ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА 2 КЛАС
§ 1. Як Данилко відпочив улітку
Привіт, Данилку! Як ти виріс за літо, подорослішав! Чи не забув ти матеріал, який ми вивчили в минулому році?
Добрий день, Комп’юшку! Дуже радий тебе бачити!
Я пам’ятаю усе, чого ти мене навчив. Подивися на малюнки, які я виконав на канікулах.
На малюнку я зобразив, за допомогою яких органів чуття людина сприймає різні повідомлення з навколишнього світу.
Збільшення обсягу інформації сприяло появі науки інформатика. Ця наука вивчає способи виконання дій над інформацією.
А я – комп’ютер, перший помічник людини у зберіганні, опрацюванні, отриманні та передаванні інформації. Нагадую, ці дії називають інформаційними процесами.
Тому я тебе теж намалював. А точніше зобразив схему, за якою працює комп’ютер.
Пристрої введення
Пристрої зберігання та опрацювання даних
Пристрої виведення
А ще на кожній фотокартці, зробленій улітку, я підписав інформаційний процес, який було виконано.
Я відвідую зоопарк і отримую інформацію про різних тварин.
Разом з татом я розраховую кількість часу, що знадобиться для пішого походу, тобто опрацьовую інформацію.
У літній табір приїжджали науковці та передавали цікаву інформацію.
Я записую в щоденник свої спостереження і таким чином зберігаю інформацію.
Мій тато у вільний час любить працювати в майстерні. Влітку я йому допомагав і склав кілька алгоритмів виготовлення корисних речей. Розгляньмо один з них.
Алгоритм виготовлення пісочниці для малят
У тебе справді були цікаві канікули!
Запитання та завдання від Комп’юшка
1. Назви інформаційний процес на кожному малюнку.
2. Назви зовнішні пристрої комп’ютера.
3. Назви інформаційний процес, що відбувається при
Виконанні кожної дії такого алгоритму:
Алгоритм організації робочого місця за комп’ютером
1. Виміряй відстань від очей до центра екрана монітора.
2. Порівняй отримані дані із зазначеними у правилах безпечної роботи за комп’ютером.
3. Порівняй положення своїх рук із зазначеним у правилах безпечної роботи за комп’ютером.
4. Порівняй положення своїх ніг із зазначеним у правилах безпечної роботи за комп’ютером.
5. Установи потрібну висоту сидіння стільця і його відстань від комп’ютера.
6. Подивися на годинник і визнач поточний час.
7. Розрахуй кількість часу, протягом якого можна працювати за комп’ютером.
4. Назви пристрої введення та виведення в комп’ютері.
5. Назвіть по черзі пристрої, що допомагають людині виконувати різні інформаційні процеси.
6. Порівняй виконання інформаційних процесів людиною і комп’ютером.
7. За допомогою графічного редактора Paint:
А) збережи інформацію про сьогоднішню погоду;
Б) передай інформацію про свій настрій.