Тема. Міри часу. Розв’язування задач з буквеними записами (№№ 362-373).
Мета. Повторити і закріпити міри часу, уміння учнів перетворювати одиниці вимірювання часу, розв’язувати задачі за допомогою табеля-календаря та з буквеними даними.
Обладнання. Таблиця “Міри часу”; схеми задач; табель-календар, картки для опитування.
Зміст уроку
I. Контроль, корекція та закріплення знань.
1. Перевірка домашнього завдання.
Учні здійснюють взаємоперевірку виконання завдань.
2. Усні вправи.
А) Визначення часу за моделлю годинника.
Б)
В) Розв’язування задач (№№ 363, 364, 365).
3. Робота з картками для опитування (за варіантами).
Фізкультхвилинка.
II. Розвиток математичних знань.
1. Розв’язування задач.
А) Задача № 366.
Учні складають вираз: а • 3 + b • 2.
Б) Задача № 367.
(Розв’язання: (а – b • 3) : 8.)
2. Вправи на заміну одних одиниць вимірювання величин іншими.
А) Завдання №№ 368, 369.
Учні розглядають записи і пояснюють їх.
Б) Самостійне виконання завдання № 370 за поданим зразком.
В) Виконання завдання № 371 (з коментуванням).
III. Підсумок уроку.
IV. Домашнє завдання.
№№ 372, 373 (с. 60).
Міри часу. Розв’язування задач з буквеними записами (№№ 362-373) - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
Множення. Переставний закон множення УРОК 44 Тема. Множення. Переставний закон множення Мета: формувати в учнів навички розв’язання текстових задач із застосуванням арифметичних дій (у тому числі й множення) та...
Відсотки. Вираження числа відсотками Урок № 55. Тема. Відсотки. Вираження числа відсотками Мета уроку. Уміти виражати зміну величини різними способами. Обладнання. Картки для індивідуальної роботи з учнями, таблиця “Відсотки”....
ДІЯ ДОДАВАННЯ. НАЗВИ КОМПОНЕНТІВ І РЕЗУЛЬТАТУ ДІЇ ДОДАВАННЯ. ЗНАХОДЖЕННЯ СУМИ ЧИСЕЛ. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 40. ДІЯ ДОДАВАННЯ. НАЗВИ КОМПОНЕНТІВ І РЕЗУЛЬТАТУ ДІЇ ДОДАВАННЯ. ЗНАХОДЖЕННЯ СУМИ...
Обчислення різниці, коли зменшуване містить кілька нулів. Розширена задача на знаходження третього доданка УРОК 39 Тема. Обчислення різниці, коли зменшуване містить кілька нулів. Розширена задача на знаходження третього доданка Мета: звернути увагу учнів на труднощі під час виконання...
Метод геометричних місць Урок № 48 Тема. Метод геометричних місць Мета: домогтися засвоєння учнями схеми дій, що покладено в основу методу геометричних місць. Сформувати вміння: – відтворювати схему,...
Сума перших n членів геометричної прогресії УРОК № 57 Тема. Сума перших n членів геометричної прогресії Мета уроку: закріпити знання учнів про зміст означення та супутніх понять геометричної прогресії, а також...
Урок з елементами тестування Урок № 29 Тема. Урок з елементами тестування (Про урок – тестування учнів попереджено завчасно. На стенді у математичному кабінеті учні можуть побачити довідковий матеріал,...
Існування площини, яка проходить через три дані точки УРОК 4 Тема. Існування площини, яка проходить через три дані точки Мета уроку: вивчення теореми про існування єдиної площини, яка проходить через три дані точки,...
Письмове множення на одноцифрове число. Дії над величинами. Круглі числа (№№ 42-51) Тема. Письмове множення на одноцифрове число. Дії над величинами. Круглі числа (№№ 42-51). Мета. Повторити прийоми письмового множення трицифрового числа на одноцифрове; удосконалювати обчислювальні навички,...
ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ Мета: закріпити вміння розв’язувати завдання на застосування табличного множення і ділення; розвивати логічне мислення, увагу; прищеплювати інтерес до точних наук. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ...
ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 6. ШЕСТИКУТНИКИ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ. ЧИСЛОВИЙ ПРОМІНЬ. УТВОРЕННЯ ЧИСЕЛ ПРИЛІЧУВАННЯМ І ВІДЛІЧУВАННЯМ 1 ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 24. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 6. ШЕСТИКУТНИКИ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ....
Співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу УРОК 12 Тема. Співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу Мета уроку: вивчення співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу, формування умінь застосовувати вивчені співвідношення для тотожних...
Формули тригонометричних функцій суми і різниці двох чисел. Тригонометричні функції подвійного і половинного аргументу УРОК 13 Тема. Формули тригонометричних функцій суми і різниці двох чисел. Тригонометричні функції подвійного і половинного аргументу Мета уроку: вивчення формул тригонометричних функцій суми і...
ДІЯ ДІЛЕННЯ ТА ЇЇ ВЛАСТИВОСТІ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: УЗАГАЛЬНИТИ ЗНАННЯ ПРО ДІЮ ДІЛЕННЯ ТА ЇЇ ВЛАСТИВОСТІ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ СКЛАДАТИ ТА РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ДІЛЕННЯ; ПОВТОРИТИ АЛГОРИТМ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВОГО ЧИСЛА НА...
Письмове ділення на двоцифрове число УРОК 12 Тема. Письмове ділення на двоцифрове число Мета: пояснити алгоритм письмового ділення на двоцифрове число у випадку одноцифрової частки; на прикладі розв’язання задачі подати...
