ДОДАТОК 1. ОЦІНЮВАННЯ ПЕРЕВІРОЧНИХ РОБІТ
Завдання для самостійних робіт диференційовані або містять декілька запитань зростаючої складності. Усі контрольні роботи складені у вигляді тестів зростаючої складності.
У роботах використані завдання різних рівнів складності. Завдання 1-8 – найпростіші, оцінюються в 1 бал, завдання 9-14 оцінюються у 2 бали, завдання 15-18 – 3 бали, 19-20 – 4 бали. Завдання 1-14 мають вигляд закритих тестових завдань різних форматів, завдання 15-18 можуть бути як закритими, так і відкритими, 19-20 – відкриті тестові
Оцінювання проводиться за шкалою:
Оцінка | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
% правильно | До 6 | 7-12 | 13-19 | 20-29 | 30-39 | 40-49 |
Тестовий бал | 0-2 | 3-5 | 6-8 | 9-11 | 12-15 | 16-19 |
Оцінка | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
% правильно | 50-59 | 60-69 | 70-79 | 80-88 | 89-94 | >95 |
Тестовий | 20-23 | 24-27 | 28-31 | 32-34 | 35-37 | 38-40 |
До 50 % матеріалу – це завдання когнітивного домену (застосування), що забезпечують середній рівень навчальних досягнень, тому оцінка “6”.
Максимальний тестовий бал – “40”.
ОЦІНЮВАННЯ ПЕРЕВІРОЧНИХ РОБІТ - Плани-конспекти уроків по хімії
Схожі записи:
Інфляція за головною причиною виникнення: інфляція попиту, інфляція витрат. Перевірна робота УРОК 50 Інфляція за головною причиною виникнення: інфляція попиту, інфляція витрат. Перевірна робота Мета уроку: з’ясувати головну причину виникнення інфляції; розкрити особливості різних підходів до...
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НЕМЕТАЛІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ. НЕМЕТАЛИ ЯК ПРОСТІ РЕЧОВИНИ. ВЛАСТИВОСТІ НЕМЕТАЛІВ ТЕМА 1. НЕМЕТАЛІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ТА ЇХНІ СПОЛУКИ УРОК 3. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НЕМЕТАЛІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ. НЕМЕТАЛИ ЯК ПРОСТІ РЕЧОВИНИ. ВЛАСТИВОСТІ НЕМЕТАЛІВ Цілі: формувати знання про елементи-неметали, їх...
Бензен як представник ароматичних вуглеводнів Тема 3 НАЙВАЖЛИВІШІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ Урок 41 (за рахунок резервного часу) Тема уроку. Бензен як представник ароматичних вуглеводнів Цілі уроку: ознайомити учнів з бензеном як...
Об’єктивна межа оподаткування. Модель кривої Лаффера УРОК 65 Об’єктивна межа оподаткування. Модель кривої Лаффера Мета уроку: розкрити особливості взаємозв’язку оподаткування з економічними, соціальними, політичними факторами суспільного й державного життя; з’ясувати причини...
Хімічні формули речовин. Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічними формулами ТЕМА 1. ПОЧАТКОВІ ХІМІЧНІ ПОНЯТТЯ Урок 11. Хімічні формули речовин. Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічними формулами Цілі: на основі знань про хімічні формули...
Поширення солей у природі та їх практичне значення Тема 2 ОСНОВНІ КЛАСИ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК УРОК 27 Тема. Поширення солей у природі та їх практичне значення Цілі уроку: систематизувати знання учнів про хімічні властивості...
Поняття про лужні метали, інертні елементи, галогени Тема 3 ПЕРІОДИЧНИЙ ЗАКОН І ПЕРІОДИЧНА СИСТЕМА ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ Д. І. МЕНДЕЛЄЄВА. БУДОВА АТОМА УРОК 41 Тема. Поняття про лужні метали, інертні елементи, галогени Цілі...
Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів. Визначення валентності за формулами бінарних сполук ТЕМА 1. ПОЧАТКОВІ ХІМІЧНІ ПОНЯТТЯ Урок 6. Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів. Визначення валентності за формулами бінарних сполук Цілі: сформувати...
Значення періодичного закону. Життя і діяльність Д. І. Менделєєва Тема 3 ПЕРІОДИЧНИЙ ЗАКОН І ПЕРІОДИЧНА СИСТЕМА ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ Д. І. МЕНДЕЛЄЄВА. БУДОВА АТОМА УРОК 54 Тема. Значення періодичного закону. Життя і діяльність Д. І....
Значення продуктів органічної хімії Тема 3 НАЙВАЖЛИВІШІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ Урок 60 Тема уроку. Значення продуктів органічної хімії Цілі уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів про органічні сполуки; формувати уявлення...
Значення експериментального методу в хімії Тема 2 ОСНОВНІ КЛАСИ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК УРОК 35 Тема. Значення експериментального методу в хімії Цілі уроку: розвивати навички й уміння розв’язувати експериментальні задачі, використовувати знання...
