Насичення ринку – концентрація товарів, можливості надання послуг на ринку для забезпечення платоспроможного попиту та його прогнозованого зростання. Для Н. р. нарощують вітчизняне виробництво, збільшують імпорт товарів, скорочують товарні запаси. Важливо при цьому забезпечити структуру попиту відповідним асортиментом і якістю з урахуванням ціни, яку споживач готовий платити за товар. Для цього необхідно проводити маркетингову діяльність, всебічно вивчати кон’юнктуру внутрішнього і зовнішнього ринків та ін.
Насичення ринку - Економічний словник
Схожі записи:
Норма часу Норма часу – встановлений для виконання певної роботи (операції) час за визначених організаційно-технічних умов і передового виробничого досвіду. Двома видами Н. ч. є норми тривалості...
Індекс макроекономічного середовища Індекс макроекономічного середовища – комплексний критерій, за результатами якого визначається одна з важливих сторін макроконкурентоспроможності країни на основі таких чинників, як мак – роекономічна стабільність,...
Операційні рахунки Операційні рахунки – група рахунків бухгалтерського обліку, яка об’єднує розподільчі, калькуляційні та порівняльні рахунки....
Беверідж Вільям Генрі Беверідж Вільям Генрі (1879-1963) – англійський економіст, неокейнсіанець. Виступав за посилення державного регулювання економіки і навіть за безпосередній контроль держави над народним господарством, тому пропонував...
Дебітовий меморандум Дебітовий меморандум – 1) наданий банком клієнту документ, який інформує про те, що кількість коштів на банківському рахунку зменшилася внаслідок певних відрахувань; 2) документ, який...
Державне казначейство Державне казначейство (государственное казначейство) – підрозділ Міністерства фінансів України, який має забезпечувати ефективне управління коштами Державного бюджету, підвищувати оперативність щодо фінансування виплат (видатків) у межах...
Активно-пасивні рахунки Активно-пасивні рахунки (активно-пассивные счета) – бухгалтерські рахунки для обліку розрахункових відносин за активними і пасивними операціями, результатом яких можуть бути як дебетові, так і кредитові...
Золотий сертифікат Золотий сертифікат – грошове свідоцтво на відповідну суму капіталу, яке випускає банківська система США, своєрідний засіб зосередження золотого запасу в руках держави. З. е. на...
Маркетинг поновлюючий Маркетинг поновлюючий (маркетинг восстановительный) – підтримка ЖЦТ, що втрачає попит на ринку із суб’єктивних причин. Аналогічний поняттю ремаркетинг. Використовує зниження цін, поліпшення якості товарів, упаковки,...
Баланс зовнішній Баланс зовнішній – баланс компанії, що складається спеціально для оприлюднення і призначається для ознайомлення акціонерів, кредиторів, податківців та громадськості і засвідчується аудиторами....
Маркс (Marx) Карл Генріх Маркс (Marx) Карл Генріх (1818-1883) – всесвітньо відомий німецький економіст, засновник наукового комунізму. Народився в м. Трір у родині адвоката. По закінченні гімназії навчався у...
Ринок інвертний (перевернений) Ринок інвертний (перевернений) – ринок зі співвідношенням цін, за яких товар з постачанням у найближчому майбутньому дорожчий, ніж з постачанням у віддаленіші терміни (тому витрати...
Рікардо Давид (Ricardo) Рікардо Давид (Ricardo) (19.04.17/2-12.09. 1883) – видатний англійський економіст, представник класичної політичної економії. Народився в Лондоні, в родині багатого комерсанта. З 1788 почав працювати в...
Професійні спілки Професійні спілки (профспілки) – добровільні громадські організації працівників однієї або декількох професій, пов’язаних спільними економічними інтересами і метою колективного відстоювання своїх прав та інтересів. Виникли...
ФОБ, франко-борт ФОБ, франко-борт (англ. FOB – free on board – вільно на борту) – умова постачання товарів у міжнародній торгівлі, згідно з якою продавець зобов’язаний доправити...
