ПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА
Основи педагогіки
2. Теорія освіти і навчання (дидактика)
2.4. Методи, форми і засоби навчання
Запитання. Завдання
Розкрийте зв’язок між словесними, наочними і практичними методами навчання.
Підготуйте огляд газети “Освіта”, присвячений застосуванню різних методів навчання в школі.
Порівняйте різні методи контролю знань, умінь і навичок учнів.
Обгрунтуйте, чому структурно відрізняються один від одного різні типи уроків.
Як між собою пов’язані методи і форми організації навчання?
Уявіть,
Доведіть, які саме засоби і методи навчання тісно пов’язані між собою.
Охарактеризуйте потенційні можливості комп’ютера у підвищенні ефективності навчально-пізнавальної діяльності школярів.
Література
Алексюк А. М. Загальні методи навчання в школі. – К., 1973.
Алексюк А. М. Педагогіка вищої школи. – К., 1998.
Аніщенко В. Навчальний процес і комп’ютер// Рідна школа. – 2000. – № 8.
Ващенко Г. Загальні методи навчання. – К., 1997.
Вильяме Р., Маклин К.
Дидактика современной школы/ Под ред. В. А. Онищука. – К., 1987.
Зотов Ю. В. Организация современного урока. – М., 1964.
Козачок В. А. Самостоятельная работа студентов и ее информационное методическое обеспечение. – К„ 1990.
Малафіїк I. В. Урок в сучасній школі: питання теорії і практики. – Рівне, 1997.
Онищук В. А. Урок в современной школе. – М., 1980.
Організація самостійної роботи студентів в умовах інтенсивного навчання. – K., 1997.
Підласий і. П. Як підготувати ефективний урок. – K., 1989.