СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ
УРОК 24
ТЕМА. ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З ТЕМИ “ПРИРОДА ТА ЕКОЛОГІЯ”
Мета: перевірити й оцінити знання учнів з теми, розвивати самостійність мислення, вміння висловлювати власну точку зору, аргументувати свої відповіді, виховувати екологічну культуру.
Тип уроку: урок контролю та оцінки знань.
Форма проведення: письмова контрольна робота.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Мотивація навчальної діяльності учнів
Повідомлення теми та завдань уроку. Інструктаж щодо виконання контрольної роботи.
III. Основна частина уроку
Письмова контрольна робота за варіантами
1 варіант. Людина та природа: їх взаємодія та проблеми співіснування.
2 варіант. Чи є шанс у майбутніх поколінь? Екологічні проблеми людства.
3 варіант. Демографічна криза у світі та шляхи її подолання.
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
Підготувати додаткові повідомлення, виступи за темою “Антична філософія”.
ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З ТЕМИ “ПРИРОДА ТА ЕКОЛОГІЯ” - Плани-конспекти уроків по філософії
Схожі записи:
РИНОК ТА ЙОГО СТРУКТУРА. КОНКУРЕНЦІЯ ТА ЇЇ ВИДИ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 11. РИНОК ТА ЙОГО СТРУКТУРА. КОНКУРЕНЦІЯ ТА ЇЇ ВИДИ Мета: сформувати поняття “ринок”, “ринкова структура”, “конкуренція”, “види конкуренції, форми...
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО СВІТУ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 14 ТЕМА. ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО СВІТУ Мета: перевірити якість засвоєних знань, їх міцність, вміння практично їх застосувати під час монологічного...
ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З ТЕМИ “ФІЛОСОФСЬКІ ДУМКИ” СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 35 ТЕМА. ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З ТЕМИ “ФІЛОСОФСЬКІ ДУМКИ” Мета: перевірити міцність знань учнів і вміння їх використовувати на практиці;...
ВИЩІ ДЕРЖАВНІ ІНСТИТУТИ УКРАЇНИ. ГРОМАДЯНСЬКІ РУХИ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 17. ВИЩІ ДЕРЖАВНІ ІНСТИТУТИ УКРАЇНИ. ГРОМАДЯНСЬКІ РУХИ ТА ОРГАНІЗАЦІ Ї Мета: сформувати поняття.: “державні інститути” та “громадянські організації”; розкрити...
СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 6 . СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ Мета: розвивати вміння виступати з доповідями щодо певних проблем, робити висновки й аргументувати свою...
ЩО ТАКЕ ЕКОЛОГІЯ? СУЧАСНІ ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 22 ТЕМА. ЩО ТАКЕ ЕКОЛОГІЯ? СУЧАСНІ ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ Мета: продовжити ознайомлення з поняттям “екологія”, дослідити сучасні екологічні проблеми, спираючись...
ІСТИНА ТА її КРИТЕРІЇ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 17 ТЕМА. ІСТИНА ТА її КРИТЕРІЇ Мета: розкрити поняття “істина”, визначити його критерії; розвивати вміння аналізувати факти та робити...
ПОЛІТИЧНІ ПАРТІЇ І ВЛАДА. ПОЛІТИКА ТА ІДЕОЛОГІЯ. ПОЛІТИЧНА ЕЛІТА І НАРОД СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 18 . ПОЛІТИЧНІ ПАРТІЇ І ВЛАДА. ПОЛІТИКА ТА ІДЕОЛОГІЯ. ПОЛІТИЧНА ЕЛІТА І НАРОД Мета: сформувати поняття: “політична партія”, “політика”,...
ПОЧУТТЯ, ІНТЕЛЕКТ, ВОЛЯ. ІДЕАЛИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 23 . ПОЧУТТЯ, ІНТЕЛЕКТ, ВОЛЯ. ІДЕАЛИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Мета: розкрити суть понять “почуття”, “інтелект”, “воля”; показати важливість процесу...
СУЧАСНА ФІЛОСОФІЯ (ХІХ-ХХ СТ.) СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 31 ТЕМА. СУЧАСНА ФІЛОСОФІЯ (ХІХ-ХХ СТ.) Мета: розкрити особливості сучасної філософії ХІХ-ХХ ст.; познайомити учнів із процесом формування сучасної...