Іонні рівняння Тема 1 РОЗЧИНИ Урок 17 Тема уроку. Іонні рівняння Цілі уроку: закріпити вміння складати іонні рівняння реакцій; розвивати навички складання рівнянь хімічних реакцій на прикладі...
Природні джерела органічних речовин. Природний та супутній нафтові гази, їх склад. Використання УРОК 8 Тема. Природні джерела органічних речовин. Природний та супутній нафтові гази, їх склад. Використання Цілі: з’ясувати природні джерела органічних речовин, вивчити склад нафти природного...
Пояснення безробіття на кейнсіанських та неокласичних засадах УРОК 48 Пояснення безробіття на кейнсіанських та неокласичних засадах Мета уроку: поглибити й систематизувати знання учнів про теоретичні засади утворення безробіття; визначити особливості поглядів різних...
ВЗАЄМОДІЯ РИНКІВ ТА ЇХ РЕАКЦІЯ НА ЗМІНУ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ УРОК № 31. ВЗАЄМОДІЯ РИНКІВ ТА ЇХ РЕАКЦІЯ НА ЗМІНУ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ Мета уроку: виявити взаємозв’язок ринків різних товарів; формувати вміння проводити аналіз реальних...
Використання фенолу. Охорона навколишнього середовища від промислових відходів, що містять фенол II Семестр Тема 4. ОКСИГЕНОВМІСНІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ Урок 34 Тема уроку. Використання фенолу. Охорона навколишнього середовища від промислових відходів, що містять фенол Цілі уроку: формувати...
Кількість речовини. Моль Тема 1 КІЛЬКІСТЬ РЕЧОВИНИ. РОЗРАХУНКИ ЗА ХІМІЧНИМИ ФОРМУЛАМИ УРОК 3 Тема. Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро Цілі уроку: сформувати уявлення учнів...
Естери. Жири. Мило. Реакція естерифікації. Склад, хімічна будова естерів. Гідроліз естерів II Семестр Тема 4. ОКСИГЕНОВМІСНІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ Урок 41 Тема уроку. Естери. Жири. Мило. Реакція естерифікації. Склад, хімічна будова естерів. Гідроліз естерів Цілі уроку: формувати...
НОМІНАЛЬНІ ТА РЕАЛЬНІ ДОХОДИ. НЕРІВНІСТЬ РОЗПОДІЛУ ДОХОДІВ. РОЛЬ УРЯДУ У ФОРМУВАННІ ДОХОДІВ УРОК № 52. НОМІНАЛЬНІ ТА РЕАЛЬНІ ДОХОДИ. НЕРІВНІСТЬ РОЗПОДІЛУ ДОХОДІВ. РОЛЬ УРЯДУ У ФОРМУВАННІ ДОХОДІВ Мета уроку: з’ясувати різницю між номінальними та реальними доходами; розглянути...
Європейська валютна система у XXI ст УРОК 94 Європейська валютна система у XXI ст. Мета уроку: ознайомитися з Європейською валютною системою, її параметрами, механізмом формування курсу євро; розглянути особливості міжнародних грошей...
КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ЗА ПІДТЕМОЮ ТЕМА 2. МЕТАЛІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ТА ЇХНІ СПОЛУКИ УРОК 9. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ЗА ПІДТЕМОЮ Мета: перевірити якість засвоєння знань в процесі розв’язування тестових завдань. Обладнання: ПСХЕ,...
Основні класи неорганічних сполук ВСТУП Урок 1 Тема уроку. Основні класи неорганічних сполук Цілі уроку: повторити хімічні поняття, розглянуті під час вивчення хімії 8 класу; узагальнити й систематизувати знання...
Одержання амоніаку в лабораторії. Загальна схема одержання амоніаку в промисловості I СЕМЕСТР Тема 1. НЕМЕТАЛІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ТА ЇХНІ СПОЛУКИ (18 год.) УРОК 10 Тема уроку. Одержання амоніаку в лабораторії. Загальна схема одержання амоніаку в промисловості...
Загальні хімічні властивості неметалів I СЕМЕСТР Тема 1. НЕМЕТАЛІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ТА ЇХНІ СПОЛУКИ (18 год.) УРОК 7 Тема уроку. Загальні хімічні властивості неметалів Цілі уроку: розвивати й поглиблювати знання...
ЩО ВИВЧАЄ НАУКА ЕКОНОМІКА? ОСНОВНА ПРОБЛЕМА ЕКОНОМІЧНОГО ЖИТТЯ СУСПІЛЬСТВА Й ЕКОНОМІЧНОЇ НАУКИ: ОБМЕЖЕНІСТЬ РЕСУРСІВ ТА БЕЗМЕЖНІСТЬ ПОТРЕБ УРОК № 1. ЩО ВИВЧАЄ НАУКА ЕКОНОМІКА? ОСНОВНА ПРОБЛЕМА ЕКОНОМІЧНОГО ЖИТТЯ СУСПІЛЬСТВА Й ЕКОНОМІЧНОЇ НАУКИ: ОБМЕЖЕНІСТЬ РЕСУРСІВ ТА БЕЗМЕЖНІСТЬ ПОТРЕБ Мета уроку: сформувати в учнів...
