Генеральний дистрибутор (генеральный дистрибьютор) – організація, що здійснює збут продукції за дорученням товаровиробника у різних регіонах своєї країни або інших країн.
Генеральний дистрибутор - Економічний словник
Схожі записи:
Золоте правило здійснення ліквідних операцій Золоте правило здійснення ліквідних операцій – банківський принцип збігу термінів здійснення операцій, пов’язаних з активами і пасивами, дотримання якого дає змогу уникнути дефіциту готівки, фондів....
Політика валютна поточна Політика валютна поточна – повсякденне оперативне регулювання діяльності валютного ринку з метою забезпечення нормального функціонування валютної системи, підтримання рівноваги платіжних балансів. Основними формами П. в....
Пропозиція тендерна Пропозиція тендерна – пропозиція укласти угоду з будівельними фірмами та компаніями про спорудження певних об’єктів, яка передбачає відповідні гарантії та згоду учасників контракту на фінансову...
Оферта тверда Оферта тверда – конкретна пропозиція продавця на певну партію товару або виконання певного виду робіт лише одному можливому покупцеві із зазначенням терміну, протягом якого продавець...
Торговий агент-консигнант Торговий агент-консигнант – торговий агент, який зі своїх складів продає товар, що належить особі, яку він представляє, а в момент укладання угоди з третьою особою...
Дохід держави Дохід держави (доход государства) – це національний дохід. Джерелом його утворення є сплачені податки, платежі, відрахування, рента, що надходять у державну скарбницю....
Аукціоніст Аукціоніст – особа, яка проводить аукціон, аукціонні торги, має відповідні знання та навики. Французький економіст Л. Вальрас називав А. ту абстрактну (вигадану) особу, яка здійснює...
Аудиторська діяльність Аудиторська діяльність – проведення незалежними аудиторами та фірмами перевірок публічної фінансової звітності, обліку господарських операцій та іншої інформації щодо фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання та надання...
Центр витрат Центр витрат – підрозділ великих підприємств, фірм і компаній, основним завданням якого є дотримання планових рівнів витрат. Такий центр допомагає діяльності центрів прибутку інвестицій і...
Ремесло Ремесло – дрібне, переважно ручне виробництво товарів, яке потребує високої майстерності ремісника відповідної професії....
Стеля цін Стеля цін – законодавчо встановлений максимально допустимий рівень зростання цін на товари та послуги з метою сповільнення темпів інфляції та недопущення зниження життєвого рівня найбідніших...
Ринок чистої конкуренції Ринок чистої конкуренції – сукупність великої кількості малих і середніх підприємств, торгівля між якими, а також між фізичними особами здійснюється без значного впливу на рівень...
Комівояжер Комівояжер – роз’їзний представник великої торговельної фірми, який пропонує покупцям товари, демонструє наявні зразки, здійснює пошук покупців. К. не може бути ні самостійною юридичною одиницею,...
Некомпенсаційна стратегія Некомпенсаційна стратегія – стратегія альтернативної оцінки, згідно з якою недолік (слабкість) одного показника торгової марки не може бути компенсований достоїнством (силою) іншого показника....
Людський фактор Людський фактор – комплекс здібностей, властивостей, рис людини, які на різних етапах історичного розвитку залучаються до процесу виробництва економічних благ. Наприкінці XIX – на початку...
Баланс грошових доходів і видатків населення Баланс грошових доходів і видатків населення – система показників, яка відображає джерела грошових доходів населення у процесі розподілу й перерозподілу частини національного доходу, а також...
Інтегральні показники конкурентоспроможності Інтегральні показники конкурентоспроможності (интегральные показатели конкурентоспособности) – числова характеристика конкурентоспроможності товару, що є відношенням групового показника за технічними параметрами до групового показника за економічними параметрами....
Інвестиції у виробничі активи Інвестиції у виробничі активи – вкладення в основні фонди, запаси матеріальних оборотних засобів, цінності....
Інфляція соціальна Інфляція соціальна – інфляція, зумовлена зростанням витрат, пов’язаних з охороною довкілля та ін. соціальними чинниками....
Об’єкт інвентарний Об’єкт інвентарний – предмет або комплекс предметів, завершений пристрій з усіма приладами, що виконують певну роботу як єдине ціле....
Право промислове Право промислове – право кожної фізичної та юридичної особи здійснювати будь-який вид господарської діяльності, за винятком тих видів промислів, які можуть заподіяти збитки державі, споживачам....
Коефіцієнт власності Коефіцієнт власності – показник, який характеризує частку власного капіталу в загальній структурі капіталу підприємства, фірми, компанії....
Ринок послуг Ринок послуг – сукупність організаційно-економічних і відносин економічної власності щодо організації та купівлі-продажу послуг. Перші пов’язані з організацією купівлі-продажу цього особливого товару, другі виникають у...
Комісійна операція Комісійна операція – операція, яку виконує одна із сторін (комісіонер) за дорученням іншої сторони (комітента) за комісійну винагороду. К. о. здійснюють функціонуючі підприємства, в т....
Інтегральні економічні показники Інтегральні економічні показники (лат. integer – цілий) — узагальнені, зведені, комплексні показники....
Устрої економічні Устрої економічні – особливі типи виробничих відносин і форм господарювання, матеріальною основою яких є рівень розвитку продуктивних сил, що разом із суспільною формою підпорядковуються відповідним...
Валюта національна Валюта національна – валюта, яка випущена державою (її центральним банком) і перебуває в обігу переважно на території цієї держави....
Ціна цінних паперів покупця Ціна цінних паперів покупця – найбільша ціна, яку дилер може заплатити за акції та облігації в обумовлений час....
Депорт Депорт – біржова операція, здійснена на фондовій біржі особами, які грають на зниження курсу цінних паперів (“ведмедями”). Уклавши договір на продаж цінних паперів за певними...
Банківський капітал Банківський капітал (банковский капитал) – сукупність грошових капіталів, залучених банком, які використовуються ним у вигляді банківських ресурсів для кредитно-розрахункових та інших операцій. Власний (акціонерний і...
Установчий прибуток Установчий прибуток – прибуток, який привласнюється засновниками акціонерної компанії. Він являє собою різницю між сумою цін акцій, проданих засновниками акціонерної компанії за курсом, і сумою...
Розрахункова зона маркетингу Розрахункова зона маркетингу – регіон, в якому рекламодавець займається придбанням засобів реклами (зазвичай, у містах і прилеглих до них районах)....
Планові показники Планові показники – кількісно-якісне вираження завдань макроекономічних, регіональних, галузевих планів і планів організацій, що характеризують процес відтворення залежно від рівня планової роботи на відповідних рівнях....
Фізична особа Фізична особа (физическое лицо) – громадянин, що бере участь в економічній діяльності як повноправний суб’єкт цієї діяльності. Фізична особа діє від свого імені, їм не...
Кумулятивний ефект Кумулятивний ефект – економічний (передусім фінансовий) ефект, що досягається за рахунок постійного нагромадження та концентрації різноманітних факторів та їх наступної “вибухової дії”....