиція тощо) – це створення й підтримка (відтворення) зрозумілого...
Рада з паблік рилєйшнз Паблик рилейшнз Рада з паблік рилєйшнз Це була нова назва, прийнята Бернейсом, коли він відкрив свій офіс у Нью-Йорку в 1920 р. Однак вперше він...
ЛОБІЮВАННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЛОБІЮВАННЯ “Лобіювання є прийнятою формою демократичного процесу, чия суть визначається типом парламентської чи політичної системи… Останнє дослідження висвітило суму “неконтрольованого...
ОСНОВНІ ПРОЦЕСИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблик рилейшнз ОСНОВНІ ПРОЦЕСИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблік рилейшнз реалізує свою мету через всілякі комунікативні процеси, що дає можливість іноді визначати цю сферу як менеджмент комунікацій....
АУДИТОРІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ АУДИТОРІЯ “Від сімдесятих років поняття соціо-економічна група було замінено у Великобританії на поняття соціальні класи, базуючись на професії, а не...
Катастрофи в минулому і сьогодні Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.1. Катастрофи в минулому і сьогодні Після 1986 р. ЧАЕС у сприйнятті населення пов’язана зі стереотипом страху, катастрофічності....
Використання стереотипів – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Використання стереотипів Здається цілком природною звичка відносити людей до певних “типів”. З часом ця картинка стає фіксованою і не піддається перевірці...
ЖЕСТ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЖЕСТ “Російська жестикуляція, міміка й поза визначаються ситуацією, ставленням тих, хто говорить, і їхньою належністю. Чим людина ввічливіша, вихованіша, вища...
Слабкі місця в інформуванні Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.4. Слабкі місця в інформуванні Основна складність полягає не в тому, що мало інформації, а в тому, що...
Принципи комунікації, що лежать в основі урядових ПР Паблик рилейшнз УРЯДОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 4.3. Принципи комунікації, що лежать в основі урядових ПР ПР є істотною складовою будь-якого західного уряду. В рамках американських урядових...
ПАБЛІСИТІ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПАБЛІСИТІ “Вона включає надання інформації, яка є фактичною, цікавою й новинною, в мас-медіа, не контрольованих вами, такими, як радіо, телебачення,...
Крок 5: робіть промову розмовною, простою і легкою – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 5: робіть промову розмовною, простою і легкою Промови мають базуватися на розмовних структурах. Чим менш формальним і академічним...
Продаж президента 1968 – Джо Макгінніс Паблик рилейшнз Джо Макгінніс Продаж президента 1968 (із книги: McGinnis J. The selling of the President. 1968. – Richmond Hill, 1970) Рекламні агентства відкрито “продають”...
Крок 4: дослідження і план – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 4: дослідження і план Після того, як тему було затверджено, ви починаєте досліджувати і уявляти структуру та формат...
МАСОВА ПСИХОЛОГІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ МАСОВА ПСИХОЛОГІЯ “Маса легковірна й надзвичайно легко піддається впливу, вона не критична, неправдоподібного для неї немає. Вона мислить образами, що...
Можливості подолання песимізму засобами телебачення Паблик рилейшнз ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ МЕТОДАМИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 12.4. Можливості подолання песимізму засобами телебачення Подолання песимізму є важливим завданням виживання суспільства, тому природним є...