Цілі:
– навчальна: удосконалити вміння розкладати многочлени на множники, використовуючи формули скороченого множення;
– розвивальна: формувати вміння міркувати за аналогією; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять;
– виховна: виховувати старанність, уважність, скрупульозність, самостійність;
Тип уроку: удосконалення вмінь і навичок.
Обладнання та наочність:
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
ІІ.
1. Перевірка завдання, заданого за підручником
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Виконання тестових завдань
Обведіть кружечком букву, яка, на вашу думку, відповідає правильній відповіді
Варіант 1
1) Подайте у вигляді квадрата двочлена вираз 25х2 + 10х + 1.
2) Розкладіть на множники х2 – а2.
3) Розкладіть на множники 8а3 + 1.
Варіант 2
1) Подайте у вигляді квадрата двочлена вираз 16х2 + 8х + 1.
2) Розкладіть на множники y2 – b2.
3) Розкладіть на множники 125а3 – 1.
Відповіді
Варіант 1 | 1 – В, 2 – Г, 3 – Г |
Варіант 2 | 1 – Б, 2 – А, 3 – В |
ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК
1. Робота за підручником
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Додаткові завдання
1) Розкладіть на множники:
2) Розв’яжіть рівняння:
3) Доведіть тотожність:
IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
1.
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Самостійна робота з подальшою взаємоперевіркою
Варіант 1 | Варіант 2 |
1) Розкладіть на множники многочлен: | |
2) Подайте у вигляді добутку вираз: | |
3) Розкладіть на множники многочлен: | |
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником:
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Додаткове завдання. Доведіть, що якщо а – ціле число, то а3 – а ділиться на 6 без остачі.