Крок 6: зробіть зміст особистісним, простою і легкою – Написання промов: десять кроків

Паблик рилейшнз

Написання промов: десять кроків

Крок 6: зробіть зміст особистісним

Дуже важливо порадувати виступаючого, для якого ви пишете, проте його думка не має бути єдиною, що слід брати до уваги. Тому, хто пише, слід думати про аудиторію. Чи захоче хтось реально слухати цю промову? Чи заторкне вона кого-небудь? Якщо ви зможете зробити особистісним зміст промови для аудиторії, відповідь на подібні питання буде позитивною.

Індивідуальний характер промови, введення в неї емоцій може бути важким завданням, якщо ви маєте справу з голими фактами. Аналізуючи, як інформація впливає на людей, котрі слухають її, ви зможете персоналізувати промову. Якщо у вас різношерста аудиторія, проаналізуйте можливості впливу на кожну окрему групу.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Крок 6: зробіть зміст особистісним, простою і легкою – Написання промов: десять кроків - PR


Крок 6: зробіть зміст особистісним, простою і легкою – Написання промов: десять кроків