Треба розум, руки вмілі у технічному довкіллі

Треба розум, руки вмілі у технічному довкіллі

У цьому розділі ти

– виготовлятимеш і оздоблюватимеш об’ємні вироби

Виготовлення і оздоблення об’ємних виробів

Інженер-конструктор добре знає будову транспортних, транспортуючих і технологічних машин. Транспортна техніка призначена для перевезення пасажирів або вантажів на значні відстані. Це наземний, водний і повітряний транспорт: автомобілі, пароплави, літаки. Транспортуюча техніка призначена для перевезення, перенесення пасажирів і вантажів на короткі відстані:

екскаватор, ескалатор метро, підйомний кран. А технологічні машини полегшують обробку матеріалів людиною: м’ясорубка, верстат,

Конвеєр.

Інженер-конструктор спочатку формулює словами задум технічного проекту. Потім увиразнює його засобами технічної графіки: ескізами, кресленнями. На завершення технічного проекту інженер конструює пошуковий макет майбутнього виробу з різних матеріалів, які легко обробляються. Це можуть бути об’ємні макети технічних конструкцій з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей.

Уяви себе інженером-конструктором. Спочатку сформулюй

задум: ти хочеш створити транспортну, транспортуючу чи технологічну технічну конструкцію? Створи ескіз або креслення конструкції.

Практична робота.

Паперовий будинок

Прочитай вірш. З яким одягом і взуттям порівняно частини будинку?

Іграшкова наша хата

Готувалася до свята.

Одягла сорочку чисту,

Головний убір барвистий.

Черевички гарні взула

І про пояс не забула.

Дуги брів підмалювала

І гостей чекати стала.

Виготов за малюнком будинок з паперу.

 Треба розум, руки вмілі у технічному довкіллі

СПІЛЬНО З БАТЬКАМИ

Практична робота.

І природний, і ажурний наш проект архітектурний

Намалюйте казкове місто Сходу.

Які форми споруд переважають: округлі чи з гранями?

Виготовте макет міста, використовуючи підкладки із цукеркових коробок, упаковки з-під кіндер-сюрпризів, пластикові пляшки тощо.

 Треба розум, руки вмілі у технічному довкіллі

Перевір себе!

1. Назви кілька штучних матеріалів, які придатні для технічної обробки.

2. Яке призначення транспортних, транспортуючих і технологічних машин?

3. Назви працівників, які керують транспортуючими машинами.

4. Назви, напиши або намалюй технологічну послідовність пошукового макетування технічної конструкції.

5. Прочитай казковий епізод.

Узяв котигорошко залізо, що викопав, та й поніс до коваля. Викував коваль булаву. Котигорошко шпурнув її вгору та й ліг спати на дванадцять діб. На тринадцяту добу летить та булава назад, реве, аж земля дрижить.

Яку технічну конструкцію нагадує булава?

6. Назви професії людей, пов’язані з проектуванням, конструюванням і обслуговуванням технічних конструкцій.

 Треба розум, руки вмілі у технічному довкіллі


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,00 out of 5)


Треба розум, руки вмілі у технічному довкіллі - Праця


Треба розум, руки вмілі у технічному довкіллі