ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
Тема 4. Особливості ціноутворення на наукомістку і науково-технічну продукцію
4.1. Сутність ціноутворення та ціни
Ціноутворення – це процес обгрунтування, затвердження та перегляду цін і тарифів, визначення їх рівня, співвідношення та структури.
Ціноутворення на підприємстві є досить складний процес, що складається з декількох взаємопов’язаних етапів:
1) Збір та аналіз інформації про стан ринку.
2) Обгрунтування основних цілей цінової політики підприємства.
3) Вибір методу ціноутворення.
4)
5) Корекція цінової поведінки підприємства в залежності від кон’юнктури на ринку.
Ціна – це грошовий вираз вартості товару або сума грошей, що сплачується покупцем і одержується продавцем за одиницю товару (готової продукції, робіт, послуг) або рівноважне кількісне співвідношення між попитом і пропозицією.
Ціна виконує три функції:
1. Облікову (ціна відображає суспільно необхідні витрати на виробництво та реалізацію продукції, відображає облік результатів господарювання ).
2. Стимулюючу (використовується для збереження ресурсів, підвищення ефективності виробництва, покращення якості продукції, впровадження нових технологій).
3. Розподільчу (дозволяє розподілити доходи в суспільстві через використання акцизу, ПДВ і т. і.).
Сутність ціноутворення та ціни - Менеджмент
Схожі записи:
Психологія синергійних впливів ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 9. Синергетичні засади реклами11 9.2. Психологія синергійних впливів Розглянемо деякі аспекти психології суб’єктивної семантики, яка містить багато інформації, котра допомагає осмислити проблему...
Додаток 6 Приклад:”Концепція створення технологічного парку “Інноваційні технології 3000” ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Додаток 6 Приклад:”Концепція створення технологічного парку “Інноваційні технології 3000” Визначальною умовою створення Технологічного парку (далі Технопарк) є можливість інтеграції існуючого наукового й технологічного...
Додаток 7 ПОРЯДОК проведення конкурсного відбору регіональних і галузевих інноваційних програм, які впроваджуватимуться за рахунок бюджетних коштів ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Додаток 7 ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Державного агентства України з інвестицій та Інновацій 17.10.2007 N 105 Зареєстровано в Міністерстві Юстиції України 29 жовтня 2007 р....
Додаток 14 ОЦІНКА ІНВЕСТИЦІЙНОГО КЛІМАТУ РЕГІОНУ ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Додаток 14 ОЦІНКА ІНВЕСТИЦІЙНОГО КЛІМАТУ РЕГІОНУ І. Які витрати змушені нести регіони, і яка роль центральної влади? Будь-який вид цілеспрямованої діяльності регіональної та...
Додаток 8 ЗАКОН УКРАЇНИ “Про організаційно-економічний механізм та спеціальний режим функціонування інноваційних підприємств” ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Додаток 8 ЗАКОН УКРАЇНИ “Про організаційно-економічний механізм та спеціальний режим функціонування інноваційних підприємств” Верховна Рада України постановляє: І. Внести зміни до Закону України...
Суть і завдання інноваційного менеджменту ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 2. Інноваційний менеджмент в системі управління організацією 2.1. Суть і завдання інноваційного менеджменту “Інноваційний менеджмент” – самостійна галузь управлінської науки та професіональної...
Методологічні основи оцінки ефективності інноваційних проектів ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 5. Комплексне оцінювання ефективності інноваційної діяльності підприємства 5.2. Методологічні основи оцінки ефективності інноваційних Проектів Оцінка будь-якого інвестиційного проекту грунтується на понятті грошового...
Додаток 10 Про затвердження Державної цільової економічної програми “Створення в Україні інноваційної інфраструктури” на 2009 – 2013 роки ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Додаток 10 Про затвердження Державної цільової економічної програми “Створення в Україні інноваційної інфраструктури” На 2009 – 2013 роки Постанова № 447 14.05.2008, Кабінет...
Оцінка економічної ефективності інноваційної діяльності ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 5. Комплексне оцінювання ефективності інноваційної діяльності підприємства 5.4. Оцінка економічної ефективності інноваційної діяльності Економічну ефективність інноваційної діяльності, зокрема при впровадженні нової техніки,...
Загальна концепція формування технопарків ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 7. Сучасні організаційні форми реалізації інновацій 7.4. Загальна концепція формування технопарків Найважливішим фактором, що визначає сучасні тенденції росту світової економіки, є перехід...
Інноваційна політика держави ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 6. Система державного регулювання і стимулювання інноваційної діяльності 6.2. Інноваційна політика держави Під інноваційною політикою необхідно розуміти комплекс принципів та заходів щодо...
Додаток 1 Пропозиції і досягнення технопарків України ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Додаток 1 Пропозиції і досягнення технопарків України (за матеріалами виставки “Екологічні технології й інновації” 3-5 Квітня 2008 року, Київ) 1. Технопарк “Інститут електрозварювання...
Організація інновацій ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 3. Управління інноваційної діяльністю підприємства 3.6. Організація інновацій Поняття “організація інновацій” характеризує способи упорядкування і регулювання дій окремих особистостей і автономних груп...
Становлення та розвиток теорії інновацій ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 1. Інновації: становлення та сучасні тенденції розвитку 1.1. Становлення та розвиток теорії інновацій На сьогоднішній день у дослідників соціально-економічного розвитку людства не...
