Мета: ознайомити учнів із визначними пам’ятками різних країн та міст, зокрема Великої Британії; вчити розповідати про них англійською мовою.
Обладнання: підручник, фотографії із зображенням визначних пам’яток різних країн та міст, матеріали до завдань.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання
Т. Good morning, children! I’m glad to see you. How are you today? What colour is your mood? If you are fine let’s start our lesson.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Перевірка домашнього завдання
Впр. 4, с. 158-159.
Уведення в іншомовну атмосферу
Т. Please look at the blackboard. You
На дошці – список країн.
1. Portugal
2. Japan
3. Spain
4. Russia
5. China
6. Germany
7. Hungary
8. Greece
9. Egypt
10. Italy
11. Australia
12. Finland
13. France
14. India
Учні закінчують речення, добираючи риму – назву країни.
Feed the kitten and go to… (Britain)
Take your chance and go to. (France)
Catch a train and go to. (Spain)
Buy some cheese and go to. (Greece).
Please read the poem after me all together, one by one.
Робота з візуальними джерелами
Демонстрування фотографій із зображенням визначних пам’яток різних країн та міст (Оперний театр у Сіднеї, Біг Бен, собор Василя Блаженного, пам’ятники
Читання
Впр. 1, с. 160.
Робота з текстом про Лондон
Впр. 2, 3, с. 161-162.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Підбиття підсумків уроку
Т. You were very active, smart and hard-working today. Thank you for the work. Your marks are…
Домашнє завдання
Впр. 3, с. 163.