Практична робота 2

Розділ 1 Алгоритми та їх виконавці

7. Практична робота 2.

Складаємо та виконуємо алгоритми в навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА

Завдання

Бали

Завдання 1. Порядок дій

Із запропонованих дій укажи правильну послідовність номерів команд, яка задає порядок виконання даного завдання:

1. Вибрати потрібну папку і натиснути кнопку Гаразд.

2. Обрати вказівку Відкрити.

3. Обрати вказівку Зберегти як.

4. Обрати меню Файл.

5.

Указати назву файла проекту і натиснути кнопку Гаразд.

Варіант 1

Відкривання файла, створеного в навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч

2

Варіант 2

Зберігання складеної програми для обраних виконавців у навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч

2

Завдання 2. Алгоритм побудови трикутника

 Практична робота 2

 Практична робота 2

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА

Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі за комп’ютером!

border="1" cellspacing="0" cellpadding="0" >

N2

Завдання

Бали

Завдання 4. Літера

Склади програму побудови першої літери власного імені

1

Відкрий проект Літери з бібліотеки навчальних проектів

1

2

Запусти проект на виконання. Переглянь, яку літеру будує виконавець. Розглянь значення параметрів команд, що складають алгоритм

1

3

Сплануй макет обраної літери на папері. Визнач місце розташуванням складових відносно розмірів сцени

1

4

Використовуючи команди даної програми, створи власну, задавши встановлені значення параметрів команд і їх порядок

1

5

Запусти проект на виконання. Перевір, чи твій виконавець правильно будує потрібне зображення

1

Завдання

Бали

6

Збережи проект з іменем Прізвище-1

1

Завдання 5. Оркестр

Склади програму відтворення музичного фрагмента за допомогою різних музичних інструментів

1

Відкрий проект Оркестр із бібліотеки навчальних проектів

1

2

Запусти проект на виконання. Прослухай, яку мелодію та на якому інструменті грає виконавець Максим

1

3

Доповни програму командами так, щоб мелодія прозвучала двічі

1

4

Скопіюй програму гри на музичному інструменті виконавця Максима для виконавців Гната і Остапа

2

5

Зміни музичні інструменти так, щоб Гнат грав на акордеоні, а Остап – на дзвіночках

1

6

Збережи проект з іменем Прізвище-2

1

Завдання 6. Парк

Склади проект за пропонованим сюжетом: у шкільному саду шестикласники планують посадити дерева. Виконавець рухається вздовж лінії посадки дерев і називає породо дерев, які потрібно висадити

1

Створи новий проект, задай його виконавця на свій вибір

1

2

Намалюй засобами вбудованого графічного редактора Скретч на сцені проекту чотири лунки для висаджування дерев

2

3

З’ясуй місце розташування кожної лунки. Склади програму переміщення виконавця від однієї лунки до іншої. Для цього використай знайдені числа я к значення параметрів у відповідних командах

3

4

Доповни команди переміщення іншими командами так, щоб біля кожної лунки виконавець зупинявся, називав породу дерева: дуб, клен, береза, липа, – а потім продовжував рухатися далі

2

5

Збережи проект з іменем Прізвище-3

1

Працюємо в проекті

Якщо ти хочеш допомогти своїм ровесникам опанувати середовище виконання алгоритмів Скретч, візьми участь у проекті “Будинок, у якому живе Кіт”. Створи мультфільм, у якому Рудий кіт розповідатиме про призначення складових програмного середовища. Навчаючись, навчай інших!


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,50 out of 5)


Практична робота 2 - Інформатика


Практична робота 2