Ринок збалансований – ринок, на якому підтримується повна за загальним обсягом, структурою, асортиментом та якістю товарів відповідність між попитом і пропозицією. В умовах збалансованого ринку забезпечується безперервна реалізація всіх запропонованих товарів, а також найбільш повне задоволення платоспроможного попиту.
Ринок збалансований - Економічний словник
Схожі записи:
Золоте правило здійснення ліквідних операцій Золоте правило здійснення ліквідних операцій – банківський принцип збігу термінів здійснення операцій, пов’язаних з активами і пасивами, дотримання якого дає змогу уникнути дефіциту готівки, фондів....
Розстрочка Розстрочка (рассрочка) – спосіб оплати товарів і послуг, за якого платіж здійснюється не в повній сумі, а частинами, у наперед визначені строки. Є найпоширенішим за...
Туган-Барановський Туган-Барановський Михайло Іванович (1865- 1919) – видатний український економіст, історик. Народився в с. Соляниківка Куп’янського повіту Харківської губернії у дворянській сім’ї. Закінчив фізико-математичний факультет Харківського...
Активи блоковані Активи блоковані – власність, банківські рахунки та інші активи окремих осіб або держав, що перебувають в юрисдикції органів влади іншої країни і не можуть бути...
Внутрішній ринок Внутрішній ринок – система національних економічних відносин, які виникають між виробниками і споживачами матеріальних благ і послуг та інших об’єктів власності у процесі купівлі-продажу товарів...
Маркетинговий комплекс Маркетинговий комплекс – комплекс змінних чинників маркетингу, які контролюються з боку підприємства, фірми та компанії й використовуються для отримання очікуваної зворотної реакції з боку споживачів...
Рекламна стратегія спонукання Рекламна стратегія спонукання – маркетингова стратегія, яка передбачає зосередження на тому каналі розподілу, який відповідає за залучення споживачів....
Реклама недобросовісна Реклама недобросовісна – один із видів реклами, для якого характерні неточність, недостовірність, двозначність, перебільшення, замовчування, порушення вимог щодо часу, місця і способу поширення, інших вимог,...
Центр витрат Центр витрат – підрозділ великих підприємств, фірм і компаній, основним завданням якого є дотримання планових рівнів витрат. Такий центр допомагає діяльності центрів прибутку інвестицій і...
Гомеостазис Гомеостазис (гр. homoios – подібний, stasis – стояння) – прагнення і спроможність економічної системи зберігати рівновагу й стабільність, що водночас є ознакою її певної консервативності....
Стеля цін Стеля цін – законодавчо встановлений максимально допустимий рівень зростання цін на товари та послуги з метою сповільнення темпів інфляції та недопущення зниження життєвого рівня найбідніших...
Ринок чистої конкуренції Ринок чистої конкуренції – сукупність великої кількості малих і середніх підприємств, торгівля між якими, а також між фізичними особами здійснюється без значного впливу на рівень...
Комівояжер Комівояжер – роз’їзний представник великої торговельної фірми, який пропонує покупцям товари, демонструє наявні зразки, здійснює пошук покупців. К. не може бути ні самостійною юридичною одиницею,...
Некомпенсаційна стратегія Некомпенсаційна стратегія – стратегія альтернативної оцінки, згідно з якою недолік (слабкість) одного показника торгової марки не може бути компенсований достоїнством (силою) іншого показника....
Людський фактор Людський фактор – комплекс здібностей, властивостей, рис людини, які на різних етапах історичного розвитку залучаються до процесу виробництва економічних благ. Наприкінці XIX – на початку...
Баланс грошових доходів і видатків населення Баланс грошових доходів і видатків населення – система показників, яка відображає джерела грошових доходів населення у процесі розподілу й перерозподілу частини національного доходу, а також...
Інтегральні показники конкурентоспроможності Інтегральні показники конкурентоспроможності (интегральные показатели конкурентоспособности) – числова характеристика конкурентоспроможності товару, що є відношенням групового показника за технічними параметрами до групового показника за економічними параметрами....
Інвестиції у виробничі активи Інвестиції у виробничі активи – вкладення в основні фонди, запаси матеріальних оборотних засобів, цінності....
Управління якістю Управління якістю – комплекс стратегічних і тактичних заходів з організації бездефектної роботи усіх ланок виробничого процесу підприємства (фірми, компанії) і перевірки якості виробу під час...
Міжнародні торговельні угоди Міжнародні торговельні угоди – система міжнародних договорів та угод стосовно регулювання торгівлі товарами і послугами, в т. ч. торгівлі між країнами та регіонами. Розрізняють дво...
Камбізм Камбізм – 1) стратегія валютних операцій, яка полягає у найефективніших засобах переказування коштів в іншу країну, передусім із здійсненням портфельних інвестицій – вкладенням засобів в...
Медицина Медицина – 1) галузь господарства, в якій відбувається запобігання хворобам людей, їх лікування, збереження та зміцнення їх здоров’я; 2) комплекс наук про здоров’я і хвороби...
Ємкість товарного ринку Ємкість товарного ринку – показник, що характеризує сукупний платоспроможний попит населення протягом певного проміжку часу, а також потенційний попит на товари та послуги даного виду....
Податок з обороту Податок з обороту – один з видів непрямих податків, що встановлюється у відсотках до гуртової ціни або як націнка (знижка) на ціну у грошовому вираженні....
Грант – елемент Грант – елемент – показник, який використовується в міжнародній статистиці для зіставлення умов надання різноманітних кредитів і позик. Дорівнює частці від ділення грант – еквівалента...
Сіметалізм Сіметалізм – 1) виробництво грошей із сплавів коштовних металів; 2) забезпечення паперових грошей золотом і сріблом....
Гіпотеза подвійного рішення Гіпотеза подвійного рішення – положення кейнсіанської теорії, згідно з яким звичайні функції попиту і пропозиції не дають надійних сигналів для забезпечення рівноваги на ринку, а...
Бета-коефіцієнт Бета-коефіцієнт – показник, який характеризує вплив загальної ситуації на ринку цінних паперів на динаміку ціни окремого цінного папера....
Поглинання повзуче Поглинання “повзуче” – скуповування акцій компанії через відкрите придбання їх на фондовій біржі упродовж певного періоду з метою наступного поглинання....
Конкуренція чиста (досконала) Конкуренція чиста (досконала) – економічне суперництво між суб’єктами економічних процесів, за якого жоден з них (компанія, підприємець, споживач, працівник та ін.) не може впливати на...
Ідентура Ідентура – контракт, укладений між акціонерним товариством і опікуном власників облігацій. Як правило, забезпечується заставою на величину конкретної власності акціонерного товариства....
Компанія закрита Компанія закрита – 1) акціонерне товариство, яке контролюється незначною кількістю осіб згідно з чинним законодавством країни. У багатьох країнах Західної Європи К. з. перебуває під...
Точний відсоток Точний відсоток – розмір відсоткової ставки, обчислений з урахуванням тривалості року в 365 днів (а не 360, як це прийнято у банківській практиці)....
Комерційний розрахунок Комерційний розрахунок – сукупність принципів та методів організації і ведення господарської діяльності, що грунтуються на зіставленні витрат і результатів, принципах раціоналізму, економічній відповідальності за неефективну...
Харсані Харсані (Harsaney) Джон Чарльз (н. 1920) – американський економіст, лауреат Нобелівської премії з економіки “за пріоритетний вклад в аналіз неко – оперативних ігор” (разом з...