Міжнародний туризм

Географія
Економічна і соціальна географія світу

Загальна економіко-географічна характеристика світу

Міжнародний туризм

Туризм – сукупність галузей виробничої та невиробничої сфери, діяльність яких спрямована на надання населенню послуг відпочинку.
Види туризму:
– пляжний;
– гірськолижний, санний;
– пізнавальний (історико-культурний);
– екологічний (“зелений”);
– гральний;
– нові види туризму (екстремальний, космічний).
Розвиткові міжнародного туризму сприяє Шенгенська угода, яка була укладена 25 березня 1995 р. Бельгією, Францією, Люксембургом, Німеччиною, Нідерландами, Іспанією, Португалією, Італією, Грецією та Австрією. Угода передбачає вільне переміщення транспорту, громадян, послуг і товарів без прикордонного та митного контролю.
Європейські держави-карлики посідають особливе місце у сфері туризму: їхня спеціалізація – обслуговування туристів. На одного мешканця Андорри, Монако, Сан-Марино та Ліхтенштейну протягом року припадає 100 туристів.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Міжнародний туризм - Довідник з географії


Міжнародний туризм