Predmety
Головна
Предмети
Мапа сайту
Інформатика
Практична робота 6
ВІТАЛЬНА ЛИСТІВКА
ВЕБ-ІНТЕРФЕЙС ДЛЯ РОБОТИ З ПОШТОЮ
Тексти і текстовий редактор. Середовище текстового редактора
ВВЕДЕННЯ ФОРМУЛ З КЛАВІАТУРИ
ПОНЯТТЯ ФУНКЦІЇ
ГЛОБАЛЬНА МЕРЕЖА ІНТЕРНЕТ, її СЛУЖБИ. ВСЕСВІТНЄ ПАВУТИННЯ
Практична робота 5
І ЗНОВУ ТЕКСТ!
Робота з поштою
Браузер
АЛГОРИТМИ
Команди і виконавці
ИЗУЧАЕМ КЛАВИАТУРУ
Практична робота 2
Інтернет
ОКНА
КОМП’ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ПОШУК МАТЕРІАЛІВ
ЕЛЕКТРОННЕ СПІЛКУВАННЯ
Етикет електронного спілкування
ОПЕРАЦІЇ НАД ОБ’ЄКТАМИ ФАЙЛОВОЇ СИСТЕМИ
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ
ИНФОРМАЦИОННЫЕ ПРОЦЕССЫ И КОМПЬЮТЕР
ПОШУК ОБ’ЄКТІВ ФАЙЛОВОЇ СИСТЕМИ
АЛГОРИТМИ В НАШОМУ ЖИТТІ. ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
ФОРМАТУВАННЯ СИМВОЛІВ І АБЗАЦІВ
Створення та вилучення папок
ЕТАПИ ПОБУДОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ
ЯК ЦЕ НАЗВАТИ?
НЕОБЫЧНЫЙ УРОК
ЩО ТАКЕ ІНФОРМАЦІЯ ТА ПОВІДОМЛЕННЯ
Помилки у формулах
АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ
ЯК ВІДКРИВАТИ І ЗБЕРІГАТИ ЗОБРАЖЕННЯ
СПИСОК САЙТІВ, ОБРАНИХ ДЛЯ ШВИДКОГО ДОСТУПУ. ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗОБРАЖЕНЬ, ВЕБ-СТОРІНОК ТА ЇХ ФРАГМЕНТІВ
Безпечний Інтернет
ПЕРЕТВОРЕННЯ ФРАГМЕНТІВ МАЛЮНКІВ
Знайомство з Рудим котом
Створюємо написи на малюнках
ЩО ТАКЕ ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР
РЕДАКТОРИ КАРТ РОЗУМУ
ОПЕРАЦІЇ НАД ГРУПАМИ ОБ’ЄКТІВ ФАЙЛОВОЇ СИСТЕМИ
ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ. ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР WORD
Практична робота 4
Складання лінійних програм
ПОРЯДОК СТВОРЕННЯ ПОШТОВОЇ СКРИНЬКИ
УЧИМСЯ РАСКРАШИВАТЬ
Алгоритм з розгалуженням
ЛОГІЧНЕ СЛІДУВАННЯ
ЯК ПРАЦЮВАТИ З КОМПЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ НА ПІДТРИМКУ ВИВЧЕННЯ ЛОГІКИ
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ПРОГРАВАЧІ
Комп’ютерна презентація, її об’єкти
КОПІЮВАННЯ /ПЕРЕМІЩЕННЯ ФРАГМЕНТІВ ТЕКСТУ
Інструменти графічного редактора OOo4KidsDraw
ФОРМАТУВАННЯ ТЕКСТІВ
ОПЕРАЦІЙНА СИСТЕМА
ЩО ВМІЄ КОМП’ЮТЕР
КОПІЮВАННЯ ПАПОК І ФАЙЛІВ
Етапи створення презентацій
ЦИКЛИ З УМОВАМИ
Пригадай, що вже знаєш
Файли
Правила введення тексту
Дії над вмістом комірок
Способи подання повідомлень
Перші кроки
Практична робота 9
ІСТИННІ ТА ХИБНІ ВИСЛОВЛЮВАННЯ
ПРИСТРОЇ РІЗНІ, АЛЕ ВСІ КОРИСНІ
ВИДИ ІНФОРМАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ
Практична робота 8
ПРОДОЛЖАЕМ ИЗУЧАТЬ КЛАВИАТУРУ
АЛГОРИТМИ І ВИКОНАВЦІ
Засоби автоматизації
Секрети малювання
СИСТЕМА КОМАНД ИСПОЛНИТЕЛЯ
Середовище Скретч, що вже знаємо
Текстовий документ і його об’єкти
КОМПЬЮТЕРЫ БЫВАЮТ РАЗНЫЕ
Розв’язок задач у середовищі Скретч
ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР SCRATCH
РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТІВ
Інформаційні моделі
Форматування об’єктів слайда
С ЧЕГО ВСЕ НАЧИНАЛОСЬ
Створюємо орнаменти
ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ?
