КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 11 КЛАСІ. РІВЕНЬ СТАНДАРТУ
№ зп | Дата | Зміст уроку | Примітки |
ВСТУП. ПОГЛИБЛЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ 3 СИНТАКСИСУ І ПУНКТУАЦІЇ | |||
1 | Вступ. Українська мова у світі. Українська діаспора | ||
2 | Розвиток мовленнєвих умінь. Культура мовлення і комунікація. Поняття комунікації як діяльності учасників спілкування з мстою інформаційного обміну та взаємовпливу. | ||
3 | Найважливіші відомості з синтаксису і пунктуації: словосполучення і речення, синтаксичні зв’язки в них. Класифікація речень за будовою. Стилістичні особливості простих і складних речень. Синтаксичні норми | ||
4 | Розвиток мовленнєвих умінь. Культура мовлення “і комунікація. Комунікація в діловій сфері. Етика професійного спілкування. Особистість і комунікативна діяльність. Комунікабельність як риса характеру людини | ||
5 | Орфографічно-пунктуаційний | ||
6-7 | Розвиток мовленнєвих умінь. Контрольний переказ із творчим завданням | ||
8 | Розвиток мовленнєвих умінь. Культура мовлення і комунікація. Модель вербальної комунікації. Використання вербального й невербального коду в комунікації. Міжкультурна комунікація і професійна діяльність. Універсальне й національне в міжкультурній комунікації. Символіка в міжмовній комунікації | ||
9 | Особливості вживання в мовленні односкладних і двоскладних, поширених і непоширених, повних і неповних, ускладнених і неускладнених простих речень. Інтонування різних видів простих речень | ||
10 | Особливості вживання в мовленні різних видів складних речень. Інтонування різних видів складних речень. Синтаксичний аналіз | ||
11 | Розвиток мовленнєвих умінь. Читання текстів різних стилів, тинів, жанрів мовлення. Визначення пізнавальної цінності прочитаного | ||
12 | Основні пунктограми в простому і складному реченнях, у реченнях із прямою мовою та діалозі. Способи цитування. Пунктуаційний аналіз | ||
13 | Розвиток мовленнєвих умінь. Читання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення. Оцінка використаних автором мовних засобів, аналіз структури тексту | ||
14 | Орфографічно пунктуаційний практикум. Контрольний диктант (семестрова контрольна робота) | ||
15 | Розвиток мовленнєвих умінь. Основи риторики. Риторика як наука й мистецтво. Риторичні вимоги до мовця. Імідж оратора. Професійний імідж | ||
16 | Контрольна робота (тест). Контрольне читання мовчки | ||
ПОГЛИБЛЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ 3 ЛІНГВІСТИКИ ТЕКСТУ І СТИЛІСТИКИ | |||
17 | Текст як середовище функціонування мовних одиниць. Основні ознаки тексту: зв’язність, комунікативність, членованість, інформативність. Текст у професійному спілкуванні | ||
18 | Розвиток мовленнєвих умінь. Основи риторики. Підготовка промови | ||
19 | Розвиток мовленнєвих умінь. Основи риторики. Підготовка промови | ||
20 | Розвиток мовленнєвих умінь. Говоріння. Письмо. Виступ на семінарах, зборах, конференціях. Конспект публічного виступу. Конспектування висловлювання, що сприймаються на слух | ||
21 | Розвиток мовленнєвих умінь. Основи риторики. Полеміка у професійному спілкуванні. Полемічні прийоми. Етика полемічної майстерності | ||
22 | Розвиток мовленнєвих умінь. Основи риторики. Полеміка у професійному спілкуванні. Полемічні прийоми. Етика полемічної майстерності | ||
23 | Орфографічно-пунктуаційний практикум. Удосконалення правописної грамотності: правильне використання в писемному мовленні під час відтворення і створення висловлювань відомих орфограм і пунктограм | ||
24 | Розвиток мовленнєвих умінь. Говоріння. Складання і розігрування діалогів до запропонованих ситуацій па професійну тему. Переговори | ||
25 | Розвиток мовленнєвих умінь. Контрольний твір на морально-етичну тему в жанрі статті | ||
26 | Зміст і будова тексту. Складне синтаксичне ціле. Актуальне членування речення. Способи зв’язку речень у тексті | ||
27 | Розвиток мовленнєвих умінь. Аудіювання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення, записаних на різних носіях інформації | ||
28 | Класифікація текстів за сферою використання, метою, структурними особливостями. Види текстів у діловому, професійному мовленні. Тексти різних стилів, типів, жанрів мовлення. Основні види переробки тексту | ||
29 | Розвиток мовленнєвих умінь. Ділові папери. Звіт про виконану роботу. Протокол. Витяг з протоколу | ||
30 | Розвиток мовленнєвих умінь. Аудіювання. Письмо. Аудіювання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення, записаних на різних носіях інформації. Відгук про телепередачу | ||
31 | Розвиток мовленнєвих умінь. Переклад текстів різних стилів, типів, жанрів. Синхронний переклад текстів на професійну тематику, сприйманих слухом | ||
32 | Контрольна робота (тест). Контрольне аудіювання | ||
33 | Розвиток мовленнєвих умінь. Говоріння. Переказ тексту на професійну тему із творчим завданням | ||
34 | Орфографічно-пунктуаційний практикум. Контрольний диктант (річна контрольна робота) | ||
35 | Повторення в кінці року |