Паблик рилейшнз
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ
Завданням ПР є внесення конкретних змін у процеси комунікації з тим, щоб в результаті це відобразилось у змінах громадської думки, що, в свою чергу, вносить зміни в поведінку. При цьому суттєвими стають стандартні шість складових моделі ПР:
1. Оцінка ситуації.
2. Визначення мети.
3. Відбір каналів масової комунікації і техніки впливу.
4. Планування бюджету.
5. Оцінка результатів.
Аналіз української преси щодо ЧАЕС (а саме ЧАЕС ми обираємо як об’єкт нашого розгляду)
1. Дії “сімки” і проблеми закриття ЧАЕС.
2. Відомості про аварії на блоках (при цьому повідомлення з інших АЕС у людській пам’яті однаково відкладаються в ту ж рубрику, що і ЧАЕС).
Звідси випливає важливий висновок з погляду аналізу цього комунікативного потоку: у нас немає журналістської форми для розповіді про нормальну роботу, тобто критерії для журналістики мають бути інші, ніж для керівника. Відомча система пріоритетів не збігається з системою пріоритетів журналіста. Тому однією з перших рекомендацій у цій галузі