Урок 8
Тема: Предмети шкільного вжитку.
Мета:
– Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
– Навчати монологічного й діалогічного мовлення.
– Ознайомити з літерами Ее, Ff.
– Розвивати вміння сприйняття тексту на слух, розвивати комунікативні здібності учнів.
– Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови, формувати навички письма.
– Виховувати культуру спілкування
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Привітання.
Т:
Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми пригадаємо назви шкільного приладдя й вивчимо кілька нових слів. А також ви вивчите нові літери англійського алфавіту – Ее та Ff.
Let’s start our lesson. Почнемо наш урок.
Фонетична зарядка.
1) Розпізнавання звуків.
Учитель пропонує учням послухати діалог, у якому є звуки [р] і [Ь]. Коли учні чують звук [р], вони підводять праву руку, а коли звук [Ь] – ліву.
Hello! I’m Barker…
Hello, Parker!
No, I am Barker.
Oh, Darker with a “D”?
No, Barker with a “B”.
With a “B”, yes.
Yes, not Parker, not Darker, I’m
Well, goodbye, Barker!
Goodbye!
2) Репродукція.
Учні повторюють текст діалогу за вчителем, а потім (за підказкою вчителя) розігрують його за ролями в парах.
Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Повторення віршика-загадки (див. урок 7 (3). Учні хором розповідають вірш
2)Гра ” Ask Your Friend “.
Т: Попросіть товариша зробити те, про що я прошу вас. Наприклад:
Give me the book.
P (звертаючись до товариша): Give me the book, please.
Учень, до якого адресоване прохання, виконує його.
Т: Give me the pen.
P2 (звертаючись до товариша): Give me the pen, please
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Презентація й активізація нових ЛО.
1) Бесіда з учнями.
Т: Look! (Бере в руки книгу.) What is it? It is a book. (Бере ручку.) What is it?
It is a pen. (Бере олівець.) What is it? It is a pencil. (Бере портфель або сумку.)
What is it? It is a bag. (Бере пенал.) What is it? It is a pencil box. Repeat after me:
A pencil box. (Указує на стілець.) What is it? It is a chair. Repeat after me: a chair
2) Bnp. 1, c. 20.
T: Подивіться на сторінку 20 (показує відповідну сторінку). Що ми бачимо на малюнку?
Учні відповідають за допомогою структури “It is a…”.
3)Робота в парах.
Учні в парах ставлять один одному запитання за малюнками та відповідають на них. Наприклад:
P1 (указує на пенал): Is it a pencil box?
Р2: Yes, it is. (Указує на стілець.) Is it a bag?
P3 No, it is not. It’s a chair…
5)Вивчення чанту. Впр. 2 (c. 20).
Учні повторюють слова чанту за вчителем, а потім хором його розповідають.
Фізкультхвилинка.
Учитель вимовляє команди, супроводжуючи їх рухами, учні повторюють. Потім учитель вимовляє команди, а учні самостійно їх виконують.
Hands on the head.
Hands on the hips,
Hands on the table,
Hands like this! (будь-який жест)
Hands on the shoulders,
Hands up and down,
Hands behind the head
And sit down!
Вивчення літер англійської абетки: Ее, Ff.
1) Впр. З (с. 21).
Т: Подивіться на сторінку 21 (показує відповідну сторінку). Ми бачимо дві літери. Listen to the song. Послухайте пісню й назвіть ці літери. Учні слухають фонетичну пісню (див. Teacher’s Files, c. 92) і називають літери.
Т: Тож ми бачимо літеру Е (указує) та слона – ELEPHANT (указує); а також літеру F (указує) та лисицю – FOX (указує).
Тож ANT починається з літери A, BEAM – з літери В, CAT – з літери С, DOG – з літери D, ELEPHANT – з літери Е та FOX – з літери F. ‘
2) Впр. 4 (с. 21). Гра “Air Writing”.
Учитель демонструє на дошці написання літер Ее та Ff.
Учні в повітрі нібито “пишуть” їх. Після цього ведучий (спочатку вчитель, а потім один з учнів) “пише” в повітрі літери А, В, С, D, E, F, а решта називає.
3)РЗ, впр. 1 (с. 14).
Учні прописують літери і називають їх, а також знаходять їх у рядах літер. Учитель стежить за правильністю виконання завдання
Письмо. РЗ, впр. 2, 3 (с. 15).
Учні самостійно виконують завдання в зошитах. Учитель стежить за правильністю виконання вправ, переміщуючись класом.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Підведення підсумків уроку.
Бесіда з учнями.
Т: Яке шкільне приладдя ви можете назвати англійською? Які англійські літери ми вже вивчили?
Які слова починаються з цих літер?
2. Закінчення уроку.
Т: Goodbye, children! Ps: Goodbye!