Паблик рилейшнз
СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ
ГРОМАДСЬКІСТЬ
“Термін громадськість використовується щодо групи людей, котрі:
А) стикаються з якоюсь проблемою;
Б)розходяться в думках стосовно підходу до вирішення цієї проблеми;
В)вступають у дискусію, присвячену цій проблемі” (Блумер, 1994: 187).
“Діяльність ПР не спрямована на громадськість у цілому. Вона поширюється на ретельно відібрані групи людей, котрі є сегментами громадськості в цілому” (Jefkins, 1992: 61).
“Основні причини, у зв’язку з якими слід виділяти групи громадськості, такі:
А) ідентифікувати всі групи людей, котрі належать до ПР-програми;
Б) встановлювати пріоритети в рамках бюджету й ресурсів;
В) відбирати мас-медіа й техніку впливу;
Г) готувати повідомлення в прийнятному й ефективному вигляді (Jefkins, 1992: 64).
ГРОМАДСЬКІСТЬ - PR
Схожі записи:
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ВСТУП ДО НОВОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ВСТУП ДО НОВОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ Сьогодні ПР існує в Україні на державному рівні. Міністерство праці та соціальної політики України вже заклало в...
СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ Паблик рилейшнз СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ Фукуяма, нейтральні. “Реакційні ідеї аятоли Хомейні входили в Іран до революції 1978 р. на магнітофонних касетах, які зробила доступними економічна модернізація...
ІЗ ІСТОРІЇ ПР Паблик рилейшнз ІЗ ІСТОРІЇ ПР Реально ПР виникла внаслідок індустріальної революції, коли монополісти відчули недостатність методів управління тільки виробничою сферою. Наприклад, наявність клієнта, котрий може...
ОРІЄНТОВАНІ КОМУНІКАЦІЇ Паблик рилейшнз ОРІЄНТОВАНІ КОМУНІКАЦІЇ Орієнтовані комунікації визначаються нами як комунікативні структури, значною мірою орієнтовані на співрозмовника. Але не тільки це. Якщо ми візьмемо стандартну схему...
ІМІДЖ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ІМІДЖ “Ваш імідж – це сприйняття вас іншими людьми. Це найбільша картинка, котру ви надаєте людям. Імідж включає те, як...
Довіра пов’язана із часом і ситуацією – Джо Макгінніс Паблик рилейшнз Джо Макгінніс Довіра пов’язана із часом і ситуацією Раніше вважалося, що ми формуємо наші враження про довіру в стабільній і фіксованій формі. До...
ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ МЕТОДАМИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблик рилейшнз ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ МЕТОДАМИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Оптимізм (песимізм) стає вирішальним фактором тільки в разі переваги одного над іншим, коли він стає нормою...
ПР ЯК ТЕОРІЯ НЕПРЯМОГО КОМУНІКАТИВНОГО ВПЛИВУ Паблик рилейшнз ПР ЯК ТЕОРІЯ НЕПРЯМОГО КОМУНІКАТИВНОГО ВПЛИВУ Паблік рилєйшнз можна розглядати як теорію непрямого і, отже, слабкого комунікативного впливу, на відміну від прямого і...
Роль фактора оптимізму/песимізму в історії Паблик рилейшнз ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ МЕТОДАМИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 12.2. Роль фактора оптимізму/песимізму в історії Оптимізм, що реалізується в різноманітних досягненнях і характеризується як енергійна,...
Болгарія Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Болгарія У Болгарії дуже правильно вловили сутність паблік рилейшнз у своєму перекладі цього терміна як “суспільної комунікації”....
Життя і праці Едварда Бернейса – Сем Блек Паблик рилейшнз Сем Блек Життя і праці Едварда Бернейса (1891-1995) Рідко коли життя однієї людини може збігтися з розвитком нової глобальної професії. Однак це є...
Крок 6: зробіть зміст особистісним, простою і легкою – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 6: зробіть зміст особистісним Дуже важливо порадувати виступаючого, для якого ви пишете, проте його думка не має бути...
КРИЗОВИЙ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблик рилейшнз КРИЗОВИЙ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ На різних рівнях ми постійно стикаємося з тими чи іншими варіантами кризових ситуацій. Найпростішим з них є конфлікт. Хоча його,...
Крок 9: відвідуйте виголошення промови – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 9: відвідуйте виголошення промови Якщо це можливо, спічрайтер має бути присутнім на виголошенні промови. Якщо такої можливості немає,...
ФІНАНСОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблик рилейшнз ФІНАНСОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблік рилейшнз у різних країнах посідають різні позиції, і країни СНД ще не швидко наблизяться до рівня лідерів. Це й...