НАЦІОНАЛЬНЕ І ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКЕ В КУЛЬТУРІ. КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 29. НАЦІОНАЛЬНЕ І ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКЕ В КУЛЬТУРІ. КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ Мета: розкрити закономірності розвитку національного й загальнолюдського в культурі, взаємодію філософії...
СУЧАСНА СВІТОВА ФІЛОСОФІЯ (ХІХ-ХХ СТ.) СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 32 ТЕМА. СУЧАСНА СВІТОВА ФІЛОСОФІЯ (ХІХ-ХХ СТ.) Мета: продовжити знайомство учнів з основними тенденціями сучасної філософської думки; прищеплювати інтерес...
ГРОШІ, ЇХ СУТНІСТЬ І ФУНКЦІї СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 10. ГРОШІ, ЇХ СУТНІСТЬ І ФУНКЦІї Мета: сформувати уявлення про гроші та їх функції; розкрити сутність грошей; познайомити з...
ПОВНОТА ЖИТТЯ Й ЩАСТЯ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 9 ТЕМА. ПОВНОТА ЖИТТЯ Й ЩАСТЯ Мета: розкрити ключові поняття; виховувати навички участі у проведенні диспуту; розвивати вміння аналізувати...
ЧЕСТЬ, СОВІСТЬ ТА ГІДНІСТЬ ЛЮДИНИ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 22 . ЧЕСТЬ, СОВІСТЬ ТА ГІДНІСТЬ ЛЮДИНИ Мета: розкрити суть понять: “честь”, “совість”, “людська гідність”, “порядність”; показати важливість процесу...
ВИРОБНИЦТВО ТА ЙОГО ФАКТОРИ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 12 . ВИРОБНИЦТВО ТА ЙОГО ФАКТОРИ Мета: актуалізувати та систематизувати знання учнів про виробництво, розширити їхні уявлення про сутність...
СІМ’Я ЯК СОЦІАЛЬНА ЛАНКА СУСПІЛЬСТВА СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 3 . СІМ’Я ЯК СОЦІАЛЬНА ЛАНКА СУСПІЛЬСТВА Мета: актуалізувати та узагальнити знання учнів про поняття “сім’я”, розкрити ознаки сім’ї...
ЩО ТАКЕ ПРИРОДА? СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 20 ТЕМА. ЩО ТАКЕ ПРИРОДА? Мета: сформувати поняття “природа”; виховувати любов до природи, шанобливе ставлення до природних багатств; розвивати...
СЕРЕДНЬОВІЧНА ФІЛОСОФІЯ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 32 . СЕРЕДНЬОВІЧНА ФІЛОСОФІЯ Мета: розкрити особливості середньовічної філософії, погляди видатних філософів даної епохи; виховувати шанобливе ставлення до надбань...
ПОЛІТИКА І ВЛАДА. ПОЛІТИЧНА СИСТЕМА СУСПІЛЬСТВА СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 15 . ПОЛІТИКА І ВЛАДА. ПОЛІТИЧНА СИСТЕМА СУСПІЛЬСТВА Мета: сформувати поняття “політика”, “влада”; актуалізувати знання учнів щодо політичної системи...
СУСПІЛЬНИЙ ХАРАКТЕР СВІДОМОСТІ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 16 ТЕМА. СУСПІЛЬНИЙ ХАРАКТЕР СВІДОМОСТІ Мета: сформувати поняття “суспільний характер свідомості”, розкрити взаємозв’язок суспільства і свідомості людини; розвивати вміння...
ДЕРЖАВА ЯК ІНСТИТУТ ПОЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ. ФОРМА ДЕРЖАВНОГО ПРАВЛІННЯ, ФОРМА ДЕРЖАВНОГО УСТРОЮ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 16 . ДЕРЖАВА ЯК ІНСТИТУТ ПОЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ. ФОРМА ДЕРЖАВНОГО ПРАВЛІННЯ, ФОРМА ДЕРЖАВНОГО УСТРОЮ Мета: сформувати поняття “форма державного устрою”,...
СПАДКОЄМНІСТЬ, ТРАДИЦІЇ І НОВАТОРСТВО В КУЛЬТУРІ. ФУНКЦІЇ КУЛЬТУРИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Й СУСПІЛЬСТВА СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 27. СПАДКОЄМНІСТЬ, ТРАДИЦІЇ І НОВАТОРСТВО В КУЛЬТУРІ. ФУНКЦІЇ КУЛЬТУРИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Й СУСПІЛЬСТВА Мета: сформувати поняття: “традиції”, “звичаї”,...
