Профіль – комплекс ознак, характеристик діяльності підприємства, фірми або компанії, завдяки яким вони стають відомими різним групам споживачів.
Профіль - Економічний словник
Схожі записи:
Золоте правило здійснення ліквідних операцій Золоте правило здійснення ліквідних операцій – банківський принцип збігу термінів здійснення операцій, пов’язаних з активами і пасивами, дотримання якого дає змогу уникнути дефіциту готівки, фондів....
Розстрочка Розстрочка (рассрочка) – спосіб оплати товарів і послуг, за якого платіж здійснюється не в повній сумі, а частинами, у наперед визначені строки. Є найпоширенішим за...
Туган-Барановський Туган-Барановський Михайло Іванович (1865- 1919) – видатний український економіст, історик. Народився в с. Соляниківка Куп’янського повіту Харківської губернії у дворянській сім’ї. Закінчив фізико-математичний факультет Харківського...
Активи блоковані Активи блоковані – власність, банківські рахунки та інші активи окремих осіб або держав, що перебувають в юрисдикції органів влади іншої країни і не можуть бути...
Внутрішній ринок Внутрішній ринок – система національних економічних відносин, які виникають між виробниками і споживачами матеріальних благ і послуг та інших об’єктів власності у процесі купівлі-продажу товарів...
Маркетинговий комплекс Маркетинговий комплекс – комплекс змінних чинників маркетингу, які контролюються з боку підприємства, фірми та компанії й використовуються для отримання очікуваної зворотної реакції з боку споживачів...
Рекламна стратегія спонукання Рекламна стратегія спонукання – маркетингова стратегія, яка передбачає зосередження на тому каналі розподілу, який відповідає за залучення споживачів....
Реклама недобросовісна Реклама недобросовісна – один із видів реклами, для якого характерні неточність, недостовірність, двозначність, перебільшення, замовчування, порушення вимог щодо часу, місця і способу поширення, інших вимог,...
Центр витрат Центр витрат – підрозділ великих підприємств, фірм і компаній, основним завданням якого є дотримання планових рівнів витрат. Такий центр допомагає діяльності центрів прибутку інвестицій і...
Гомеостазис Гомеостазис (гр. homoios – подібний, stasis – стояння) – прагнення і спроможність економічної системи зберігати рівновагу й стабільність, що водночас є ознакою її певної консервативності....
Стеля цін Стеля цін – законодавчо встановлений максимально допустимий рівень зростання цін на товари та послуги з метою сповільнення темпів інфляції та недопущення зниження життєвого рівня найбідніших...
Ринок чистої конкуренції Ринок чистої конкуренції – сукупність великої кількості малих і середніх підприємств, торгівля між якими, а також між фізичними особами здійснюється без значного впливу на рівень...
Комівояжер Комівояжер – роз’їзний представник великої торговельної фірми, який пропонує покупцям товари, демонструє наявні зразки, здійснює пошук покупців. К. не може бути ні самостійною юридичною одиницею,...
Некомпенсаційна стратегія Некомпенсаційна стратегія – стратегія альтернативної оцінки, згідно з якою недолік (слабкість) одного показника торгової марки не може бути компенсований достоїнством (силою) іншого показника....
Людський фактор Людський фактор – комплекс здібностей, властивостей, рис людини, які на різних етапах історичного розвитку залучаються до процесу виробництва економічних благ. Наприкінці XIX – на початку...
Баланс грошових доходів і видатків населення Баланс грошових доходів і видатків населення – система показників, яка відображає джерела грошових доходів населення у процесі розподілу й перерозподілу частини національного доходу, а також...
Інтегральні показники конкурентоспроможності Інтегральні показники конкурентоспроможності (интегральные показатели конкурентоспособности) – числова характеристика конкурентоспроможності товару, що є відношенням групового показника за технічними параметрами до групового показника за економічними параметрами....
Інвестиції у виробничі активи Інвестиції у виробничі активи – вкладення в основні фонди, запаси матеріальних оборотних засобів, цінності....
Інфляція соціальна Інфляція соціальна – інфляція, зумовлена зростанням витрат, пов’язаних з охороною довкілля та ін. соціальними чинниками....
Об’єкт інвентарний Об’єкт інвентарний – предмет або комплекс предметів, завершений пристрій з усіма приладами, що виконують певну роботу як єдине ціле....
Право промислове Право промислове – право кожної фізичної та юридичної особи здійснювати будь-який вид господарської діяльності, за винятком тих видів промислів, які можуть заподіяти збитки державі, споживачам....
Коефіцієнт власності Коефіцієнт власності – показник, який характеризує частку власного капіталу в загальній структурі капіталу підприємства, фірми, компанії....
Ринок послуг Ринок послуг – сукупність організаційно-економічних і відносин економічної власності щодо організації та купівлі-продажу послуг. Перші пов’язані з організацією купівлі-продажу цього особливого товару, другі виникають у...
Комісійна операція Комісійна операція – операція, яку виконує одна із сторін (комісіонер) за дорученням іншої сторони (комітента) за комісійну винагороду. К. о. здійснюють функціонуючі підприємства, в т....
Інтегральні економічні показники Інтегральні економічні показники (лат. integer – цілий) — узагальнені, зведені, комплексні показники....
Устрої економічні Устрої економічні – особливі типи виробничих відносин і форм господарювання, матеріальною основою яких є рівень розвитку продуктивних сил, що разом із суспільною формою підпорядковуються відповідним...
Валюта національна Валюта національна – валюта, яка випущена державою (її центральним банком) і перебуває в обігу переважно на території цієї держави....
Ціна цінних паперів покупця Ціна цінних паперів покупця – найбільша ціна, яку дилер може заплатити за акції та облігації в обумовлений час....
Депорт Депорт – біржова операція, здійснена на фондовій біржі особами, які грають на зниження курсу цінних паперів (“ведмедями”). Уклавши договір на продаж цінних паперів за певними...
Банківський капітал Банківський капітал (банковский капитал) – сукупність грошових капіталів, залучених банком, які використовуються ним у вигляді банківських ресурсів для кредитно-розрахункових та інших операцій. Власний (акціонерний і...
Установчий прибуток Установчий прибуток – прибуток, який привласнюється засновниками акціонерної компанії. Він являє собою різницю між сумою цін акцій, проданих засновниками акціонерної компанії за курсом, і сумою...
Компанія закрита Компанія закрита – 1) акціонерне товариство, яке контролюється незначною кількістю осіб згідно з чинним законодавством країни. У багатьох країнах Західної Європи К. з. перебуває під...
Точний відсоток Точний відсоток – розмір відсоткової ставки, обчислений з урахуванням тривалості року в 365 днів (а не 360, як це прийнято у банківській практиці)....
Комерційний розрахунок Комерційний розрахунок – сукупність принципів та методів організації і ведення господарської діяльності, що грунтуються на зіставленні витрат і результатів, принципах раціоналізму, економічній відповідальності за неефективну...
Харсані Харсані (Harsaney) Джон Чарльз (н. 1920) – американський економіст, лауреат Нобелівської премії з економіки “за пріоритетний вклад в аналіз неко – оперативних ігор” (разом з...