Дії з файлами і папками
СТВОРЕННЯ ПАПОК
Розповідаємо казки
ЯК КОМП’ЮТЕРИ ДОПОМАГАЮТЬ У СУЧАСНОМУ ЖИТТІ
Поняття про символи та їх кодування
ВИДАЛЕННЯ ПАПОК І ФАЙЛІВ
ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ MINDOMO
Виконання навчальних індивідуальних проектів
ЯК ПРАЦЮВАТИ ЗІ ЗБІЛЬШЕНИМ ЗОБРАЖЕННЯМ
КЛАСИФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙ
ЗНОВУ В КОМП’ЮТЕРНОМУ КЛАСІ
Знайомство з програмою-браузером
ФОРМИ ПОДАННЯ АЛГОРИТМІВ
ФАЙЛОВА СИСТЕМА
ЕЩЕ О КЛАВИАТУРЕ
Створюємо проект
ЯК ПІДГОТУВАТИ КОМП’ЮТЕР ДО РОБОТИ
ПОШУК В ІНТЕРНЕТІ
Плануємо презентацію
ЗАСОБИ ПЕРЕГЛЯДУ ЗОБРАЖЕНЬ
ФОРМАТУВАННЯ КЛІТИНОК
ЗНАЙОМИМОСЯ З КЛАВІАТУРНИМ ТРЕНАЖЕРОМ
СТВОРЕННЯ НОВОГО ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА
ОЗНАЙОМСЯ, КЛАВІАТУРА
Програмоване малювання
З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ КОМП’ЮТЕР
ТИПИ АЛГОРИТМІВ
СТВОРЕННЯ ДІАГРАМИ
Практична робота №9 “Створення діаграм”
Алгоритм і його виконання
АЛГОРИТМИ З ЦИКЛАМИ
Створення текстових документів
ЯКІ ПРИСТРОЇ ПРИЗНАЧЕНЯ ДЛЯ РОБОТИ З ПОВІДОМЛЕННЯМИ
ОТКРЫТКА ДЛЯ ЭЛЗИКА
Типи комп’ютерних мереж
ФОРМАТУВАННЯ ДІАГРАМ
ЩО ТАКЕ КОМАНДИ ТА ЇХ ВИКОНАВЦІ
СОГЛАСНЫЕ ИМЕЮТ РАЗНЫЙ ХАРАКТЕР
ЧТО МОЖЕТ КОМПЬЮТЕР
Копіювання і переміщування фрагментів тексту
ЯК ПРАЦЮВАТИ З РОЗВИВАЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ
Алгоритм з повторенням
ФРАГМЕНТИ ТЕКСТУ ТА ОПЕРАЦІЇ НАД НИМИ
ЯК КОМБІНУВАТИ ГРАФІЧНІ ОБ’ЄКТИ
ЩО ТАКЕ АЛГОРИТМ
Вставлення зображень у текстовий документ
ЛЮДИНА У СВІТІ ІНФОРМАЦІЇ
СТВОРЕННЯ ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА. УВЕДЕННЯ ТА РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТУ
Основні елементи мови Паскаль
Обчислення в електронних таблицях
Виконавці і події в середовищі Скретч
ВСТАВЛЕННЯ ГРАФІЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ У ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ
Електронна скринька та електронне спілкування
В ЦАРСТВЕ БУКВ И ЗВУКОВ
Хитрощі Рудого кота
Створюємо презентацію
КАК ЧЕЛОВЕК ВОСПРИНИМАЕТ СООБЩЕНИЯ
ЯКІ АЛГОРИТМИ МИ ВИКОНУЄМО В НАШОМУ ЖИТТІ
ПРОВОДИМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ
Повторюємо, що вже знаємо
АНІМАЦІЯ ОБ’ЄКТІВ СЛАЙДА
ЕЩЕ О СОСТАВЛЯЮЩИХ ЧАСТЯХ КОМПЬЮТЕРА
ЯК СТВОРЮВАТИ РІЗНОКОЛЬОРОВІ ЛІНІЇ
ЯК ПРАЦЮВАТИ З КОМПЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ НА ПІДТРИМКУ ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦТВА
Інтернет для навчання
СТРУКТУРА ТА ВЛАСТИВОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТА
ЗБЕРІГАЄМО, ОБРОБЛЯЄМО, ПЕРЕДАЄМО
ГОТОВИМ КОМПЬЮТЕР К РАБОТЕ
АДРЕСНА КНИГА
