Маркетинг стимулюючий (маркетинг стимулирующий) – різновид маркетингової діяльності за умови відсутнього попиту, коли з певних причин товари з високими споживчими якостями не користуються попитом або попит вкрай обмежений. Передбачає стимулювання продажу, надання сервісних послуг, впровадження гнучких цін тощо.
Маркетинг стимулюючий - Економічний словник
Схожі записи:
Експортний фонд Експортний фонд – частка матеріально-товарних ресурсів, яку виділяють підприємства, окремі регіони країни і держава загалом на експорт....
Шоуїнг Шоуїнг – термін рекламного бізнесу, що означає ступінь охоплення певної місцевості, автотраси, населеного пункту засобами зовнішньої реклами, розміщеними на щитах, панелях, плакатах, вимірюється у відсотках....
Євродепозити Євродепозити – вклади до великих комерційних банків в іноземній валюті за рахунок коштів, що перебувають в обігу на ринку євровалют. Оскільки операції за депозитами в...
Стабільність цін Стабільність цін – ситуація, за якої темпи інфляції настільки низькі, що істотно не впливають на ухвалення економічних рішень....
Інкасатор Інкасатор (инкассатор) – посадова особа, уповноважена збирати грошові надходження у касах різних організацій і перевозити їх у банк, а також розвозити гроші із банків у...
Маркетинг некомерційний Маркетинг некомерційний – М., що застосовується при організації та управлінні господарської діяльності некомерційних організацій (навчальних закладів, організацій охорони здоров’я, бібліотек тощо), які не ставлять за...
Запаси нормативні Запаси нормативні – запаси, встановлені відповідно до нормативів, тобто мінімального обсягу товарно-матеріальних цінностей, необхідних для забезпечення виробництва та для невиробничих потреб....
Структура економічного розвитку Структура економічного розвитку – комплекс внутрішньо необхідних і стійких зв’язків між метасистемами, підсистемами та елементами економічної системи, які (зв’язки) як закони визначають її розвиток, управляють...
Залишок Солоу, товарних цінностей Залишок Солоу – макроекономічний показник, який дорівнює приросту сукупної продуктивності факторів виробництва і характеризує технологічний прогрес. Обчислюють З. С. як різницю між показниками приросту обсягів...
Марка товарна Марка товарна – найменування, знак, символ, рисунок або їх поєднання, що дають змогу виокремити, впізнати товар одного виробника або продавця і відрізнити його від аналогічних...
Ефективність Ефективність (эффективность) – відносний ефект, результативність процесу, операції, проекту, що визначається як відношення результату до затрат, які зумовили його одержання....
Контракт лонг Контракт лонг – форма ф’ючерсного контракту, придбаного в розрахунку на підвищення цін, а також засобу, що гарантує закупівельну ціну товару або послуги....
Рівноважна відсоткова ставка Рівноважна відсоткова ставка – ставка відсотка, яка формується за рівноваги попиту і пропозиції грошей. Основними факторами формування і зміни Р. в. с. є зміна, по-перше,...
Показник фінансового стану компанії Показник фінансового стану компанії – співвідношення суми основного капіталу до функціонуючого, поточного боргу компанії....
Самоуправління трудового колективу Самоуправління трудового колективу – участь трудового колективу у розв’язанні питань виробничого і соціального розвитку, плануванні господарської діяльності, використанні матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, контролі за...
Гранична ефективність капіталу Гранична ефективність капіталу – єдина, на думку Дж. Кейнса, ставка дисконту, яка може зробити дисконтоване значення очікуваних чистих доходів від капітального активу рівним ціні його...
Підприємства збиткові Підприємства збиткові – підприємства, в яких затрати перевищують доходи. Основною причиною появи П. з. є неправильні рішення керівництва. Ознаками П. з. є скорочення власного капіталу...
Журавський Дмитро Петрович Журавський Дмитро Петрович (1810 – 1856) – український економіст, статистик, вважав необхідними ліквідацію кріпацтва і надання йому землі без викупу у власність. Як статистик він...
Податок на доходи громадян Податок на доходи громадян (налог на доходы граждан ) – податок, яким обкладається сукупний дохід громадян у грошовому обчисленні за минулий рік. Сплачується з доходів,...
Матеріали основні Матеріали основні (материалы основные) – матеріальні ресурси, які утворюють основу продукту при його виготовленні....
Інфляційна спіраль заробітної плати і цін Інфляційна спіраль заробітної плати і цін – процес підвищення заробітної плати, який зумовлює зростання цін (інфляцію), а інфляція, своєю чергою, викликає підвищення зарплати....
Функціональне фінансування Функціональне фінансування – використання державою фіскальної політики для забезпечення виробництва не інфляційного ВНП за повної зайнятості, незалежно від впливу цієї політики на державний борг....
Індивідуальна трудова діяльність Індивідуальна трудова діяльність (индивидуальная трудовая деятельность) – суспільно корисна приватна діяльність громадян з метою отримання додаткових доходів; підприємницька діяльність окремих громадян, що здійснюється без залучення...
Слоган Слоган (Слоган) – Різновид реклами товару, послуги, виготовлений стислий, але місткий, влучний, ефективний рекламний текст у вигляді гасла, призначений для широкого людського загалу....
Дохід підприємства Дохід підприємства – грошові кошти, які отримують підприємства після виробництва товарів, надання послуг, виконання робіт за вирахуванням зроблених при цьому витрат. Для підприємств будь-якої форми...
Імпорт видимий Імпорт видимий (импорт видимый) – фактичне завезення у країну іноземних товарів і продаж їх на її території....
Емісія банкнотна Емісія банкнотна – випуск в обіг центральним банком банківських білетів та грошових знаків різної вартості як товару для забезпечення товарного обігу цим видом грошей згідно...
Кузнец Кузнец (Kuznets) Саймон-Сміт (30.IV. 1901-10. VII. 1985) – відомий американський економіст, фахівець з питань статистики національного доходу та його розподілу, проблем циклів і коливань в...
Сумнівні рахунки Сумнівні рахунки – рахунки, що підлягають оплаті, але ймовірність своєчасної оплати за ними дуже низька....
Економічна свобода інформаційної сфери Економічна свобода інформаційної сфери – здатність фізичних та юридичних осіб самостійно займатися інформаційною діяльністю, розпоряджатися цінностями, одержаними законним шляхом, та вести власну господарську діяльність за...
Рекамбіо Рекамбіо (італ. recambio – зворотний вексель) – вимога про відшкодування вексельної суми і сплату відсотків за векселем....
Основна економічна суперечність Основна економічна суперечність – об’єктивна суперечність суспільного способу виробництва, персоніфікована у потребах та інтересах різних соціальних верств і груп, яка є головним джерелом розвитку економічної...
Вартісний аналіз Вартісний аналіз (стоимостный анализ) – аналіз витрат виробництва та обігу, за якого інструментом аналізу обрана ціна товару (послуги) з метою визначення вартості витрат і виявлення...
Фонди фінансових ресурсів цільового призначення Фонди фінансових ресурсів цільового призначення – відокремлена ланка фінансової системи країни, яка доповнює державний бюджет і використовується лише на певні цілі різними гілками влади з...
Власність взаємна, взаємний фонд Власність взаємна, взаємний фонд – об’єднання капіталів різних інвесторів для капіталовкладень у певні об’єкти, що стають внаслідок цього В. в. (в. ф.), доходи від якої...