Мета: удосконалювати техніку роботи з пластиліном та природними матеріалами; формувати вміння створювати композиції; розвивати моторику рук, творчі здібності, уяву; вчити контролювати і коригувати свої дії; виховувати охайність під час роботи, дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: картон-основа; дощечка; пластилін; стеки; горіхова шкаралупа, природний матеріал; фарби; пензель; серветка; зразки композицій; мультимедійна дошка.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
1. Привітання
Учитель
Любі діти, добрий день!
Зичу
А ще, друзі, всім бажаю –
Сил, натхнення на весь день!
Учні
Добрий день! Добрий день!
Дякуємо за побажання,
На урок беремо з собою:
Знання, вміння, навички й старання.
2. Перевірка готовності до уроку
3. Упорядкування робочих місць
ІІ. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Повідомлення теми та мети уроку
Робота за підручником (с. 19)
– Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення з прийомами роботи з пластиліном, будемо також працювати з природними матеріалами. Виготовимо композицію “Горіхові фантазії”.
2. Вступна бесіда
–
Мультимедійна презентація
– Розгляньте зображення. На кого може перетворитися шкаралупа грецького горіха?
– Поміркуйте, на які ще природні форми можна перетворити горішки?
Фізкультхвилинка
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
Руки в боки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Плесніть, діти, кілька раз.
За роботу, все гаразд!
3. Демонстрування та аналіз зразка
1) Інструктаж учителя.
Робота за підручником (с. 20)
– Перетворіть свою горіхову шкаралупу на природну або фантастичну істоту.
– Доповніть її деталями з пластиліну та інших природних матеріалів.
– Створіть образ, використовуючи фарби.
– З’єднувати деталі можна за допомогою пластиліну.
2) Повторення правил безпеки під час роботи.
ІІІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ
IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ УЧНІВ
V. ПІДСУМОК УРОКУ
– Чи сподобався вам урок?
– Які композиції вам сподобалися найбільше? Чим саме?