КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 10 КЛАСІ
№ з/п | Дата | Зміст уроку | Примітки |
ВСТУП | |||
1 | Мовлення як предмет стилістики й культури мовлення. Стилістика та її підрозділи: стилістика мови й стилістика мовлення, їх відмінність | ||
2 | Два рівні володіння мовою: мовлення правильне й комунікативно доцільне. Синоніміка й варіативність. Стилістична норма й стилістична помилка | ||
3 | Урок | ||
4 | Урок розвитку комунікативних умінь № 2. Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації | ||
СТИЛІСТИКА МОВИ. КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ. СТИЛІСТИЧНІ ЗАСОБИ ФОНЕТИКИ | |||
5 | Загальна характеристика звукового складу української мови. Стилістична роль звуковідтворення в художніх текстах | ||
6 | Норми вимови. Вимова голосних і приголосних звуків | ||
7 | Урок розвитку комунікативних умінь № 3. Усний | ||
8 | Урок розвитку комунікативних умінь № 4. Письмовий докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням | ||
9 | Вимова приголосних звуків. Милозвучність української мови – характерна ознака всіх її стилів | ||
10 | Орфоепічні норми – правильна вимова голосних і приголосних звуків, звукосполучень і наголосу в словах | ||
11 | Позначення на письмі голосних і приголосних звуків. Складні випадки правопису м’якого знака | ||
12 | Урок розвитку комунікативних умінь № 5. Виступ на зборах, семінарах (заздалегідь не підготовлений) | ||
13 | Позначення па письмі голосних і приголосних звуків. Складні випадки правопису апострофа | ||
14 | Складні випадки правопису м’якого знака й апострофа | ||
15 | Контрольна робота № 1 (контрольний тест) | ||
16 | Урок розвитку комунікативних умінь № 6. Виступ на зборах, семінарах (підготовлений) | ||
17 | Складні випадки правопису великої букви | ||
18 | Правопис слів із ненаголошеними голосними | ||
19 | Урок розвитку комунікативних умінь № 7. Контрольний докладний переказ тексту із творчим завданням | ||
20 | Урок розвитку комунікативних умінь № 8. Контрольний докладний переказ тексту із творчим завданням | ||
21 | Складні випадки правопису слів із ненаголошеними голосними | ||
22 | Правопис слів з подвоєнням і подовженням приголосних | ||
23 | Урок розвитку комунікативних умінь № 9. Складання діалогів – обговорення самостійно обраної теми | ||
24 | Правопис слів із спрощенням у групах приголосних | ||
25 | Складні випадки чергування голосних і приголосних звуків | ||
26 | Правопис слів іншомовного походження | ||
27 | Контрольна робота № 2 (контрольний тост) | ||
СТИЛІСТИЧНІ ЗАСОБИ ЛЕКСИКОЛОГІЇ І ФРАЗЕОЛОГІЇ | |||
28 | Слово та його лексичне значення | ||
29 | Урок розвитку комунікативних умінь № 10. Усний твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему (стаття в газету) | ||
30 | Урок розвитку комунікативних умінь № 11. Контрольний письмовий твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему (стаття в газету) | ||
31 | Стилістично нейтральна лексика. Емоційно й експресивно забарвлені засоби, що надають мовленню стильового відтінку | ||
32 | Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки тексту публіцистичного стилю | ||
33 | Специфічно побутова лексика. Просторічні слова | ||
34 | Урок розвитку комунікативних умінь № 12. Конспект прочитаного (публіцистичної й науково-популярної статей) | ||
35 | Професійно-виробнича, наукова і ділова лексика | ||
36 | Урок розвитку комунікативних умінь № 13. Конспект прочитаного (художнього твору, публіцистичної й науково-популярної статей) | ||
37 | Урок розвитку комунікативних умінь № 14. Виступ проблемного характеру на літературну тему | ||
38 | Діалектні слова, сфери їх уживання та стилістичні особливості | ||
39 | Діалектні, застарілі слова, їх стилістичні функції | ||
40 | Урок розвитку комунікативних умінь № 15. Тематичні виписки, план (складний) | ||
41 | Запозичені слова, їх стилістичні функції | ||
42 | Неологізми, їх стилістичні функції | ||
43 | Контрольна робота № 3 (контрольний тест) | ||
44 | Лексико-стилістичні синоніми та їх види (контекстуальні синоніми, перифрази; переносне значення слів) | ||
45 | Урок розвитку комунікативних умінь № 16. Тези | ||
46 | Лексико-стилістичні синоніми та їх види (тропи) | ||
47 | Лексико-стилістичні синоніми та їх види. Тренувальні вправи | ||
48 | Урок розвитку комунікативних умінь № 17. Конспект як різновид стислого переказу висловлювань, що сприймаються на слух | ||
49 | Антоніми. Пароніми. Правильне використання в мовленні паронімів | ||
50 | Основні групи фразеологізмів | ||
51 | Урок розвитку комунікативних умінь № 18. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням | ||
52 | Урок розвитку комунікативних умінь № 19. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням | ||
53 | Багатозначність фразеологізмів | ||
54 | Урок розвитку комунікативних умінь № 20. Бібліографія. Анотація | ||
55 | Синонімія й антонімія фразеологізмів | ||
56 | Контрольна робота № 4 (контрольний тест) | ||
СЛОВОТВОРЧІ ЗАСОБИ СТИЛІСТИКИ | |||
57 | Стилістичне забарвлення значущих частин слова: префіксів і суфіксів. Словотворчі норми | ||
58 | Урок розвитку комунікативних умінь № 21. Усний твір-відгук про твір мистецтва в публіцистичному стилі | ||
59 | Урок розвитку комунікативних умінь № 22. Письмовий твір – відгук про твір мистецтва в публіцистичному стилі | ||
60 | Стилістичне використання засобів словотвору | ||
61 | Урок розвитку комунікативних умінь № 23. Ділові папери. Звіт про виконану роботу | ||
62 | Урок розвитку комунікативних умінь № 24. Ділові папери. Субсидія, ваучер, приватизаційний сертифікат | ||
63 | Основні орфограми в коренях | ||
64 | Основні орфограми в префіксах | ||
65 | Урок розвитку комунікативних умінь № 25. Ділові папери. Фінансова ідентифікаційна картка, ідентифікаційний код (ознайомлення) | ||
66 | Основні орфограми в суфіксах | ||
67 | Основні орфограми в коренях, префіксах і суфіксах. Тренувальні вправи | ||
68 | Контрольний диктант. Контрольне аудіювання тексту науково-популярного стилю | ||
69 | Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого | ||
70 | Підбиття підсумків за рік |