Ціни виходу на ринок, або ринкові ціни

Ціни виходу на ринок, або ринкові ціни – ціни, що складаються на ринку певної продукції у зв’язку з тенденціями попиту, пропозиції, конкуренції. В екстремальних умовах Ц. в. на р. можуть виступати як „ ціна покупця” /ринок покупця/, або як „ ціна продавця”(ринок продавця). Ц. в. на р. може суттєво відрізнятися в той чи інший бік від ціни продавця, обумовлюючи його втрати чи прибуток при виході на ринок. Встановлення Ц. в. на р. – складова частина маркетингової діяльності фірми. Прикладом Ц. в. на р. є біржові ціни, ціни аукціонів тощо. Визначення Ц. в. на р. вимагає від маркетологів фірми знань, пов’язаних з ціноутворенням, широкої економічної підготовки, залучення спеціальних маркетингових та консультаційних фірм.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Ціни виходу на ринок, або ринкові ціни - Економічний словник


Ціни виходу на ринок, або ринкові ціни