Паблик рилейшнз
Дж. Браун
Звертання до авторитету
Сугестія, як зазначено раніше, основана на зверненні до авторитету. Авторитет, до котрого звертаються, може бути релігійним, це може бути й відома політична постать, авторитет у науці чи іншій професії. Наприклад: “Лікарі на підставі тисячі досліджень встановили, що X робить вашу шкіру молодшою, м’якішою й прекраснішою, ніж будь-коли!” Які лікарі? Як вони виміряли “прекрасність”? Іншою формою звернення до авторитету стає звернення до натовпу, який гадає, що “всі роблять це”, а ті, хто проти цього – чужаки.
Звертання до авторитету – Дж. Браун - PR
Схожі записи:
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ БІЗНЕСУ Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ БІЗНЕСУ Паблік рилейшнз як комунікації з громадськістю виростають не з політики, як це уявляється сьогодні, а із взаємовідносин бізнесу і...
МАСОВА ПСИХОЛОГІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ МАСОВА ПСИХОЛОГІЯ “Маса легковірна й надзвичайно легко піддається впливу, вона не критична, неправдоподібного для неї немає. Вона мислить образами, що...
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Безпека сьогодні стоїть першою у списку претензій громадян до влади на просторах СНД (наприклад, у Росії 40%...
Подушний податок – доступність підрахунку чи справедливості? – Брендан Брюс Паблик рилейшнз Брендан Брюс Подушний податок – доступність підрахунку чи справедливості? Класичним прикладом неправильної асоціації цінностей з проблемою може служити кампанія британського уряду з введення...
Привабливість – Густав Лебон Паблик рилейшнз Густав Лебон Привабливість Ідеї, поширені шляхом утвердження, повторення і зарази, зобов’язані своєю могутністю головним чином таємничій силі, якої вони набувають, – привабливості. Ідеї...
Відверта брехня – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Відверта брехня Починаючи з фабрик з виробництва мила із людських відходів першої світової війни до гітлерівських рекомендацій великої брехні, брехня завжди...
ІНФОРМАЦІЙНІ ВІЙНИ ВЧОРА, СЬОГОДНІ, ЗАВТРА Паблик рилейшнз ІНФОРМАЦІЙНІ ВІЙНИ ВЧОРА, СЬОГОДНІ, ЗАВТРА Коли суспільство стає інформаційним, то його радощі і болі теж стають інформаційними. Якщо авторитарне суспільство використовує авторитарні методи...
Результати досліджень – Брендан Брюс Паблик рилейшнз Брендан Брюс Результати досліджень Спочатку маркетингове дослідження для політичної мети складалося із фіксації намірів та ставлення виборців до проблем у таких галузях як...
Цільова аудиторія та її характеристики Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.5. Цільова аудиторія та її характеристики Особливістю вдалої роботи в галузі ПР є чітка диференціація своєї аудиторії. Адже...
Вибори Президента України Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Вибори Президента України Вибори Президента України проходили недостатньо енергійно і були недостатньо підготовленими з професійного боку. Можливо, кандидатам не вистачало фінансових,...
РЕПУТАЦІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ РЕПУТАЦІЯ “Взаєморозуміння і добрі стосунки” можуть бути висловлені більш зручно одним словом репутація. Репутація являє собою цінний внесок будь-якої організації,...
СТЕРЕОТИПИ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ СТЕРЕОТИПИ “Сучасне життя має пришвидшений і багатофакторний характер, крім усього іншого й фізична відстань відділяє людей, котрі перебувають у життєвому...
ТИПИ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ МЕТИ ПР Паблик рилейшнз ТИПИ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ МЕТИ ПР Юрій Лотман запропонував два можливих варіанти одержання інформації. У першому з них ми додаємо інформацію, читаючи текст за...
Його місія для паблік рилейшнз сьогодні Паблик рилейшнз Його місія для паблік рилейшнз сьогодні Вплив Едварда Бернейса буде й далі діяти на розвиток практики паблік рилейшнз в усьому світі. Багато з...
“Брудні” методи Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ “Брудні” методи Слід відразу підкреслити, що негативна інформація про кандидата не є “брудним” методом. Це норма для будь-якої західної виборчої кампанії,...
ПРЕС-РЕЛІЗ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПРЕС-РЕЛІЗ “Новинний реліз, чи прес-реліз, є основним елементом майже кожного плану з роботи з громадськістю. По-перше, він має виглядати як...
