Узагальнювальна практична робота

УРОК 15-16

Тема. Узагальнювальна практична робота

Мета: узагальнювати набуті знання учнів під час вивчення розділу “Побутова праця”; розвивати самостійність, охайність під час виконання роботи; виховувати естетичні смаки, уміння бачити красу навколишнього середовища.

Обладнання: кольоровий папір, ножиці, гумка, голка з ниткою, клей.

ХІД УРОКУ

I. Організація учнів класу

Перевірка готовності учнів до уроку.

II. Перевірка теоретичних знань учнів, набутих під час вивчення розділу “Я сам та інші люди”

Перевірка

проводиться у вигляді тестів.

1. Які професії належать до сфери “людина – людина”?

А) Лікар, будівельник, водій;

Б) учитель, лікар, перукар;

В) бібліотекар, кравець, перукар.

2. Що належать до засобів особистої гігієни людини?

А) Гребінець, мило, зубна щітка;

Б) гребінець, пральний порошок, шампунь;

В) рушник, шампунь, мило.

3. Ювелірні вироби – це:

А) намисто, браслет, обручка;

Б) мило, шампунь, зубна паста;

В) гребінець, рушник, зубна щітка.

4. Хто приходить на Новорічне свято до дітей Німеччини?

А) Дід Мороз;

Б) Святий Миколай;

В) Санта Клаус.

III.

Фізкультхвилинка

Виконується під дитячу пісеньку “Морозець”.

IV. Оголошення теми і мети уроку

– Сьогодні на уроці ми пригадаємо українську народну казку ” Рукавичка”. Спробуємо виготовити маски та інсценізуємо цю казку.

V. Робота над темою уроку

1. Повторення змісту української народної казки “Рукавичка”.

2. Повторення правил безпечної роботи з ножицями, голкою, клеєм (див. уроки 1, 10).

3. Самостійна робота учнів (за вибором).

VI. Підсумок уроку

Інсценізація казки “Рукавичка” з використанням масок, виготовлених на уроці.

Додатковий матеріал

Вікторина “У народної казки на гостинах”

I тур “Розминка”

1. Як мати гукала Івасика-Телесика? (“Івасику-Телесику, приплинь, приплинь до бережка. Дам тобі їсти, пити, й хороше походити”.)

2. Як Півник кликав Котика на допомогу? (“Несе мене Лиска за темнії ліси, за високії гори, за бистрії ріки! Котику, братику, порятуй мене!”)

3. Як Івасик-Телесик просив про порятунок гусеняток? (“Гуси-гуси, гусенята! Візьміть мене на крилята!”)

4. Як відказувала звірям Коза-Дереза, коли сиділа у заячій хатці? (“Я – Коза-Дереза, пів боку луплена, за три копи куплена! Тупу-тупу ногами, сколю тебе рогами, ніжками затопчу, хвостиком замету – тут тобі і смерть!”)

II тур “Тварини у казках”

1. Кого Колобок зустрів у лісі? (Зайця, вовка, ведмедя та лисицю)

2. Кого спіймав Солом’яний Бичок? (Ведмедя, вовка, лисицю, зайця)

3. Кого перелякав пан Коцький? (Ведмедя, вовка, кабана, зайця)

4. Хто жив у рукавичці? (Мишка, жабка, заєць, лисиця, вовк та кабан)

5. Хто вимагав від Кози-Дерези залишити заячу хатку? (Лисиця, вовк, ведмідь та рак)

6. Що казала Лисичка-сестричка Вовчику-братику, коли він ловив рибку в ополонці? (“Мерзни, мерзни, вовчий хвіст”.)

7. Хто вигнав мишенят Круть і Верть із-за столу? (Півник)

III тур “Інсценізація уривку з казки” (домашнє завдання)

Підбиття підсумків вікторини. Нагородження переможців збірками українських народних казок.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)


Узагальнювальна практична робота - Плани-конспекти уроків по праці


Узагальнювальна практична робота