Дослідження цінностей – Брендан Брюс

Паблик рилейшнз

Брендан Брюс

Дослідження цінностей

Для іміджмейкерів ця концепція дослідження цінностей є проривом у галузь конструювання комунікативних стратегій. Повертаючись до британського контексту, за допомогою подібних досліджень розуміємо, що цінності, які мотивують, наприклад, ставлення до системи медичного обслуговування, – це “відчуття безпеки”, необхідність спокою в умах, особливо коли ми стаємо старші. Глибина протидії будь-яким планам приватизації в охороні здоров’я відчувається тут як спроба вилучити

робітничий клас з обслуговування високого рівня.

Що стосується системи освіти, то тут теж зрозуміло, що це питання формується вірою виборців у “суспільство рівних можливостей”. Якщо освіта показується як основний механізм системи, в якій становище у суспільстві досягається завдяки здібностям і рівню освіти, то немає значення, яка на сьогоднішній день політика. У разі спрямованості освітньої політики лише на еліту стає малоймовірним, що батьки (а це більшість населення) коли-небудь приймуть її. І мова, і символи цих цінностей мають використовуватися, наприклад, у промовах і рекламі, демонструючи переваги певної політики. Єдиним винятком є релігійні й патріотичні цінності, оскільки відкрите використання їхніх символів легко виявляється і робить комунікацію незграбною і надто явною.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 2,50 out of 5)


Дослідження цінностей – Брендан Брюс - PR


Дослідження цінностей – Брендан Брюс