ПРОСТІР і ЧАС СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 13 ТЕМА. ПРОСТІР і ЧАС Мета: сформувати поняття “простір” і “час” та розкрити їх особливості та взаємодію; розвивати вміння...
РОЗВИТОК УЯВЛЕНЬ ПРО СВІТ. ЛЮДИНА і КОСМОС СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 11 ТЕМА. РОЗВИТОК УЯВЛЕНЬ ПРО СВІТ. ЛЮДИНА і КОСМОС Мета: сформувати уявлення людини про світ і космос та їх...
СУЧАСНА СВІТОВА ФІЛОСОФІЯ. НОВІТНЯ УКРАЇНСЬКА ФІЛОСОФІЯ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 34 . СУЧАСНА СВІТОВА ФІЛОСОФІЯ. НОВІТНЯ УКРАЇНСЬКА ФІЛОСОФІЯ Мета: розкрити особливості сучасної світової філософії, погляди видатних сучасних філософів; виховувати...
ДЕМОГРАФІЧНІ ХВОРОБИ СУЧАСНОСТІ. ВИЖИВАННЯ ЛЮДИНИ ТА ЛЮДСТВА СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 23 ТЕМА. ДЕМОГРАФІЧНІ ХВОРОБИ СУЧАСНОСТІ. ВИЖИВАННЯ ЛЮДИНИ ТА ЛЮДСТВА Мета: сформувати поняття “демографічні проблеми”, розкрити процес демографічної проблеми людства,...
ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 3 ТЕМА. ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ Мета: розкрити поняття “науковий світогляд” і його особливості; виховувати в учнів повагу до різних...
ПОНЯТТЯ МАТЕРІАЛЬНОГО ТА ІДЕАЛЬНОГО СВІТУ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 12 ТЕМА. ПОНЯТТЯ МАТЕРІАЛЬНОГО ТА ІДЕАЛЬНОГО СВІТУ Мета: сформувати поняття “матеріального” та “ідеального” світів та розкрити їх особливості; розвивати...
СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ. СЕНС ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 7 ТЕМА. СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ. СЕНС ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ Мета: сформувати поняття “сутність людини”, “сенс людського життя”, продовжувати виховувати повагу до...
КОНТРОЛЬНА РОБОТА СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 13. КОНТРОЛЬНА РОБОТА Мета: перевірити й оцінити знання учнів з теми “Економічне життя людини”; виховувати самостійність у здобутті знань....
СУТНІСТЬ ДУХОВНОГО ЖИТТЯ СУСПІЛЬСТВА. ПРОБЛЕМА ВЗАЄМОДІЇ ДУШІ Й ТІЛА СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 21 . СУТНІСТЬ ДУХОВНОГО ЖИТТЯ СУСПІЛЬСТВА. ПРОБЛЕМА ВЗАЄМОДІЇ ДУШІ Й ТІЛА Мета: розкрити сутність духовного життя суспільства, показати взаємодію...
СУСПІЛЬСТВО ЯК ПРИРОДНО-СОЦІАЛЬНЕ ЯВИЩЕ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ Урок 1. СУСПІЛЬСТВО ЯК ПРИРОДНО-СОЦІАЛЬНЕ ЯВИЩЕ Мета: сформувати поняття “суспільство”, розкрити процес формування суспільства; виховувати повагу людей до суспільства, розвивати...
ПОНЯТТЯ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 6 ТЕМА. ПОНЯТТЯ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ Мета: продовжити формування поняття “людське буття”; виховувати повагу до людей, відповідальність за діяльність та...
ПОНЯТТЯ ЗАКОНУ ТА ЗАКОНОМІРНОСТІ. ЗАКОНИ ФІЛОСОФІЇ СИСТЕМА УРОКІВ З ОСНОВ ФІЛОСОФІЇ УРОК 18 ТЕМА. ПОНЯТТЯ ЗАКОНУ ТА ЗАКОНОМІРНОСТІ. ЗАКОНИ ФІЛОСОФІЇ Мета: розкрити поняття “закон” і “закономірності”, познайомити учнів із законами філософії;...