Паблик рилейшнз
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ
9.4. Слабкі місця в інформуванні
Основна складність полягає не в тому, що мало інформації, а в тому, що подібний тип інформації “не має попиту” в населення. Наприклад, оповідання про професіоналізм працівників ЧАЕС не є пріоритетним для населення, в ньому немає новинного характеру. Звідси випливає висновок про необхідність посередньої дії, яка б передавала “силу й міць” ЧАЕС не прямо, а немовби на наступному кроці. Найбільш яскравий приклад – концерт Патрисії Каас,
На нашу думку, є ще один фактор, який стримує пряме інформування. Він полягає в такому: будь-яке пряме інформування, як правило, переходить через рівень деталізації, потрібний населенню, зміщення ж на рівень спеціаліста за ступенем знання цікавить населення тільки в період кризи типу 1986 р. Звідси випливає парадоксальний висновок: чим більше буде написано гарного, тим скоріше ця інформація буде сприйматися
Серед непрямих шляхів достатньо частотним є спонсорування. Наприклад, на передачах телестудії “Золоті ворота” з’являється напис, що вони проспонсоровані Запорізькою АЕС, і це бачить велике число глядачів. До речі, подібна проблема виникла у тютюнових та алкогольних компаній на Заході, коли з’явилася заборона на рекламу. Вони одразу переключилися на спонсорування і доброчинність.
Отже, виникає завдання: знайти типи телевізійних передач (розважальні, аналітичні), які могла б підтримувати ЧАЕС без збитку для свого іміджу. Наприклад, створення власної “мильної опери”, коли дія проходить на ЧАЕС у післяаварійний час. ЧАЕС може виступити спонсором стипендій для вчених, студентів, відроджуючи роль інтелекту в країні.