Крок 2: інтерв’ю зі спонсором – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 2: інтерв’ю зі спонсором Поговоріть з людьми, котрі спонсорують подію, на якій буде виступати той, хто говорить. Уточніть...
ЛОГОТИП Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЛОГОТИП “Корпоративний імідж організації звичайно починається з корпоративного логотипу, відомого як лого, який може розглядатися як символ організації і який...
Використання стереотипів – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Використання стереотипів Здається цілком природною звичка відносити людей до певних “типів”. З часом ця картинка стає фіксованою і не піддається перевірці...
Слабкі місця в інформуванні Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.4. Слабкі місця в інформуванні Основна складність полягає не в тому, що мало інформації, а в тому, що...
ПОЗИЦІОНУВАННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПОЗИЦІОНУВАННЯ “Позиціонування в ПР (від англійського position – становище, перебування, стан, позиція тощо) – це створення й підтримка (відтворення) зрозумілого...
Рада з паблік рилєйшнз Паблик рилейшнз Рада з паблік рилєйшнз Це була нова назва, прийнята Бернейсом, коли він відкрив свій офіс у Нью-Йорку в 1920 р. Однак вперше він...
МАСОВА ЛЮДИНА: ПСИХОЛОГІЧНІ Й КОМУНІКАТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ Паблик рилейшнз МАСОВА ЛЮДИНА: ПСИХОЛОГІЧНІ Й КОМУНІКАТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ Поведінка людини у складі соціальних груп відрізняється від її індивідуальної поведінки. Це вже добре розумів і використовував...
ЛОБІЮВАННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЛОБІЮВАННЯ “Лобіювання є прийнятою формою демократичного процесу, чия суть визначається типом парламентської чи політичної системи… Останнє дослідження висвітило суму “неконтрольованого...
ОСНОВНІ ПРОЦЕСИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблик рилейшнз ОСНОВНІ ПРОЦЕСИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблік рилейшнз реалізує свою мету через всілякі комунікативні процеси, що дає можливість іноді визначати цю сферу як менеджмент комунікацій....
АУДИТОРІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ АУДИТОРІЯ “Від сімдесятих років поняття соціо-економічна група було замінено у Великобританії на поняття соціальні класи, базуючись на професії, а не...
Катастрофи в минулому і сьогодні Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.1. Катастрофи в минулому і сьогодні Після 1986 р. ЧАЕС у сприйнятті населення пов’язана зі стереотипом страху, катастрофічності....
Повтор – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Повтор Пропагандист упевнений, що якщо він повторить повідомлення з достатньою частотою, воно свого часу буде прийнято аудиторією. Варіантом цієї техніки є...
ЖЕСТ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЖЕСТ “Російська жестикуляція, міміка й поза визначаються ситуацією, ставленням тих, хто говорить, і їхньою належністю. Чим людина ввічливіша, вихованіша, вища...
Вибори київського мера Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Вибори київського мера Вибори київського мера, що відбулися в столиці 30 травня 1999 р., стали яскравим виявом деяких несподіваних факторів. Чого...
Самотній натовп – Д. Рісмен та ін Паблик рилейшнз Д. Рісмен та ін. Самотній натовп (із книги: Riesman D. а. о. The Lonely Crowd. – N. Y., 1955) Внутрішньо-орієнтована людина приносить в...
Принципи комунікації, що лежать в основі урядових ПР Паблик рилейшнз УРЯДОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 4.3. Принципи комунікації, що лежать в основі урядових ПР ПР є істотною складовою будь-якого західного уряду. В рамках американських урядових...
ГРОМАДСЬКА ДУМКА Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ГРОМАДСЬКА ДУМКА “Оскільки прихована функція громадської думки як соціального контролю, мета якої – інтеграція суспільства та забезпечення достатнього рівня згоди,...
ПАБЛІСИТІ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПАБЛІСИТІ “Вона включає надання інформації, яка є фактичною, цікавою й новинною, в мас-медіа, не контрольованих вами, такими, як радіо, телебачення,...
Продаж президента 1968 – Джо Макгінніс Паблик рилейшнз Джо Макгінніс Продаж президента 1968 (із книги: McGinnis J. The selling of the President. 1968. – Richmond Hill, 1970) Рекламні агентства відкрито “продають”...