ОЦІНЮВАННЯ ПЕРЕВІРОЧНИХ РОБІТ

ДОДАТОК 1. ОЦІНЮВАННЯ ПЕРЕВІРОЧНИХ РОБІТ

Завдання для самостійних робіт диференційовані або містять декілька запитань зростаючої складності. Усі контрольні роботи складені у вигляді тестів зростаючої складності.

У роботах використані завдання різних рівнів складності. Завдання 1-8 – найпростіші, оцінюються в 1 бал, завдання 9-14 оцінюються у 2 бали, завдання 15-18 – 3 бали, 19-20 – 4 бали. Завдання 1-14 мають вигляд закритих тестових завдань різних форматів, завдання 15-18 можуть бути як закритими, так і відкритими, 19-20 – відкриті тестові

завдання (без запропонованих відповідей).

Оцінювання проводиться за шкалою:

Оцінка

1

2

3

4

5

6

% правильно

До 6

7-12

13-19

20-29

30-39

40-49

Тестовий бал

0-2

3-5

6-8

9-11

12-15

16-19

Оцінка

7

8

9

10

11

12

% правильно

50-59

60-69

70-79

80-88

89-94

>95

Тестовий

бал

20-23

24-27

28-31

32-34

35-37

38-40

До 50 % матеріалу – це завдання когнітивного домену (застосування), що забезпечують середній рівень навчальних досягнень, тому оцінка “6”.

Максимальний тестовий бал – “40”.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,00 out of 5)


ОЦІНЮВАННЯ ПЕРЕВІРОЧНИХ РОБІТ - Плани-конспекти уроків по хімії


ОЦІНЮВАННЯ ПЕРЕВІРОЧНИХ РОБІТ