ВИВЧЕННЯ ФІЗИЧНИХ І ХІМІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ЛУЖНИХ, ЛУЖНОЗЕМЕЛЬНИХ ЕЛЕМЕНТІВ І МАГНІЮ, ВИДІВ ТВЕРДОСТІ ВОДИ ТА МЕТОДІВ ЇЇ УСУНЕННЯ ТЕМА 2. МЕТАЛІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ТА ЇХНІ СПОЛУКИ УРОК 7. ВИВЧЕННЯ ФІЗИЧНИХ І ХІМІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ЛУЖНИХ, ЛУЖНОЗЕМЕЛЬНИХ ЕЛЕМЕНТІВ І МАГНІЮ, ВИДІВ ТВЕРДОСТІ ВОДИ ТА МЕТОДІВ ЇЇ...
Проста речовина кисень. Фізичні властивості кисню. Одержання кисню в лабораторії. Реакції розкладу. Поняття про каталізатори Тема 2 ПРОСТІ РЕЧОВИНИ МЕТАЛИ Й НЕМЕТАЛИ Урок 26 Тема. Проста речовина кисень. Фізичні властивості кисню. Одержання кисню в лабораторії. Реакції розкладу. Поняття про каталізатори...
АМФОТЕРНІ ВЛАСТИВОСТІ АЛЮМІНІЙ ОКСИДУ Й АЛЮМІНІЙ ГІДРОКСИДУ ТЕМА 2. МЕТАЛІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ТА ЇХНІ СПОЛУКИ УРОК 11. АМФОТЕРНІ ВЛАСТИВОСТІ АЛЮМІНІЙ ОКСИДУ Й АЛЮМІНІЙ ГІДРОКСИДУ Цілі: вивчити способи добування, фізичні властивості алюміній оксиду й...
Використання неметалів та їхніх сполук. Кругообіг неметалічних елементів у природі. Парниковий ефект ІІ семестр Тема 1. НЕМЕТАЛІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ТА ЇХНІ СПОЛУКИ (продовження) УРОК 21 Тема уроку. Використання неметалів та їхніх сполук. Кругообіг неметалічних елементів у природі. Парниковий...
Кам’яне вугілля, продукти його переробки. Основні види палива та їх значення в енергетиці країни. Охорона навколишнього середовища від забруднень під час переробки вуглеводневої сировини та використання продуктів її переробки УРОК 11 Тема. Кам’яне вугілля, продукти його переробки. Основні види палива та їх значення в енергетиці країни. Охорона навколишнього середовища від забруднень під час переробки...
Міжнародна валютна система: міжнародна ліквідність, валютні ринки, механізми установлення валютних курсів, міжнародні інститути валютного регулювання УРОК 92 Міжнародна валютна система: міжнародна ліквідність, валютні ринки, механізми установлення валютних курсів, міжнародні інститути валютного регулювання Мета уроку: формувати в учнів розуміння сутності міжнародної...
ПІДСУМКОВИЙ УРОК ТЕМИ. ПРОБЛЕМИ ОБМЕЖЕНОСТІ РЕСУРСІВ ТА ВИБОРУ ВИРОБНИКА УРОК № 18. ПІДСУМКОВИЙ УРОК ТЕМИ. ПРОБЛЕМИ ОБМЕЖЕНОСТІ РЕСУРСІВ ТА ВИБОРУ ВИРОБНИКА Мета уроку: узагальнити і систематизувати знання з теми; закріпити практичні вміння і навички...
Еволюція міжнародної валютної системи: система золотого стандарту, система золотовалютного стандарту, система регульованих плаваючих валютних курсів УРОК 93 Еволюція міжнародної валютної системи: система золотого стандарту, система золотовалютного стандарту, система регульованих плаваючих валютних курсів Мета уроку: розглянути головні етапи еволюції міжнародної валютної...
Крохмаль. Будова крохмалю. Хімічні властивості: гідроліз, реакція з йодом II Семестр Тема 4. ОКСИГЕНОВМІСНІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ Урок 46 Тема уроку. Крохмаль. Будова крохмалю. Хімічні властивості: гідроліз, реакція з йодом Цілі уроку: розширити знання учнів...
Баланс підприємства як джерело інформації про фінансові ресурси та майно підприємства. Зміст основних статей балансу. Звіт про фінансові результати як джерело інформації про успішність діяльності підприємства УРОК 20 Баланс підприємства як джерело інформації про фінансові ресурси та майно підприємства. Зміст основних статей балансу. Звіт про фінансові результати як джерело інформації про...