РЕКЛАМА І ПР Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ РЕКЛАМА І ПР “ПР не є вільною чи безплатною рекламою. Немає нічого безплатного в галузі ПР: вони з’їдають час, а...
ПОЛІТИЧНІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблик рилейшнз ПОЛІТИЧНІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Якщо на Заході лідирують фінансові, урядові й кризові паблік рилейшнз, то на території СНД на перше місце виходять ПР політичні....
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ВИЗНАЧЕННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ВИЗНАЧЕННЯ “Паблік рилейшнз складається з усіх форм планової комунікації, спрямованих всередину й назовні, між організацією та її громадськістю...
Нетрадиційні джерела новин у президентській кампанії 1992 р. – Джон Беєр Паблик рилейшнз Джон Беєр Нетрадиційні джерела новин у президентській кампанії 1992 р. (Bare J. Non-traditional news sources in the 1992 presidential campaign // North Carolina...
СПЕЦІАЛЬНІ ПОДІЇ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ СПЕЦІАЛЬНІ ПОДІЇ “Як представник з ПР, ви часто несете відповідальність за те, щоб привернути увагу до вашого клієнта чи справи....
Росія до 1917 р Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Росія до 1917 р. У минулому також створювався досить сильний “імідж” військових, з одного боку, та імідж...
Крок 8: перевірте промову й проведіть репетицію – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 8: перевірте промову й проведіть репетицію Як тільки ви написали перший варіант промови, прочитайте її вголос. Відмічайте місця,...
Загальна оцінка Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Загальна оцінка У цілому активне породження інформації йшло тільки зі штабів Л. Кучми і О. Мороза. Індикатором цього, окрім різноманітних каналів...
ПР І СУПУТНІ НАУКИ Паблик рилейшнз ПР І СУПУТНІ НАУКИ Будь-яка соціальна спільність краще працює і краще почувається в ситуації передбачуваності. У нашій минулій державній системі така передбачуваність поведінки...
Звертання до авторитету – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Звертання до авторитету Сугестія, як зазначено раніше, основана на зверненні до авторитету. Авторитет, до котрого звертаються, може бути релігійним, це може...
ІМІДЖ М. ТЕТЧЕР Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ІМІДЖ М. ТЕТЧЕР “М. Тетчер напрочуд вдало обслуговувалася своїми іміджмейкерами у двох напрямках. Пo-перше, вони ніколи не прагнули переконати британську...
Довіра до джерела – Джо Макгінніс Паблик рилейшнз Джо Макгінніс Довіра до джерела Такі фрази, як проектувати правильний імідж, довіру, престиж, інтервал довіри стали привертати увагу громадськості недавно. На політичній арені,...
ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК “Зворотний зв’язок” суттєвий для процесу. Комунікатор має одержати зворотний зв’язок від одержувача, щоб знати, які повідомлення проходять, а...
Громадська думка – Уолтер Ліппман Паблик рилейшнз Уолтер Ліппман Громадська думка (переклад уривків із книги: Lippmann W. Public opinion. – N. Y., 1960) Досить зрозуміти, що в певних умовах люди...
ТЕЛЕБАЧЕННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ “Сьогодні 65 відсотків американців одержують 100 відсотків новин з телебачення” (Bruce, 1992: 131)....
Дослідження цінностей – Брендан Брюс Паблик рилейшнз Брендан Брюс Дослідження цінностей Для іміджмейкерів ця концепція дослідження цінностей є проривом у галузь конструювання комунікативних стратегій. Повертаючись до британського контексту, за допомогою...
МІСЦЕВІ ОРГАНИ ВЛАДИ Й ПР Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ МІСЦЕВІ ОРГАНИ ВЛАДИ Й ПР “Місцевий орган влади – це колективна відповідальність, що вимагає ділового партнерства і співробітництва між громадськістю...
МАРКЕТИНГ І ПР Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ МАРКЕТИНГ І ПР “ПР можуть застосовуватися до будь-якої частини маркетингового набору, коли реклама є тільки частиною. Маркетинговий набір складається з...
Техніки впливу: від пропаганди до промивання мозків – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Техніки впливу: від пропаганди до промивання мозків (із книги: Brown J. A. C. Techniques of persuasion: from propaganda to brainwashing. –...
ПРОПАГАНДА І ПР Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПРОПАГАНДА І ПР “У пропаганді не завжди враховуються етичні аспекти, і сьогодні слово використовується переважно для того, щоб роз’яснити ті...