Додаток 3 Про інноваційний менеджмент і технопарки ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Додаток 3 Про інноваційний менеджмент і технопарки У світовій практиці набула розвитку особлива форма організації процесу “наука – виробництво – споживання” – науково-технічні...
Додаток 12 ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України “Про спеціальний режим інноваційної діяльності технологічних парків” та інших законів України ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Додаток 12 ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України “Про спеціальний режим інноваційної діяльності Технологічних парків ” та інших Законів України (Відомості...
Економічне оцінювання соціальних результатів інноваційної діяльності ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 5. Комплексне оцінювання ефективності інноваційної діяльності підприємства 5.5. Економічне оцінювання соціальних результатів Інноваційної діяльності Характерною рисою сучасності є зростання ролі соціальних факторів...
Сутність сфери інноваційної діяльності ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 2. Інноваційний менеджмент в системі управління організацією 2.2. Сутність сфери інноваційної діяльності Слово “innovation” утворене з латинського “новація” (новизна, нововведення) і англійського...
Стратегії ціноутворення в інноваційній сфері ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 4. Особливості ціноутворення на наукомістку і науково-технічну продукцію 4.3. Стратегії ціноутворення в інноваційній сфері Після визначення кінцевої ціни товару необхідно задати собі...
Пропозиції по стимулюванню інноваційного підприємництва в Україні ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Пропозиції по стимулюванню інноваційного Підприємництва в Україні Для реалізації „Державної цільової економічної програми “Створення в Україні інноваційної інфраструктури на 2009 – 2013 роки”...
Додаток 9 РІШЕННЯ Засідання Громадської ради з питань науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності при Міністерстві освіти і науки України ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Додаток 9 РІШЕННЯ Засідання Громадської ради з питань науково-технічної, Інноваційної діяльності та інтелектуальної власності при Міністерстві освіти і науки України 15 липня 2008...
Організаційні форми інтеграції науки та виробництва ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 7. Сучасні організаційні форми реалізації інновацій 7.3. Організаційні форми інтеграції науки та виробництва Ринкові перетворення в науці перш за все стосуються пошуку...
Правові аспекти охорони інтелектуальної власності ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 6. Система державного регулювання і стимулювання інноваційної діяльності 6.5. Правові аспекти охорони інтелектуальної власності Для успішного функціонування підприємству поряд з матеріальними, фінансово-кредитними...
Ринкові суб’єкти інноваційної діяльності ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 7. Сучасні організаційні форми реалізації інновацій 7.2. Ринкові суб’єкти інноваційної діяльності Суб’єктами інноваційної діяльності можуть бути фізичні і юридичні особи України, фізичні...
Види інноваційних стратегій та їх співвідношення ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 3. Управління інноваційної діяльністю підприємства 3.4. Види інноваційних стратегій та їх співвідношення Коли ми розглядаємо інноваційну стратегію підприємства, технологічні зміни є складовою...
Додаток 5а Вплив Світової економічної кризи 2008 на інноваційне підприємництво – Додаток 5 Біл Гейтс та його інноваційне підприємництво ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Додаток 5 Біл Гейтс та його інноваційне підприємництво За останні два десятиліття ми вже звикли бачити в чільній п’ятірці найбагатших людей світу Білла...
Розроблення інноваційної стратегії ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 3. Управління інноваційної діяльністю підприємства 3.3. Розроблення інноваційної стратегії Стратегічне управління інноваціями є складовою інноваційного менеджменту. Воно вирішує широкий спектр питань планування...
Методи управління вибором інноваційних стратегій ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 3. Управління інноваційної діяльністю підприємства 3.5. Методи управління вибором інноваційних стратегій Підприємства Однак наскільки швидко підприємство зможе змінити стратегію, перейти від становища...
Проектування технопарків ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 7. Сучасні організаційні форми реалізації інновацій 7.5. Проектування технопарків В Україні створено 16 технопарків: 1. “Напівпровідникові технології і матеріали, оптоелектроніка та сенсорна...
Методи ціноутворення на інноваційну продукцію ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 4. Особливості ціноутворення на наукомістку і науково-технічну продукцію 4.2. Методи ціноутворення на інноваційну продукцію Далі обирається метод встановлення вихідної ціни товару. Підприємець...
Стимулювання інноваційної діяльності ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 6. Система державного регулювання і стимулювання інноваційної діяльності 6.4. Стимулювання інноваційної діяльності Держава покликана формувати цілі і принципи інноваційної політики та власні...
Види та джерела фінансової підтримки інноваційної діяльності ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 8. Фінансування інноваційних процесів 8.2. Види та джерела фінансової підтримки інноваційної діяльності Суб’єктам інноваційної діяльності для виконання ними інноваційних проектів може бути...
Сугестивний вплив на людину ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 9. Синергетичні засади реклами11 9.3. Сугестивний вплив на людину Розглянемо поведінково-ситуативний тип сугестивного впливу на людину. Він грунтується на певних принципах інформаційного...
Сенсорно-психологічні інтекції ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 9. Синергетичні засади реклами11 9.1. Сенсорно-психологічні інтекції Інформаційне суспільство неможливо уявити собі без реклами. Її функції сьогодні значно ширші, ніж інформування споживачів...
Необхідність, методи та органи державного регулювання інноваційної діяльності ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Тема 6. Система державного регулювання і стимулювання інноваційної діяльності 6.1. Необхідність, методи та органи державного регулювання інноваційної діяльності Згідно статті 6 ЗУ “Про...