Мета: формувати навички виконання письмового множення на одноцифрове число в межах 1000.
Тип уроку: Закріплення та застосування знань, умінь та навичок
Дидактичні задачі. Удосконалювати навички усних обчислень (РЗ ч. 1 с. 13, №1). Зіставити усний та письмовий прийоми множення на одноцифрове число ( №1). Ознайомити із способом письмового множення одноцифрового числа на двоцифрове та трицифрове шляхом переставляння множників ( №2; РЗ ч. 1 с. 13, №2). Актуалізувати правила множення та ділення з числами 0 і 1; ділення рівних
Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів (№9).
Очікувані результати:
Учень (учениця):
Розуміє алгоритм письмового множення двоцифрового та трицифрового числа на одноцифрове, застосовує його у обчисленнях при множенні одноцифрового числа на двоцифрове та трицифрове, у випадках множення, коли трицифровий множник містить нуль в середині запису. розпізнає задачу на спільну роботу за її істотними ознаками (без уживання назви типу задачі), застосовує відповідний спосіб її розв’язування, розуміючи у яких випадках продуктивність спільної праці знаходять дією додавання, а у яких – дією віднімання;