РОБОТА З ПАПКАМИ ТА ФАЙЛАМИ В ЛОКАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ
КАК ПРАВИЛЬНО ВЫКЛЮЧИТЬ КОМПЬЮТЕР
ОБЪЕКТЫ
СТВОРЕННЯ І НАДСИЛАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЛИСТІВ
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням
РЕДАГУВАННЯ ТАБЛИЦЬ
Приклад розробки проекту
Презентація та слайди
Практична робота 1
ОЗНАЙОМЛЕННЯ 3 ПРОГРАМОЮ MICROSOFT EXCEL
ЯКІ ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ВІДБУВАЮТЬСЯ НАВКОЛО НАС
Веб-сторінки та гіперпосилання
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ОБЄКТАМИ РОБОЧОГО СТОЛА
Виконання дій над комп’ютерними об’єктами
Навчальний проект “ЕКОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ”
Форматування і друкування тексту
Правила пошуку даних в Інтернеті
Середовище табличного процесора
ЩО ТАКЕ МОДЕЛЬ І ПРЕДМЕТНА ГАЛУЗЬ
ДЛЯ ЧОГО ВИКОРИСТОВУЮТЬ МОДЕЛІ
ЕТИКЕТ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТУВАННЯ
ЯК ВВОДИТИ ТЕКСТ З КЛАВІАТУРИ
Дії з графічними об’єктами текстового документа
ПОНЯТТЯ ПРО ДІАГРАМИ ТА ЇХ ВИДИ
ТЕКСТОВИЙ РЕДАКТОР
ПОЗНАЙОМИМОСЯ БЛИЖЧЕ
ЗНАКОМЬТЕСЬ – КЛАВИАТУРА
Практична робота 7
АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ У СКОРОЧЕНІЙ ФОРМІ
КОМАНДЫ И ИСПОЛНИТЕЛИ
ПРИЧИНИ ПОБУДОВИ МОДЕЛЕЙ
Форматування тексту
Поштова служба Інтернету
Редагування текстового документа
Загадкові повідомлення
Автозаповнення
Знайомся, клавіатура
ИЗ ЧЕГО СОСТОИТ КОМПЬЮТЕР
ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО
Вікна
СТІЙ, ГОТУЙСЬ
Введення даних у таблицю
ЯК ПРАЦЮВАТИ з КОМП’ЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ НА ПІДТРИМКУ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Електронне листування
Адресна книга. Етикет електронного листування
Створення фотоальбому
РІЗНОКОЛЬОРОВИМ СВІТ
ОБ’ЄКТИ ТА ПОДІЇ
КОМП’ЮТЕРНИЙ МАЛЮНОК*
МЕРЕЖА ІНТЕРНЕТ
Робота з таблицею
КРАПКА, КРАПКА, КОМА
Поняття моделі
ВИДІЛЕННЯ КЛІТИНОК
Створення та виконання алгоритмів у середовищі Скретч
СМАЙЛИКИ
ХТО Є ВИКОНАВЦЯМИ АЛГОРИТМІВ
Пошук файлів і папок
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА КЛАВІАТУРА
ПОНЯТТЯ ПРО МУЛЬТИМЕДІА
Ділова графіка
ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ FREEMIND
ЯК СТВОРЮВАТИ і РОЗФАРБОВУВАТИ ФІГУРИ
ВИКОНАВЦІ АЛГОРИТМІВ
ВИКОРИСТАННЯ ПАНЕЛІ ІНСТРУМЕНТІВ
КОМАНДИ ТА ВИКОНАВЦІ. СИСТЕМА КОМАНД ВИКОНАВЦЯ
Середовище редактора презентацій
ЯК ДОДАВАТИ ТЕКСТ ДО ЗОБРАЖЕННЯ
Режими роботи з текстовим документом
УВАГА! ВАМ НАДІЙШЛО ПОВІДОМЛЕННЯ
ЛОГІЧНІ ОПЕРАТОРИ В СЕРЕДОВИЩІ SCRATCH
ЩО ТАКЕ ІНФОРМАТИКА. ЯК ПОВОДИТИСЬ У КОМП’ЮТЕРНОМУ КЛАСІ
ХТО ГОЛОВНИЙ?
