АУДИТОРІЯ

Паблик рилейшнз

СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ

АУДИТОРІЯ

“Від сімдесятих років поняття соціо-економічна група було замінено у Великобританії на поняття соціальні класи, базуючись на професії, а не на доходах… Такий підхід є більш реалістичним, особливо через високі заробітки некваліфікованих робітників, а також рівень інфляції останніх років, що зробило неправомірним пов’язувати доходи з групою” (Jefkins, 1992: 223).

Первинна публіка – це та, котра безпосередньо зачіпається діями чи планами організації. Проміжна публіка – це та, котра стоїть між практиками й первинною аудиторією. Наприклад, якщо батьки є первинною аудиторією, то проміжною можуть бути їхні діти. Спеціальна публіка – це організована група, звичайно із статутом і регулярними зустрічами. Є два види спеціальної публіки:

– спрямована всередину, первинною метою якої є обслуговування тільки своїх членів, а не чужих;

– спрямована зовні, котра організована для обслуговування інших, а не своїх власних членів” (Center, Jackson, 1990: 14-15).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


АУДИТОРІЯ - PR


АУДИТОРІЯ