ЧАСТИНА ДРУГА Післябукварний період
11 -12 Свійські тварини
ЯК ТВАРИНИ СТАЛИ СВІЙСЬКИМИ
Одного разу тварини прийшли до людини й попросили:
– Дай нам роботу!
– А що ви вмієте робити? – спитала людина. Кінь відповів:
– Я вмію працювати в полі.
Корова сказала:
– Я даю молоко.
Вівця відповіла:
– Я даю вовну.
Собака сказав:
– Я вмію охороняти дім.
Курка засокотала:
– Ко-ко-ко! Я несу яєчка.
– Добре, я дам вам роботу,- сказала людина.
– А хто нас
– Я рано-вранці буду будити всіх.
Прочитайте казку в особах.
Розкажіть, яку користь приносять свійські тварини.
Розкажи, хто зображений на малюнку.
Які тварини живуть на фермі? Що роблять доярка, конюх, пастух, ветеринар? Відповідаючи, використовуй слова: доглядає, доїть, лікує, пасе.
Прочитай вірш самостійно. Чи сподобався він тобі?
Юрій Буряк
ШКІДЛИВИЙ ЦАП
На городі цап, цап, Ратичками туп, туп,
Капусточку хап, хап. капусточка хруп, хруп!
Борідкою трусь, трусь, А за цапом дід,
Капусточку хрусь, хрусь! палицею тіп, тіп.
Цап як скочить: брик, брик, на все село крик, крик.
На синяки дме, дме, вигукує: “Ме-е, ме-е!”.
Прочитайте діалог і розіграйте в особах.
Жартівлива розмова
– А ти пас кози? – Брав.
– Пас. -А як коза мекала?
– А були морози? – Ме-е, ме-е,
– Були. не бери мене,
– А брав вовк кози? візьми пастуха…