Диференціація цін Диференціація цін – встановлення цін на товари з урахуванням об’єктивних умов виробництва, а отже, суспільно необхідних витрат, а також співвідношення між попитом і пропозицією. За...
Регулювання Регулювання (лат. regulo – впорядковую) – 1) спосіб та механізм підпорядкування чого-небудь певній планомірній організації дій, впорядкування; 2) функція управління, що забезпечує функціонування та розвиток...
Податкове законодавство Податкове законодавство – сукупність юридичних, правових норм, що встановлюють види податків у країні, податкові ставки, порядок вилучення податків, податкові пільги. П. з. регулює відносини, пов’язані...
Податкові канікули Податкові канікули (налоговые каникулы) – визначений законом період, протягом якого певні групи суб’єктів підприємницької діяльності звільняються від сплати окремих податків....
Клірингові розрахунки Клірингові розрахунки (клиринговые расчеты) – взаєморозрахунки на основі клірингу, заліку взаємних вимог через клірингові банки, розрахункові клірингові палати....
Економічний суверенітет Економічний суверенітет (экономический суверенитет) – 1. Економічна незалежність держави, її право самостійно вирішувати внутрішні і зовнішні економічні питання, без втручання в них будь-якої іншої держави....
Робоча сила Робоча сила – здатність людини до праці, сукупність її потреб, фізичних, інтелектуальних і організаторських здібностей, набутих знань і досвіду, що використовуються у процесі виробництва матеріальних...
Стандартний термін на біржі Стандартний термін на біржі – найпоширеніші періоди укладання контрактів на біржі: 1, 2, 3, 6 і 12 місяців....
Ресурси вторинні, матеріальні Ресурси вторинні, матеріальні – матеріали і вироби (здебільшого відходи виробництва), які після первісного використання і відповідної переробки можуть застосовуватися повторно у виробництві як вихідна сировина...
Ліміт ціни Ліміт ціни – верхня або нижня межа ціни на певний вид товарів, наданих послуг або виконаних робіт....
Функціональне управління Функціональне управління – управління за функціями, яке передбачає, що кожний функціональний керівник виконує певне коло функцій, робіт – виробничих, технологічних, проектних, фінансових, інформаційних, збутових чи...
Стандартизація рівня життя Стандартизація рівня життя – встановлення загальновизнаних соціальних стандартів (норм) рівня життя та їх узгодження з стандартами інших країн. До таких стандартів у країнах ЄС відносять:...
Роздрібний конгломерат Роздрібний конгломерат – корпорація довільної форми, яка об’єднує кілька підприємств різних напрямів і форм роздрібної торгівлі під єдиним контролем з частковою інтеграцією функцій розподілу та...
Культура підприємницької діяльності Культура підприємницької діяльності – сукупність прогресивних гуманістичних матеріально-духовних досягнень в управлінні виробничими процесами на підприємстві, відносинами людина-природа, з одного боку, та економічними (в т. ч....
Резервний капітал Резервний капітал – частина власних коштів акціонерного товариства чи банку, що утворюється за рахунок відрахувань від прибутків. Р. к. використовується для поповнення основного капіталу, покриття...
Операції форвардні Операції форвардні (операции форвардные) – позабіржові термінові валютні операції, що здійснюються банками і промислово-торговими корпораціями по телефону або факсу на договірній основі....
Своп валютний Своп валютний – обмін довготермінових кредитних зобов’язань в одній валюті на такі ж зобов’язання в іншій валюті....
Реструктуризація банків Реструктуризація банків – процес зміни та вдосконалення організаційної структури банків (внаслідок чого поліпшується структура, а отже, якість активів) з метою збільшення їх ринкової вартості, підвищення...
Чинш Чинш (польс. czynsz, нім. zinc – оброк, подать) – регулярний оброк за користування землею у грошовій або натуральній формах, який сплачували державі чи феодалу особисто...
Відпочинок Відпочинок – сукупність видів діяльності, в процесі яких задовольняються соціальні, духовні та інші нематеріальні потреби людини, поновлюються її фізична, розумова, нервова енергія тощо, розвиваються особистісні...