КОНСТРУЮВАННЯ З ПАПЕРУ. ЗМІЙКА

Урок 9. КОНСТРУЮВАННЯ З ПАПЕРУ. ЗМІЙКА

Мета: поглиблювати навички складання та виготовлення виробів з паперу; розвивати художньо-творчу уяву, оригінальне творче мислення, охайність у роботі; збагачувати духовний світ дітей.

Обладнання: кольоровий папір, клей ПВА, шаблони частин, ножиці, зразки готових робіт, мультимедійна дошка.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Привітання

Усі сідайте тихо, діти.

Домовляймось – не шуміти,

Руку гарно підіймати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати –

Щоб

не було нам мороки.

Всі готові до уроку?

Тож, гаразд. Часу не гаймо

І урок починаймо!

2.Перевірка готовності до уроку

3.Упорядкування робочих місць

II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Повідомлення теми та мети уроку

– Сьогодні на уроці ми продовжимо вчитися працювати з папером та виготовляти новорічні прикраси, складаючи частини (модулі) між собою.

2.Вступна бесіда

Мультимедійна презентація

– На новорічні свята у кожній оселі, за традицією, прикрашають ялинку.

НОВОРІЧНА ЯЛИНКА

Ой весела в нас зима,

Веселішої нема:

Грає срібними зірками,

В’ється

синіми димками,

Снігом землю обійма.

Ой струнка ялинка в нас!

Скільки сяє тут прикрас!

Ми зібралися юрбою –

Разом з піснею новою

Рік Новий стрічать.

М. Рильський

– Найкращі прикраси для ялинки – це прикраси, виготовлені власноруч.

– Яку ялинкову іграшку ми виготовимо? Відгадайте!

В’ється стрічка невеличка,

Де пісочок, де травичка.

Ви її не зачіпайте –

Стороною оминайте. (Змія)

Фізкультхвилинка

Щось повісили носи…

Із-за парт не вийшли всі…

Вгору добре потяглись,

На носочки піднялись.

Опустились легко вниз,-

І подув в обличчя бриз.

Як дерева, покачались:

Вправо-вліво, вліво-вправо.

Біля парти всі присіли,

Потім встали й полетіли.

3. Демонстрування та аналіз зразка

1) Інструктаж учителя.

Робота за підручником (с. 27)

2) Повторення правил безпеки під час роботи.

1. На робочому місці дотримуйте чистоти і порядку.

2. Зберігайте ножиці у спеціально відведеному для цього місці.

3. Не працюйте притупленими ножицями.

4. Не тримайте ножиці лезами вгору.

5. Не користуйтеся ножицями під час ходьби класом.

6. Не заважайте товаришам, коли вони вирізають деталі ножицями.

7. Передавайте ножиці товаришам кільцями вперед.

8. Під час різання тримайте матеріал таким чином, щоб лезами ножиць не поранити руку.

9. Клеєм користуйтеся так, щоб він не потрапив до очей. Брудні від клею руки під час роботи витирайте ганчіркою. Після завершення роботи вимийте їх ретельно з милом і витріть рушничком.

III. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ УЧНІВ

Підбиття підсумків. Демонстрування дитячих робіт. Оформлення виставки.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

Ось і уроку кінець!

Хто працював, той молодець!


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)


КОНСТРУЮВАННЯ З ПАПЕРУ. ЗМІЙКА - Плани-конспекти уроків по праці


КОНСТРУЮВАННЯ З ПАПЕРУ. ЗМІЙКА