Урок № 46
Тема. Тематичне оцінювання ІІ
Мета. За допомогою тестових завдань і типових задач перевірити рівень засвоєння учнями тем: “Числові й буквені вирази”, “Рівняння”. Розвивати самостійні навики в роботі; виховувати почуття відповідальності за доручену справу.
Обладнання. Дидактичний матеріал.
Хід уроку
І. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІ. Роздати учням картки із тестовими завданнями і типовими задачами, подібними до завдань на с. 137 підручника ( 3 варіанти).
Пояснити як виконується тематична
ІІІ. Письмове виконання тематичної атестації.
IV. Домашнє завдання.
Повторити питання до § 14, 15.
Зразок завдань для тематичного оцінювання ІІІ.
Тестові завдання.
1. Якою буде частка 164 : 4?
А) 40; б) 41; в) 38; г) 45.
2. У скільки разів добуток чотирьох перших натуральних чисел більший за добуток двох перших натуральних чисел?
А) у 2 рази ; б) у 12 разів; в) у 4 рази; г ) у 7 разів.
3. Який знак треба поставити замість зірочки у записі:
819 : 9 * 808 : 8
А) >; б) < ; в) ≥ ; г) =.
4. Знайди число х таке, що х : 44 = 11
А) 444; б) 111; в) 484; г) 472.
5. Чому дорівнює а : в, якщо 486 ∙ в = а?
А) 684;
6. Чи можна при діленні деякого натурального числа на 5 отримати остачу 10?
А) так; б) ні; в) іноді; г) не знаю.
7. Якою є остача від ділення числа 648 на 100?
А) 10; б) 48; в) 8; г) 6.
8. Якою є наближена частка чисел 145 і 11?
А) 10; б) 11; в) 45; г) 13.
9. Якому числу дорівнює різниця квадратів чисел 9 і 5?
А) 5; б) 9; в) 56; г) 50.
10. Якому числу дорівнює куб різниці чисел 7 і 5?
А) 28; б) 8; в) 148; г) 234.
Типові задачі.
10. Виконай ділення: а) 93 100 : 38, б) 24 174 : 102.
20. Спрости вираз: а) 12х + 9х, б) 16х – 4 + 4х.
30. Розв’яжи рівняння: а) 645 – 5х = 125; б) 4 ∙ ( х + 18) = 720
40. Виконай дії: а) 3 ∙ 43 – 2 ∙ 52; б) ( 34 + 62)3.
5▪ . Знайди неповну частку і остачу від ділення 584 на 31.
6▪. Обчисли значення виразу:
А) ( а – 3)2 + 3а, якщо а = 8;
Б) 120х3- ( 17 + у)2, якщо х = 3, у = 2.
7▪. Одна ланка за 6 днів зібрала 120 кілограм смородини, а інша за 4 дні – 100 кілограм. Яка ланка збере за 15 днів більше кілограм смородини і на скільки? ( Продуктивність роботи та сама).
8▪. Розв’яжи рівняння:
А) ( х + 2 087) : 67 = 35 б) 25х + 42 – 15х = 242
9▪▪. Як зміниться частка, якщо ділене збільшити у тричі, а дільник зменшити у тричі?
10▪▪. В магазин завезли 250 кілограм апельсинів, мандаринів і лимонів. Причому, лимонів у двічі більше, ніж апельсинів, а мандаринів – на 34 кг більше, ніж апельсинів і лимонів разом. Скільки кілограм кожного виду фруктів завезли в магазин?