Сума та різниця кубів Урок № 47 Тема. Сума та різниця кубів Мета: домогтися свідомого засвоєння змісту формул (a ± b)(a2 ab + b2) = a3 ± b3 та...
Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа УРОК 91 Тема. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа Мета: повторити правило ділення числа на добуток двох чисел та його застосування при обчисленні;...
Множення багатоцифрових чисел на трицифрові, яке містить у середині 0 УРОК 105 Тема. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові, яке містить у середині 0 Мета: ознайомити учнів з особливостями алгоритму та запису письмового множення багатоцифрових чисел...
ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ І РІВНЯНЬ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ УЧНІВ З ПИСЬМОВИМ МНОЖЕННЯМ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ РІВНЯННЯ, СКЛАДАТИ Й РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ ЗА КОРОТКИМИ ЗАПИСАМИ I. Перевірка домашнього...
Множення чисел, які закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу (підготовчі) (№№ 558-566) Тема. Множення чисел, які закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу (підготовчі) (№№ 558-566). Мета. Ознайомити учнів із способом письмового множення круглих чисел; підготувати учнів до...
Множення і ділення дробів Урок № 3 8 Тема. Множення і ділення дробів Мета: перевірити рівень засвоєння знань і вмінь з теми “Множення і ділення дробів”. Тип уроку: перевірка...
Вирази. Числові вирази Урок № 12 Тема. Вирази. Числові вирази Мета: систематизувати та узагальнити знання про числові й буквені вирази, набуті учнями в 5-6 класах. Тип уроку: систематизація...
АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. НУМЕРАЦІЯ ШЕСТИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ, ПОНЯТТЯ КЛАСУ, ТАБЛИЦЯ РОЗРЯДІВ І КЛАСІВ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ РЕЗУЛЬТАТИ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ; ОЗНАЙОМИТИ З КЛАСАМИ ТИСЯЧ ТА ОДИНИЦЬ ТА ЇХ СТРУКТУРОЮ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ЧИТАТИ Й ЗАПИСУВАТИ ШЕСТИЦИФРОВІ ЧИСЛА; ФОРМУВАТИ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ...
Логарифмічна функція, її графік і властивості УРОК 56 Тема. Логарифмічна функція, її графік і властивості Мета уроку. Ознайомити учнів з логарифмічною функцією, її властивостями і графіком. І. Перевірка домашнього завдання 1....
Ділення з остачею. Площа прямокутника. Прямокутний паралелепіпед і його об’єм УРОК 64 Тема. Ділення з остачею. Площа прямокутника. Прямокутний паралелепіпед і його об’єм Мета: перевірити засвоєння практичних знань та вмінь учнів з вивчених тем. Тип...
Задачі на подвійне зведення до одиниці Мета: формувати уміння розв’язувати задачі на подвійне зведення до одиниці; формувати навички письмового множення на двоцифрове число. Тип уроку: закріплення та застосування знань, умінь та...
Обчислення площі прямокутної ділянки. Прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника (№№ 609-616) Тема. Обчислення площі прямокутної ділянки. Прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника (№№ 609 – 616). Мета. Вчити учнів обчислювати площі прямокутних ділянок, розв’язувати...
Відсотки. Знаходження відсотків від числа Урок 117 Тема. Відсотки. Знаходження відсотків від числа Мета: сформувати вміння, відпрацювати навички знаходження відсотків від числа; провести діагностику засвоєння знань і вмінь. Тип уроку:...
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 1- МАТЕМАТИКА Мета: Навчити учнів розв’язувати задачі і вправи з теми “Натуральні числа ” Вчити учнів самостійно працювати. Учні повинні вміти: записувати натуральні числа словами і цифрами,...
Натуральні числа УРОК 16 Тема. Натуральні числа Мета: систематизувати одержані знання учнів про читання і запис, порівняння і зображення натуральних чисел на координатному промені, а також про...
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 8 Урок № 31 Тема. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 8 Мета. Продовжувати формувати навички розв’язування задач і вправ на використання правил множення десяткових...
Застосування подібності: властивість бісектриси трикутника Урок № 37 Тема. Застосування подібності: властивість бісектриси трикутника Мета: домогтися засвоєння учнями змісту теореми, що виражає властивість бісектриси трикутника та її доведення. Формувати вміння:...
ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА КРУГЛІ ДЕСЯТКИ З ОСТАЧЕЮ. ПОРІВНЯННЯ ЗАДАЧ НА ПРОПОРЦІЙНЕ ДІЛЕННЯ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПИТИ ВМІННЯ ДІЛИТИ ТРИЦИФРОВІ ЧИСЛА НА КРУГЛІ ДЕСЯТКИ З ОСТАЧЕЮ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ТА ПОРІВНЮВАТИ ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНЕ ДІЛЕННЯ І. Перевірка домашнього...
ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО МНОЖНИКА. ЗАДАНІ НА ТРИ ДІЇ. САМОСТІЙНА РОБОТА АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 107. ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО МНОЖНИКА. ЗАДАНІ НА ТРИ ДІЇ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета: навчати учнів знаходити невідомий множник, розв’язувати задачі...
Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Підготовка до розв’язування задач на пропорційне ділення. Задачі на знаходження дробу від числа (№№ 823-830) Тема. Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Підготовка до розв’язування задач на пропорційне ділення. Задачі на знаходження дробу від числа (№№ 823-830). Мета. Вчити...