ИНСТРУМЕНТЫ ГРАФИЧЕСКОГО РЕДАКТОРА
БЕЗПЕЧНА РОБОТА В ІНТЕРНЕТІ
Поняття інформатичної компетентності. Етапи розв’язування компетентнісних задач
Веселі фізкультхвилинки
Меню
ИНСТРУМЕНТ “ФОРМЫ”. ТЕКСТ
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті
Як Данилко відпочив улітку
Цілий і логічний типи даних. Оператор розгалуження
ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ. ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР LIBREOFFICE WRITER
ПОЯСНЕННЯ ВИСЛОВЛЮВАННЯ, ВИДИ ВИСЛОВЛЮВАНЬ
Оператор вибору
В КОМПЬЮТЕРНОМ КЛАССЕ
ФОРМАТИ ДАНИХ
Створення і збереження документа Microsoft Word
Цикл з передумовою
РОБОТА З ГРУПАМИ КОНТАКТІВ
Веб-сторінки для дітей
ПРОГРАМИ РІЗНІ ТА КОРИСНІ
Калейдоскоп графічних інструментів
Навчальне програмне середовище АЛГО
Оператори повторення. Цикл із параметром
“ПРИБОРКАННЯ” КОМП’ЮТЕРНИХ ПРОГРАМ
Повторюємо основні правила роботи за комп’ютером
Цикл з післяумовою
Служби Інтернету
АЛГОРИТМ І ЙОГО СТРУКТУРА
Носії повідомлень. Дані
ОФОРМЛЮЄМО КОМП’ЮТЕРНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
БЕЗКОШТОВНІ ПОШТОВІ СЛУЖБИ
МАЛЮВАТИ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРА
Оживляємо презентацію
ПРИНЦИПИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ
АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ
Комп’ютер у ролі вчителя
ПОНЯТТЯ ЦИКЛУ. ЦИКЛ З ЛІЧИЛЬНИКОМ
АЛГОРИТМЫ
ОБЪЕКТЫ ГРАФИЧЕСКОГО РЕДАКТОРА
Редагування презентацій
ЯК КОМП’ЮТЕР ДАНИЛКУ ДОПОМІГ
ЯК ВИНАЙШЛИ КОМПЮТЕР
Середовище виконання алгоритму
Використання рядка формул
НАШ ВЕРНИСАЖ
ЩО СПІЛЬНЕ В МОДЕЛЯХ
ЩО ТАКЕ РОБОЧИЙ СТІЛ КОМП’ЮТЕРА
ІНТЕРНЕТ-ЕНЦИКЛОПЕДІЇ, СЛОВНИКИ ТА ОНЛАЙН-ПЕРЕКЛАДАЧІ
ФОРМАТУВАННІ АБЗАЦУ
ЩО ТАКЕ ПРОГРАМА
СТВОРЮЄМО ГРУ
ЦІКАВІ ВИПРОБУВАННЯ
ПУТЕШЕСТВИЕ ПО СТРАНЕ МАТЕМАТИКИ
КАРТИ РОЗУМУ ТА ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯ
Копіювання та переміщення комп’ютерних об’єктів
ЯК ПРАЦЮВАТИ з КОМП’ЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ НА ПІДТРИМКУ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Нові мешканці країни Скретч
Локальна мережа
ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ В ГРАФІЧНОМУ РЕДАКТОРІ
СТРАНЫ, ЯЗЫКИ КОТОРЫХ МЫ ИЗУЧАЕМ
Складаємо алгоритм з розгалуженням
НАДСИЛАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ І ФАЙЛІВ
СТВОРЕННЯ ДОКУМЕНТА З МАЛЮНКАМИ
КОМП’ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ, IX ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ТИПИ
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ПРОГРАМАМИ НА РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ
Редагування тексту
Комп’ютерна мережа
ЩО ТАКЕ ОБ’ЄКТ І ЯКІ ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ
ПРЕДСТАВЛЯЄМСЯ ПРОЕКТ
Папки
Файли і папки
О ДЕВОЧКЕ АННУШКЕ И ИНФОРМАЦИИ
Різнокольоровий світ
АЛГОРИТМЫ Л В НАШЕЙ ЖИЗНИ
Карти знань
Об’єкти мультимедіа
ПЕРЕГЛЯД ПОВІДОМЛЕНЬ І НАДСИЛАННЯ ВІДПОВІДЕЙ. ПОШУК ПОВІДОМЛЕНЬ
НАВЧАЄМО В ІНТЕРНЕТІ
РАССКАЗОВ ИНФОРМАЦИОННЫХ ПРОЦЕССАХ
Виконання обчислень
ПЕРША ЗУСТРІЧ
ФОРМАТУВАННЯ СТОВПЧИКІВ (СЕКТОРІВ)
ФОРМАТУВАННЯ СТОРІНОК ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА ТА ЙОГО ДРУК. ДОВІДКОВА СИСТЕМА ТЕКСТОВОГО ПРОЦЕСОРА
Copyright © Predmety 2023. All Rights Reserved.
Зворотній зв'язок:
Email