ЛОБІЮВАННЯ

Паблик рилейшнз

СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ

ЛОБІЮВАННЯ

“Лобіювання є прийнятою формою демократичного процесу, чия суть визначається типом парламентської чи політичної системи… Останнє дослідження висвітило суму “неконтрольованого і некоординованого” лобіювання, яке обходиться британському бізнесу більш ніж у сто мільйонів фунтів на рік…” (Black, 1993: 84).

“Лобіювання має проводитися в серйозній манері й зазвичай має три базових елементи: розслідування, комунікація й тиск” (Black, 1993: 84-85).

“Лобіювання є спеціалізованою

частиною ПР, яка будує й підтримує відносини з урядом насамперед для впливу на законодавство й застосування його (Cutlip S. М. а. о., 1994: 17).

“Число лобістів різко зросло останнім часом. Наприклад, з 1975 по 1990 рр. число лобістів, зареєстрованих у Сенаті США, збільшилося з 3000 до більш ніж 33 000. Три з кожних чотирьох компаній з обсягом продажу сто мільйонів доларів і більше мають співробітників, зайнятих лобіюванням. Одна з публікацій указує на більш ніж 14 000 чоловік і фірм, котрі представляють 12 500 внутрішніх та іноземних фірм, асоціацій, союзів та інших груп” (Cutlip S. М. а. о., 1994: 17-18).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


ЛОБІЮВАННЯ - PR


ЛОБІЮВАННЯ